Buddyclub qf1 forged

Bildelar samt övrigt
Kategoriregler
  1. Honda Performance Clubs Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
  2. Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
  3. "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
    Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud.
  4. Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
  5. Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.

MVH Styrelsen/Ledningen HPC
plundgren
Wannabe
Wannabe
Bil: Type R Ep3
Namn: Pontus Lundgren

19 mars 2018, 12:45

Hej! När jag köpte min s2000 så satt det Buddyclub qf1 18x7.5 et 48 fram 18x8.5 et 45.

Jag tänkte byta fälgar så undrar nu om det finns intresse för dessa samt vad dom kan vara värda?

Fälgarna är i superskick och sitter väldigt fräscha däck på (Vet inte märke just nu då den står på vinterförvaring)

Qf1 är en väldigt lätt smidd fälg i A6061 Aluminium så inget billigt skräp som går av när man kör över en curb!

Bild
Användarvisningsbild
berni
HPC Guld Medlem
HPC Guld Medlem
Bil: S2000
Namn: Bernardo Feinstein
Has thanked: 4 times
Been thanked: 1 time
Kontakt:

3 april 2018, 23:41

Är du sugen på ett byte mot andra hjul eller ska du sälja dessa?
Har annars en uppsättning OZ allegeritta HLT i 17” om det kan vara intressant?
I dagsläget är de orangea men ska pulverlackas i annan färg om ca 1 vecka.
Kan det vara något som är aktuellt?
Go ahead make my day!

Honda CR-V, Honda Civic FD3, Honda S2000, Honda S2000
Skriv svar