Trailing arm bushing crx vt

Bildelar samt övrigt
Kategoriregler
  1. Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
  2. Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
  3. "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
    Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud.
  4. Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
  5. Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.

MVH Styrelsen
Yokto
Inlägg: 47
Blev medlem: 19 februari 2007, 11:07
Namn: Marcus Hamann
Ort: Göteborg

Jag köpte denna eftersom jag inte hade någon på ena sidan alls, nu har jag köpt energy suspension och behöver en gammal bussning som jag kan ta mitten pinnen och metallhöljet ifrån vilket behövs med energysuspension. onödigt att förstöra denna nya orginal del för bitarna jag behöver.

så nu byter jag denna mot en gammal bussning + pengar förstås.

eller så säljes den löst för 300:- har för mig att den kostade nära 500:-

perfekt om du vill byta dessa bussningar som brukar vara slut.

Mvh

Edit: det är denna bussning
Senast redigerad av Yokto den 29 augusti 2007, 10:29, redigerad totalt 1 gånger.
[b]Marcus Hamann
[/b][b]
\: nʍop ǝpısdn sı plɹoʍ <sub><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->פ<!--colorc--></span><!--/colorc--></sub>[/b][b]<sub><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->uɪɔɐɹ<!--colorc--></span><!--/colorc--></sub> ![/b][u][b]unʞowop!

Honda Crx EE8
Domokun Racing[/b][/u]
Yokto
Inlägg: 47
Blev medlem: 19 februari 2007, 11:07
Namn: Marcus Hamann
Ort: Göteborg

Bild på bussning tilllagd :)
[b]Marcus Hamann
[/b][b]
\: nʍop ǝpısdn sı plɹoʍ <sub><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->פ<!--colorc--></span><!--/colorc--></sub>[/b][b]<sub><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->uɪɔɐɹ<!--colorc--></span><!--/colorc--></sub> ![/b][u][b]unʞowop!

Honda Crx EE8
Domokun Racing[/b][/u]
adio
Inlägg: 1103
Blev medlem: 17 augusti 2005, 21:16
Bil: Del Sol
Namn: Erik Rådström
Ort: Örebro

Om jag inte har fel så tror jag denna bussning passar alla civic/crx modeller från 88-00
Erik Rådström

SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
Yokto
Inlägg: 47
Blev medlem: 19 februari 2007, 11:07
Namn: Marcus Hamann
Ort: Göteborg

Tack adio stämmer säkert :)

så är det någon som har bytt o vill bli av med sin gammla eller vill ha en ny?
[b]Marcus Hamann
[/b][b]
\: nʍop ǝpısdn sı plɹoʍ <sub><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->פ<!--colorc--></span><!--/colorc--></sub>[/b][b]<sub><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->uɪɔɐɹ<!--colorc--></span><!--/colorc--></sub> ![/b][u][b]unʞowop!

Honda Crx EE8
Domokun Racing[/b][/u]
adio
Inlägg: 1103
Blev medlem: 17 augusti 2005, 21:16
Bil: Del Sol
Namn: Erik Rådström
Ort: Örebro

Den som sitter i går tyvärr inte att få ur hel så ett byte får du nog strunta i.
Erik Rådström

SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
Yokto
Inlägg: 47
Blev medlem: 19 februari 2007, 11:07
Namn: Marcus Hamann
Ort: Göteborg

Inte ens med en hydralpress? :o

isf får jag lov att pressa i den nya och förstöra den för att få i mina energy suspension o det känns lite onödigt. men då går det väl ej att pressa i en ny utan att den pajjar?
[b]Marcus Hamann
[/b][b]
\: nʍop ǝpısdn sı plɹoʍ <sub><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->פ<!--colorc--></span><!--/colorc--></sub>[/b][b]<sub><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->uɪɔɐɹ<!--colorc--></span><!--/colorc--></sub> ![/b][u][b]unʞowop!

Honda Crx EE8
Domokun Racing[/b][/u]
adio
Inlägg: 1103
Blev medlem: 17 augusti 2005, 21:16
Bil: Del Sol
Namn: Erik Rådström
Ort: Örebro

Du måste ha kvar skalet, om du tittar så sitter bussningen som i ett rör. Orginal så sitter den limmad eller något i den så man byter hela om man ska ha orginal. Ska du ha hyperflex så skär du ur gummi delen och låter skalet sitta kvar och pressar i den i där. Därför gå det inte att byta för då blir den personen av med sitt skal om han nu inte har någon gammal som ligger.
Erik Rådström

SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
Yokto
Inlägg: 47
Blev medlem: 19 februari 2007, 11:07
Namn: Marcus Hamann
Ort: Göteborg

Jaow är mycket medveten om detta, den jag har är original och har skal med bussnig o allt. skulle lika gärna kunna skära upp den o ta skalet o trycka i mina polyuretanbussningar men känns lite onödigt att skära upp denna nya original del.

Förra ägaren hade plockat ut skal o allt ur en sida därför saknas detta skal på min.

så därför vill jag byta mot en gammal med skal på, skall man ändå ha original nya så är "skalet"/röret med i den nya bussningen, pressa ut det gammla med skal o allt, pressa i det nya med skal o allt.
[b]Marcus Hamann
[/b][b]
\: nʍop ǝpısdn sı plɹoʍ <sub><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->פ<!--colorc--></span><!--/colorc--></sub>[/b][b]<sub><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->uɪɔɐɹ<!--colorc--></span><!--/colorc--></sub> ![/b][u][b]unʞowop!

Honda Crx EE8
Domokun Racing[/b][/u]
Skriv svar