IDIOTER??

För Topics som ej är motorrelaterade
M-G
Wannabe
Wannabe

11 november 2004, 18:20

det påminner mig om när vi va typ 14-16 år här i klippan, två polare hade kameror och sprang runder och filma allt skit.
15 bast va vi typ och satt o söp och höll på, skillnaden va att det va kompisarna som slogs med varandra sen nästa dag va dom polare, snacka om inavel [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
kan meddela att jag aldrig va med på en film, bara skratta åt dom, då va det ju mest på skoj asså, några polare som tjafsa om ngn brud eller nått moppe trim typ haha, så nu flera år senare hitta vi filmerna, så titta vi på det lite haha som vi skratta, alla e polare nu dock, fast det va ju typ 5 ljushuvuden som va mest aktiva i dom filmerna, dom gjorde det mest för att sätta ihop en rolig film, haha så trögt nu när man tänker efter.

men dessa killarna i denna filmen i länken är typiska muhhamad gäng, har råkat ut för sånna själv 1 gång, va på ett disco och hade skoj när jag va 16 tror jag, så skulel jag gå och handla ngt piss en läsk eller ngt, komemr fram 3 st mega Wallids,"EYYYYeeee svenne varför mucka du med min kompis" jag:ömm vem mucka jag med?" Eyyyy kaxa inte vi såg, min kompis sa, du mucka med honom lacksho passa dig. Jag:ok förlåt mig då om jag gjort ngt mot din kompis, titatr bort och sen helt plötsligt en fet skalle får jag och en box, haha va fan tänkte jag stod upp och smila mest fatta inte riktigt, sen bara gick dom och sen såg jag inte dom mer, inget jag brydde mig om dock..

Ngn gång när vi varit i Helsingborg har några muhhamads muckat med min ena polare, hane rakad och ser ut som ett skinhead så jag fattar varför dom muckar med honom, problemet med den killen e att han är ruggig på att slåss, blev 3a i kickboxnings sm förra året, nu kör han bara full kontakt, 75kg bara muskler och ruskig på slåss, kom 3 st fram och skulle slå honom, en han få in ett slag sen hade han smaska ner dom totalt såg ut som en jackie chan film typ, haha vi bara skratta och drog och söp.. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
Michael Grönberg
Helsingborg

R32 Gtr -94 2011 ska det gå fort
skylift r32 gtr -90 10,97 212km/h 2008
_fredde_
Wannabe
Wannabe

11 november 2004, 18:34

<span style='font-family:Impact'><span style='color:orange'><span style='font-size:14pt;line-height:100%'>Fredric Rohdin
Honda CRX -89</span></span></span>
Dalan
Gillar Honda!
Gillar Honda!

11 november 2004, 18:53

Men vad i helvete!!!! [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... anting.gif[/img] [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... anting.gif[/img] [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... anting.gif[/img] Skicka hela jävla NSF eller nåt på idioterna, de ska hängas upp på offentlig plats och avrättas.
Också säger de att det är konstigt att folk blir rasister..... Jag kan erkänna att jag inte skulle grina om de skickade hem varenda jävla idiot så fort de gick mot rött ljus! De ska fan lära sig våra regler!!!!
Blir så satans förbannad!!

Värsta är ju att man inte kan identifiera dem eftersom varenda jävel av de där ser ut som en chokladkaka i plytet!!!!
Mattias Dahlstedt

Suzuki GSX-R 750 -98
Honda Civic ESI HB -92
Bashan ATV 200cc -07

Säljer stålomspunna bromsslangar av högsta kvalité
Prisexempel: 4 slangar till Civic, CRX mfl. 1000:- inkl frakt
Skicka PM för mer info
Användarvisningsbild
xzbatt
Påläst
Påläst

11 november 2004, 18:56

det skuts för lite geografiskt felplacerade personer som missköter sej [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... anting.gif[/img]
Kan en bil någonsin bli perfekt?
moggesthlm
HPC Medlem
HPC Medlem
Been thanked: 1 time

11 november 2004, 18:57

Det var med i efterlyst förrut.Ena killen har fått skador och har problem med minnet nu....
//Morgan Blom, Stockholm

Kör:
Honda Jazz 1.4 -02
Honda Civic 1.6i 16v JRSC -89
Honda Legend 3.5 -97
Honda Integra Type - R -99
Användarvisningsbild
xzbatt
Påläst
Påläst

11 november 2004, 18:59

<!--QuoteBegin-moggesthlm+11 Nov 2004, 19:57:20--><div class='quotetop'>QUOTE(moggesthlm 4 11 Nov 2004, 19:57:20)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Det var med i efterlyst förrut.Ena killen har fått skador och har problem med minnet nu....<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
inte så konstigt när muhammed sparkar honom mitt i huvet
Ejan
Användare
Användare
Bil: Ford Fiesta 2010
Namn: Erik Leander

11 november 2004, 19:34

bara kryper i kroppen när jag ser det där ....fy f-n vilka fega patetiska satans as ....önskar att dom j-vlarna skickas hem fortare än fort eller får smaka på exact samma sak

hoppas att dom utsatta inte åtdrog sig skador för livet
------------------------------------------
1999 Honda Integra Type R - 208bhp - SÅLD
------------------------------------------
Kör numera Ford Fiesta ST´05
boltis
Wannabe
Wannabe
Kontakt:

11 november 2004, 19:48

Finns mycket skadat folk i vår värld. Vet inte vad som hade kunnat hända om man råkat sett det där IRL. Har ingripit en gång tidigare i mitt liv o räddat skinnet på en kille som jag aldrig träffat.Hade ett helt gäng runt sig.Vi e typ bästa polare idag..

Fler exempel på idioter: Känsliga kan varnas här och nu. Kolla in snubben med skateboarden och säkerhetsvakten:

<a href="http://forum.ebaumsworld.com/showthread.php?t=24711" target="_blank">http://forum.ebaumsworld.com/showthread.php?t=24711</a>
Saab 9-5 Kombi 2.3t -2003
Vector + Pilotpaket

http://www.boltis.se
DC5
Wannabe
Wannabe
Kontakt:

11 november 2004, 20:19

4 hjärnblödningar fick ena killen t.ex.

Men man blir lite mörkrädd för vissa uttalanden här på forumet, bl.a M Scottes om 20 polare med basebollträn. Hur skulle det se ut? Folk skulle väl reagera likadant på det som vi reagerar på detta? Nu vet jag inte hur seriös M Scotte var men ändå. Låt polisen sköta detta utan inblandning av vanliga människor, även om vi alla vill ge "tillbaka-kaka". Våld föder våld.

För jävligt att sånt här händer över huvudtaget. Jag jobbar nämligen natt 200m från platsen det skedde. Och jag har ett yrke som är rätt utsatt för såna individer.

Hursomhelst, skicka hem dom som inte sköter sig. Idioter.
[b]"Bromsarna är bara till för att återuppleva accelerationen"[/b]
Krister
Användare
Användare

11 november 2004, 20:26

DC5: Allvarligt talat... låta polisen ta hand om det... vad händer... jo, OM de tar personerna så kommer de få semester a´la sing sing där de får bra mat o allt på bekostnad av oss... så nej, jag föredrar gärna "ge-tillbaka-kaka"
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"

Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
DC5
Wannabe
Wannabe
Kontakt:

11 november 2004, 20:30

Ja, Krister. Allvarligt talat. Ser fan hellre att dom åker dit för det än att du "hoppas" att nån ger sig på dom. Hur kan du veta att nån ger sig på dom? Bra insikt i nån speciell grupp?

Även fast dom förtjänar samma sak.
Krister
Användare
Användare

11 november 2004, 20:32

Vem har sagt att jag "hoppas"... jag sa att jag föredrog att de skulle få den behandlingen.... men inget jag själv skulle göra.

Kör:
DC5
Wannabe
Wannabe
Kontakt:

11 november 2004, 20:34

Jag ser det i alla fall som att du menar samma sak, men det är min syn på ditt uttalande. Jag följer jakten på dom via farsan som är polis, så jag vet om dom åker dit eller om dom är nära gripande osv.
Krister
Användare
Användare

11 november 2004, 20:38

DC5: Om vi säger så här... de där personerna har brutit grovt mot lagen, då finns det ingen lag för dom... alltså är de laglösa... alltså borde de vara villebråd.
Där har du min logik i det hela... dock så är det inget jag själv skulle få för mig att ta tag i... syrran som är polis skulle nog inte bli så glad plus att jag har mina spärrar.

men det jag säger är att de där pojkarna kommer få det alldeles för bra när de blir tagna än de förtjänar... bara kolla på vad som hände i Mariefred, uppror för att de var missnöjda med maten... *suck*

Kör:
DC5
Wannabe
Wannabe
Kontakt:

11 november 2004, 20:45

Jag säger inte emot dig där. Dom är djur. Skadedjur. Men vad är det som säger att nån skulle ge sig på dom, eller att ens våga gå på dom, uppenbarligen så var det inte första gången dom nåt sånt här. Jag hatar dom. Så som alla andra.

Ponera att dom nu skulle åka på samma behandling av nån gruppering, låt oss säga NSF t.ex. Då får dom stryk, åker möjligtvis till sjukhuset, inget gripande. Då finns dom fortfarande ute på gatorna, tror knappast dom skulle hålla sig hemma efter nåt sånt, då väl dom ge SIN "tillbaka-kaka" och då lär det bli oskyldiga som drabbas IGEN.

Jag är jävligt orolig för mina nära och kära när dom är ute sent på krog och fest, för jag vet vad för drägg som finns ute i sthlm, nu har jag ju återigen sett det på film, och vissa bekanta, kusiner och vänner går bl.a till Berns. Och när jag vet att dom fortfarande finns ute på gatorna så är jag jäkligt orolig för mina vänner, jag vill ha dom bakom lås och bom, inte ute på gatorna.
Dalan
Gillar Honda!
Gillar Honda!

11 november 2004, 20:45

DC5: Hur många misshandelsfall tror du det är som inte klaras upp?
Och hur många fortkörningar tror du det är som inte "klaras upp"?

Du ser, polisen lägger energi på åt helvete fel grejer, därför reagerar vi svenskar som vi gör, och om de straffas så får de bara gratis boende ett tag...

Jävla skit!!!!
Mattias Dahlstedt

Suzuki GSX-R 750 -98
Honda Civic ESI HB -92
Bashan ATV 200cc -07

Säljer stålomspunna bromsslangar av högsta kvalité
Prisexempel: 4 slangar till Civic, CRX mfl. 1000:- inkl frakt
Skicka PM för mer info
danne844
Wannabe
Wannabe

11 november 2004, 20:47

Där ser man, lite flashback från HBG när jag blev misshandlad av nått miffo känns det som. Tycker det ser riktigt hemskt ut alltså. Dom hjälper ju inte det dåliga rykten utlänningar redan har. inte konstigt att folk blir rasisiter, snarare konstigt att inte fler blir rasister.
// Daniel Schneider, CRX Vtec 91
DC5
Wannabe
Wannabe
Kontakt:

11 november 2004, 20:49

Jag kan ta reda på det om du vill Dalan, försöka iaf.
Känns bra att du uppe i Norrland vet vad polisen här nere i Sthlm lägger energi på.

Återigen, hellre bakom lås och bom än ute på gatorna.
Och utlämning till deras hemland, ja, hur ofta ser vi det? Med vår mesiga jävla politik!
Krister
Användare
Användare

11 november 2004, 20:52

DC5: Det trista med bakom lås o bom är att de åker in på ett år typ och får träna och träffa likasinnade... kommer ut och kör hårt igen...

Kör:
DC5
Wannabe
Wannabe
Kontakt:

11 november 2004, 20:54

Hellre det än att dom fortfarande får gå fritt på gatorna här i stan.
Får dom 1 år, visst, jag slipper dom 1 år. FÖRHOPPNINGSVIS tänker dom om, men med tanke på våldet dom använde så ser jag ingen ändring.

Titta på efterlyst på tv3 nu kl 21, då visar dom detta.
Bratten
Användare
Användare
Kontakt:

11 november 2004, 21:06

Hur kan man göra något sånt? Vad tänker de?? Vart är världen på väg!? [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... anting.gif[/img]
<span style='color:blue'>PETER BRATT
CIVIC 1,8VTi</span>

<a href="http://hem.bredband.net/bratten/" target="_blank">http://hem.bredband.net/bratten/</a> -MER BYGGBILDER MM
<a href="http://www.rnr.se" target="_blank">RNR.SE</a>
<a href="http://www.streetcars.se" target="_blank">Streetcars.se</a>
Tack till: Creatix.se - Coffe.dk - RaidoPower.com - Xtremt.se
DC5
Wannabe
Wannabe
Kontakt:

11 november 2004, 21:09

Hasse Aro ger klara besked iaf...Hoppas han får rätt också.

Dalan: Räcker energin på Efterlyst för dig? Eller vad är tillräckligt för att du ska bli nöjd? Bara undrar.
Senast redigerad av 1 DC5, redigerad totalt 11 gånger.
Nikke_80
Wannabe
Wannabe
Bil: Vauhall Astra
Namn: Niklas Blomkvist

11 november 2004, 21:33

Jag har inget imot invandrare, känner många genom mitt jobb och så, men de som inte sköter sig gör att man blir mer och mer rasist.. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... anting.gif[/img]
Jag anser att alla invandrare som kommer hit inte får begå något grövre brott inom en 15-20års gräns, annars blir de hemskickade.. Men det är bara vad jag anser..
[b]<span style='color:green'>Niklas Blomqvist</span>[/b]

Medlem #1328
GÄVLE

Vauxhall Astra-02

<span style='color:green'>Förbjuden väg är ofta hårt sliten.</span>
Användarvisningsbild
LinusE
Master
Master
Bil: CRV 08
Namn: Linus Eriksson
Kontakt:

11 november 2004, 21:40

döööööö
men de vore för snällt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tyvär måste jag säga att hatet växer mot folk som inte enligt
mig har rätt o leva !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EDIT: vill tilläga att jag skiter i om de är invandrare, negrar, albaner, svenskar eller vad som då folk (om man nu ska kalla de folk), dom som gör något liknande....
Senast redigerad av 1 LinusE, redigerad totalt 11 gånger.
Linus Eriksson
#828 Skåne/Harlösa
---------------------------------

Snart provat alla Honda modeler....
Men NSX är en stadig dröm ...
andreas
Wannabe
Wannabe
Kontakt:

11 november 2004, 21:55

Nu har dom namnet på dom iallafall. Tack och lov för det.
Andreas Blombäck (f.d. etna)
Patrik_S
Användare
Användare

11 november 2004, 21:59

håller med, det verkar kört för deras del.
Prelude Si 2.0 -89
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->
medlem nr 1132<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Användarvisningsbild
xzbatt
Påläst
Påläst

11 november 2004, 22:05

det värsta är att det bara blir grov misshandel eventuellt kränkning, men det blir inga direkta straff [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... anting.gif[/img]
Användarvisningsbild
Dani
HPC Medlem
HPC Medlem
Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
Namn: Daniel Gabriel
Has thanked: 4 times
Been thanked: 7 times
Kontakt:

11 november 2004, 22:09

Är du förvånad? Svenska rättssystemet är ett enda stort skämt utan dess like.
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
Användarvisningsbild
LinusE
Master
Master
Bil: CRV 08
Namn: Linus Eriksson
Kontakt:

11 november 2004, 22:09

<!--QuoteBegin-xzbatt+11 Nov 2004, 22:05:26--><div class='quotetop'>QUOTE(xzbatt 4 11 Nov 2004, 22:05:26)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->det värsta är att det bara blir grov misshandel eventuellt kränkning, men det blir inga direkta straff [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... anting.gif[/img]<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
oj förvånad !!!
Linus Eriksson
#828 Skåne/Harlösa
---------------------------------

Snart provat alla Honda modeler....
Men NSX är en stadig dröm ...
Lynxen
Användare
Användare

11 november 2004, 22:14

Är inte efterlyst ett public service program igentligen? Borde ge ännu större genomslag om det sänds på någon av SVT:s kanaler.
Per Björe-Dahl, Göteborg

"The concept of shoehorning a massive V8 into an extremely heavy bodyshell with the structural rigidity of a potato is to act as a catalyst for global warming."
Skriv svar