Motorvärmare civic type R, 08'a blockvärmare/ slangvärmare
Postat: 3 oktober 2013, 20:34
Jag va på mekonomen verkstad och fråga om motorvärmare montering, de finns ju tydligen bara blockvärmare att montera på dom?? Varför inte slangvärmare,? Jo för att termostater sitter på underlagen och då har övre slangen för liten vinkel så den bränsl troligen sönder?. Kan de stämma? Ingen som montera slang värmare? Och sitter verkligen termostater under? Nyfiken,