problem med att starta projekttråd?

Har du problem med hemsidan eller har synpunkter samt annat som berör sidan i sig, skriv här.
Användarvisningsbild
berni med stort B
Ordförande Gold
Inlägg: 473
Blev medlem: 21 mars 2009, 12:26
Bil: S2000
Namn: Bernardo Feinstein
Ort: Örsundsbro
Has thanked: 59 times
Been thanked: 50 times
Kontakt:

Hej.
Försökte starta en projekttråd för min s2000 på mobiltelefonen, skrev all info (tog ganska lång tid)
ville ladda upp någon bild till tråden och då hängde sig allt och sedan försvann allt jag skrivit..

Tänkte att det kanske berodde på att jag inte använde tapatalk så då försökte jag skapa en likadan tråd
fast från datorn och då hände exakt samma sak. skrev allting på nytt och när jag skulle ladda upp bilderna (som nu finns på datorn) så hängde sig sidan och allt försvan.

Dum som jag är hade jag inte sparat all text så jag fick göra om allt igen för ett tredje försök, mitt i kom jag på att kanske prova ladda upp bilderna så att jag inte skulle råka för samma sak igen och då hände precis samma sak...

Någon kan kan tänkas veta vad detta beror på?
Tack för svar!
No retreat No surrender!

Honda CR-V, Honda Civic FK, Honda S2000
Användarvisningsbild
pasen
Styrelsen
Inlägg: 5384
Blev medlem: 12 mars 2008, 20:37
Bil: Accord -09
Namn: Richard Lindström
Ort: Märsta
Has thanked: 67 times
Been thanked: 151 times

Hänvisar till denna tråd, gissar på att det är därför. Använde du smileys från mobilens tangentbord?

http://www.hondaklubben.com/forum/viewtopic.php?t=75044

Fick du något SQL meddelande?
Jag vet att det också är problem att skapa nya trådar med tapatalk, men nu använde du inte det säger du, så det bör ha funkat.

EDIT: såg att du hade samma från datorn nu, så det lär inte vara det då. Hur stora är bilderna?
Skulle rekommendera att du använder t.ex Imgur för bilderna tills vi har en bättre lösning för just bilder på forumet. Tog du några skärmdumpar?

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
Användarvisningsbild
berni med stort B
Ordförande Gold
Inlägg: 473
Blev medlem: 21 mars 2009, 12:26
Bil: S2000
Namn: Bernardo Feinstein
Ort: Örsundsbro
Has thanked: 59 times
Been thanked: 50 times
Kontakt:

Tack för svaret!
Jag skapade ett imgur-konto och nu gick det!
Med vänlig hälsning Berni
No retreat No surrender!

Honda CR-V, Honda Civic FK, Honda S2000
Skriv svar