Sida 1 av 1

Postat: 4 oktober 2004, 11:28
av CRX_Tobbe
Nu i helgen som alla bergis vet är det ju Streetcar mässan i
Sollentunamässan, och denna mässa (även fast den inte håller
världsklass) brukar ju ändå dra en del människor till sig. Så de jag
undrar är, hur många här ifrån är intresserade av att ha en träff efter den
mässan? Om man bestämmer tid å plats, typ på lördagen. [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]

Det är Clabbe som har kommit med idén att ha träffen efter mässan
[tack Clabbe] eftersom att den kanske drar människor till sig som inte
bara kommer ifrån sthlm!

Så vad säger ni? Träff efter mässan nånstans? [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]

[img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]

Postat: 4 oktober 2004, 21:54
av klucke
Hm, faen jag har ju ställt av min pärla...
men polarn å jag ska kuska dit i hans civic... blire nån träff efter??? [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]

Postat: 4 oktober 2004, 22:21
av civicjonte
Låter som en fin fin ide...

Hoppas att den här iden inte rinner ut i sanden!!

Klucke: vi ska dit på lördagen... o så festar vi på kvällen sen...

Postat: 4 oktober 2004, 22:46
av kenny
jag kan också på lördagen. söndagen är mer tveksamt..

Postat: 4 oktober 2004, 23:50
av Dennies
där ser man
jag o flikkan ska upp där nu på fredag, och antaligen gå på mässan på lördagen.
Kommer dock flyga upp och är billösa [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
men säg till ifall det blir någon träff efteråt

Postat: 4 oktober 2004, 23:59
av SyntheXX
Får c om ja tar bilen dit, men skulle ba va kul o träffa nån här ifrån, inte gjort d än. vart kommer ni hålla hus på mässan?

Postat: 5 oktober 2004, 09:35
av G4il1
Planerar att göra "vinter förpackningen" av bilen på lördag. = Polering och städning inför vinterkörningen då min bil alltid går året runt.
Så den har ju potential på att se bra ut efteråt så eventuellt om jag hinner dycker jag förbi träffen. Mässan hoppar jag dock.

Postat: 5 oktober 2004, 17:14
av TiN2K-D
Om jag inte har ställt av bilen kan jag kanske komma förbi. Jobbar dagtid i helgen men antar att träffen blir på kvällen. Spika ett datum/tid så jag/vi vet..

Mvh

Postat: 5 oktober 2004, 20:40
av CRX_Tobbe
Då saknas bara en sak nu, PLATS?!
Har någon nån bra ide var man skulle kunne träffas efter mässan?
Efter menar jag typ vid fyra eller fem (man vill ju inte att de ska ha blivit mörkt)...

Så... plats nån? [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... lleyes.gif[/img]

Postat: 9 oktober 2004, 01:11
av _fredde_
<!--QuoteBegin-kenny+4 Oct 2004, 21:46:14--><div class='quotetop'>QUOTE(kenny @ 4 Oct 2004, 21:46:14)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->jag kan också på lördagen. söndagen är mer tveksamt..<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Jag kan inte imorgon.. you know...
Slår en pling..

Postat: 9 oktober 2004, 10:50
av Mr-CrX
jag kommer me två bilar.crx.civic.

kul:) .

vi ses

Postat: 9 oktober 2004, 11:04
av CRX_Tobbe