Mat

För Topics som ej är motorrelaterade
stiivN
Användare
Användare
Namn: Stefan Karlsson

18 maj 2006, 11:46

Jag vågar ta upp en statestik för jag har 10 personer att gå på. Självklart kan man inte säga att det är hela sverige men man kan lätt få större uppfatting om det hela, för dom säger själv att det är så bland alla som är på en kur.

Sen vet jag att steroider klassas som en drog <!--emo&:P-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/tongue.gif[/img]<!--endemo-->
Stefan Karlsson
stiivN
Användare
Användare

18 maj 2006, 11:48

Ecci, jag tycker inte du har lite fett. Du ska se min kompis. Det är värre <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->

Tränar du fortfarande kampsport ?
Stefan Karlsson
wriid
Användare
Användare
Namn: Johnny Åkerlind

18 maj 2006, 11:48

haha,, har en lite mer avlägsen "polare" som är helt för legalisering av marijuana, hans största och bästa trumfkort är att det är organiskt, från växtriket och att det finns massor med andra typ frön och sånt man kan äta som är lagliga i sverige, eller typ flugsvamp..
smart är han inte <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
[b]Medlem #1535[/b]
BEATNIK
Wannabe
Wannabe

18 maj 2006, 12:02

<!--QuoteBegin-stiivN+18 May 2006, 11:41:10--><div class='quotetop'>QUOTE(stiivN @ 18 May 2006, 11:41:10)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-wriid+18 May 2006, 11:38:21--><div class='quotetop'>QUOTE(wriid @ 18 May 2006, 11:38:21)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-stiivN+18 May 2006, 11:21:47--><div class='quotetop'>QUOTE(stiivN @ 18 May 2006, 11:21:47)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-BEATNIK+18 May 2006, 11:11:45--><div class='quotetop'>QUOTE(BEATNIK @ 18 May 2006, 11:11:45)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-stiivN+18 May 2006, 10:54:54--><div class='quotetop'>QUOTE(stiivN @ 18 May 2006, 10:54:54)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Nähe, om inte anabola steorider är en form av drog, vad anser du det är ? Vitaminer?
[right][snapback]285390[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

jag orkar inte diskutera det med dig lr någon annan som inte har kunskap. som sagt vi skulle ju inte prata om detta på forumet . slut
[right][snapback]285399[/snapback][/right]
Haha, jaja 80% av dom som tar det får oftas återfall för det därför anser jag det som en form av drog.
[right][snapback]285404[/snapback][/right]

OT: men skulle vara intressant att veta vart du fick dem siffrorna ifrån?
[right][snapback]285408[/snapback][/right]

Av polare som har gjort/gör det. Känner runt 10st som har varit där och jag kan lätt säga att 8st av dom har gått tillbaks en kur eller så har dom sagt att dom ska. Såklart är det inte så med alla men av dom jag har snackat med så säger dom att återfall är likalätt att få med steroider som med droger. Många personer har fördålig självdiciplin för att träna neutralt.
[right][snapback]285410[/snapback][/right]

Just det Polare som har gjort osv..men du har fan inte testat själv så du kan inte snacka om nåt du inte testat själv !! det har inte med dålig självdiciplin att göra ..vill man bli grov så e det tvunget att ta Bola !! Finns kanske 10 % som har genetiska förutsättningar att bli grova utan bola !!!!

Detta ämnet verkar du inte kunna mkt om så tycker inte du ska säga för mkt nu.....
<!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Nej bara för man har tryckt på luftfilter och grenrör det ger inte 100 hk !!<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->

Papa Mangas
stiivN
Användare
Användare

18 maj 2006, 12:06

Haha
Stefan Karlsson
Nett@n
Användare
Användare

18 maj 2006, 12:32

Vilket j-la skitsnack! Har man inte prövat själv.....jag kan bli så irriterad på sånt skitsnack.

Vissa personer klarar utmärkt att bli stor utan anabola. Det beror helt på vilka förutsättningar man har. Vissa klarar inte av det!
Jeanette Wallberg Sundgren
stiivN
Användare
Användare

18 maj 2006, 12:43

<!--QuoteBegin-Nett@n+18 May 2006, 12:32:45--><div class='quotetop'>QUOTE(Nett@n @ 18 May 2006, 12:32:45)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Vilket j-la skitsnack! Har man inte prövat själv.....jag kan bli så irriterad på sånt skitsnack.

Vissa personer klarar utmärkt att bli stor utan anabola. Det beror helt på vilka förutsättningar man har. Vissa klarar inte av det!
[right][snapback]285434[/snapback][/right]

Japp, som jag sa dom med dåligt sjävldiciplin. En som hette Thomashbg som hängde på detta forumet innan han är grov och han har inga speciella gener eller så och han är helt neutral. Dock har han tränat i flera år, tror 7år.

Vissa har tålamod andra inte så är det.
Stefan Karlsson
M Scotte
Jag är en Honda :D
Jag är en Honda :D
Namn: Martin Scotte
Has thanked: 1 time
Been thanked: 9 times
Kontakt:

18 maj 2006, 12:51

Prata inte om anabola som om det var en form av kosttillskott eller likn som man kan överdosera, och först då blir det fel. Tillväxthormon och andra knepiga preparat är drogklassade i Sverige, och det finns en anledning till detta. Hormonförändrande medicin tas endast i nödfall, och knappast något man bygger upp ett taskigt självförtroende på.

Psykolog och goda uppväxtvillkor går en betydligt längre väg i uppbyggnad av självförtroende än något som sätter personer i kriminellt resistat.

Beatnik: Fortsätter du propagera för droger som ger russin i påsen, blir det en varning, håll tillgodo.
Martin Scotte
Subaru Forester -20
S2000 -01
Jazz -07
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
EcciBaka
Wannabe
Wannabe
Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
Namn: Alexander Rothberg
Kontakt:

18 maj 2006, 13:45

Alla har möjlighet att bli stora, dock går det snabbare med preparat typ anabola. men även om man kan ta det i liten mängd ger det i längden biverkningar som jag inte vill ha. Man skall inte pilla på hormonbalanserna i kroppen. även om det är lagligt på många håll är det inget jag någonsin kommer stöda. Jag känner flera bodybuilders som var i min storlek innan de började träna seriöst. o de är stora som hus nu. Det har till 80% (uppskattat) med kosten att göra. så jag KAN bli stor men jag är inteberedd att lägga den energin jag skulle behöva lägga ner för att bli så stor iomed att jag har svårt att bulka upp.

nå det är inte det jag är ute efter. jag är nöjd med min kropp storleksmässigt, sure, jobbar på brösten o axlarna just nu. de muskler jag har som svårast att få upp i storlek. men man kan alltid göra nåt bra bättre <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->

Stiivn: Har polare som ser mer skrala ut än jag men har mycket högre fettprocent.

Jepp, boxning för tillfället. men varje dag kommer jag närmare sthlm (alt gbg beroende på var jag kommer in) lägenheten är till salu o hela köret, ormen o katten har nytt boende på g o.s.v. då blir det krav maga eller nån form av MMA. jeii.. bara jag kommer in.. måst fan iväg nu innan jag blir för gammal för att va ung när jag går ut plugget. hehe.
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
Användarvisningsbild
smacke
Master
Master
Bil: NSX
Namn: MarcusMaehlum
Kontakt:

18 maj 2006, 17:24

mattipps: stek ( i stekpanna eller ungn ) skivad eller klyftad potatis i olja... <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->

satans gott, men ganska mycket fett.. dock "nyttigt" fett.. <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
går ju att göra egna chipps oxså på samma sätt.. <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
SMacke #364
stiivN
Användare
Användare

18 maj 2006, 17:26

Åhh jävla Smacke. Guuud va sugen jag blev på en fet grillad stek nu !
Stefan Karlsson
Användarvisningsbild
smacke
Master
Master
Kontakt:

18 maj 2006, 17:33

Mmmm.. väntar fortfarande på årets första grillning.. Stor dj*vla FLINTASTEK på 700g-1 kilo å så potatisgratäng.. <!--emo&:wub:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wub.gif[/img]<!--endemo-->
( fuck... nu måste jag jaga rätt på en dregglande smilys oxså.. <!--emo&:P-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/tongue.gif[/img]<!--endemo--> )

edit: ännu bättre.. : <!--emo&:drool2:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/drool2.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:hungry:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/hungry.gif[/img]<!--endemo-->

stiivn: <!--emo&:fu:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/fu.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:P-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/tongue.gif[/img]<!--endemo-->
Senast redigerad av 1 smacke, redigerad totalt 18 gånger.
SMacke #364
stiivN
Användare
Användare

18 maj 2006, 17:37

LÅS TRÅDEN, smacke borde få en varning !!! <!--emo&:crybaby:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/crybaby.gif[/img]<!--endemo-->
Stefan Karlsson
Greven-RC
Wannabe
Wannabe
Kontakt:

18 maj 2006, 21:21

Ähhh jävla gnällspik Ecci...med det fotot du lade upp innan på dig är du ju i god form för sommarens alla öde och äventyr <!--emo&:boxing:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/boxing.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:cheers:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/cheers.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:cheers:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/cheers.gif[/img]<!--endemo-->
<a href="http://www.teamrex-racing.com" target="_blank"><!--sizeo:5--><span style="font-size:18pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->T<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->eam<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->ex<!--colorc--></span><!--/colorc-->-<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->acing<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec--></a>
Krister
Användare
Användare

19 maj 2006, 08:32

Smacke... första grillning... var inte västkusten bästkusten??? Här har vi grillat ett tiotal ggr redan.... Mmmmm
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"

Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Användarvisningsbild
smacke
Master
Master
Kontakt:

19 maj 2006, 11:28

har inte varit fel på vädret.. hade fan 25 grader för några dar senan.. ( nu e de däremot inte vidare bra.. )

de e mer av en tidsbristfråga.. <!--emo&:(-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]<!--endemo--> ( sedan försöker jag hålla koll på maten så de blir nog mindre flintasteker å skit i sommar.. <!--emo&:(-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]<!--endemo--> )
SMacke #364
wriid
Användare
Användare

19 maj 2006, 11:35

alltid lika kul att se hur trådar skenar iväg... <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->

Här i sörmland grillade för säkert 2-3 veckor sen första gången.. nu väntar man bara på att min DraugtMaster ska komma <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
lagom till fotbolls vm!

<a href='http://www.carlsberg.se/wbch3.exe?ce=1002594' target='_blank'>http://www.carlsberg.se/wbch3.exe?ce=1002594</a>
[b]Medlem #1535[/b]
Användarvisningsbild
Regge
Lärd
Lärd
Bil: Honda S2000
Namn: Erik Regnell

19 maj 2006, 11:38

<!--QuoteBegin-wriid+19 May 2006, 11:35:30--><div class='quotetop'>QUOTE(wriid @ 19 May 2006, 11:35:30)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--> nu väntar man bara på att min DraugtMaster ska komma <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
lagom till fotbolls vm!

<a href='http://www.carlsberg.se/wbch3.exe?ce=1002594' target='_blank'>http://www.carlsberg.se/wbch3.exe?ce=1002594</a>
[right][snapback]285849[/snapback][/right]

En sådan har jag sneglat på SÅ länge.. du måste berätta sen hur den är, om det är en bra investering!
KÖR:
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16

KÖRT innan:
BMW M3 E30 -87
Civic VT-R -91
Civic VT-R -91
CRX VT-R -90
Accord 2,2 -94
Krister
Användare
Användare

19 maj 2006, 12:00

hehehe... klart tråden spårar... är ju två sidor nu... <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->

Draughtmaster har jag dissat hårt kan jag säga, blev jättesugen först men då "behållarna" är på 5 liter så är det inte aktuellt... tänk bara, 3 pers på 5 liter, det går ganska snabbt, skall man då ha 10 liter hemma... nu börjar vi prata en gräns för normal fredag... så man kanske skall ha 15 liter hemma för att vara på säkra sidan... men så kom ingen hem till dig utan alla gick till pelle som också hade 15 liter hemma... så helt plötsligt sitter du med 15 liter öl som går ut om en månad...

Kör:
wriid
Användare
Användare

19 maj 2006, 12:31

ähhh, vadå pessimist!! nu förstör du ju mitt lyckorus här Krister. <!--emo&:ranting:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ranting.gif[/img]<!--endemo-->
Jag tror att den är kanon och att man kan ju ta en öl ibland för de godas skull. Vill man tokhinka så är det bara att köpa burk/flaska och varva med en fat ibland.. men var sån du, glädjedödare <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->

Regge: jag återkommer med en liten review när jag tappat upp min första kalla <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
[b]Medlem #1535[/b]
ziggy
Gillar Honda!
Gillar Honda!

19 maj 2006, 12:53

<!--QuoteBegin-wriid+19 May 2006, 12:31:13--><div class='quotetop'>QUOTE(wriid @ 19 May 2006, 12:31:13)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->ähhh, vadå pessimist!! nu förstör du ju mitt lyckorus här Krister. <!--emo&:ranting:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ranting.gif[/img]<!--endemo-->
Jag tror att den är kanon och att man kan ju ta en öl ibland för de godas skull. Vill man tokhinka så är det bara att köpa burk/flaska och varva med en fat ibland.. men var sån du, glädjedödare <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->

Regge: jag återkommer med en liten review när jag tappat upp min första kalla <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]285883[/snapback][/right]

Wriid: Skulle det bli så att dom där kompisarna som du bjudit över inte kommer, utan gick till Pelle istället, så är det bara att höra av sig. Lovar att jag kan hjälpa till att dricka upp ölen med dig under fotbolls VM <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> Ja jag kan t.o.m ställa upp och dricka upp din öl om det inte skulle vara fotbolls VM. <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->

Lovar, det kommer bli utmärkt med den där DraughtMaster, kommer inte bli några problem att få slut på öl <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->

<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"

-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
wriid
Användare
Användare

19 maj 2006, 12:56

hehe tackar Jim, du är alltid välkommen <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
vi kommer ha partytält och en trevlig liten tv apparat och 2st draugtmaster under fotbolls vm så de borde la inte bli några problem med för lite öl.. bara köpa några packe extra och stoppa i kylen <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
[b]Medlem #1535[/b]
Krister
Användare
Användare

19 maj 2006, 13:18

Alltså, jag menar inte att vara någon partypooper... snarare bara mina reflektioner över idén när jag läste om den. Sen att ölen faktiskt blir dyrare än på burk/flaska är ju också något att tänka på.

Men egen tapp är ju aldrig fel.

Kör:
EcciBaka
Wannabe
Wannabe
Kontakt:

19 maj 2006, 13:25

jag tänker fan inte grilla förrän jag kan stå o svettas i 80-tals speedos ute på nån kobbe <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
------------------------
------------------------
stiivN
Användare
Användare

19 maj 2006, 13:28

Haha kan tänka mig dig ecci i Speedos och Clabbes Gasmask <!--emo&:P-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/tongue.gif[/img]<!--endemo-->
Stefan Karlsson
EcciBaka
Wannabe
Wannabe
Kontakt:

19 maj 2006, 13:44

stiivN: ska över till clabbe om nån vecka igen.. jag har speedos <!--emo&:))-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/w00t2.gif[/img]<!--endemo-->
------------------------
------------------------
Clabbe
Kunnig
Kunnig
Bil: EU8
Namn: Клабе Бюрстром

19 maj 2006, 13:50

OMFG!!

KODAK MOMENT!! <!--emo&:))-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/w00t2.gif[/img]<!--endemo-->
Благодаря мутра!
Skriv svar