Civic -04 Strålkastar-spolning fastnar och fortsätter spruta
Postat: 4 januari 2012, 14:13
Haj
Vår Civic -04 har börjat uppföra sig som en volvo eller ford.
När frugan skulle köra iväg idag efter stormen emil o skulle spruta av rutan så blev det intressant.
Strålkastarspolarna stannar i typ halvöppet läge och pumpen går för fullt och tja... tömmer hela behållaren o den stannar inte förrän man slår av tändningen.
Hjälp?
Vår Civic -04 har börjat uppföra sig som en volvo eller ford.
När frugan skulle köra iväg idag efter stormen emil o skulle spruta av rutan så blev det intressant.
Strålkastarspolarna stannar i typ halvöppet läge och pumpen går för fullt och tja... tömmer hela behållaren o den stannar inte förrän man slår av tändningen.
Hjälp?