You can call me The love Guru...

Så är de så att ni har något sorts problem med eran registrering eller medlemskap och detta gäller gammal som ny medlem så hör ni av er till mig genom att ni skickar ett PM till mig eller så skriver ni i denna tråden.
Nu i veckan som kommer skall jag få allt materiel som finns ang ny medlemskort och nya medlemskap så detta skall jag ta tag i med desamma och hoppas att det skall gå snabbt och smidigt att få ut allt till alla nya och gamla medlemmar
Nu kommer detta ta ett tag att skicka ut allt då de görs på fritiden så fråga nu inte vart ert kort är om 4 dagar utan vänta tills jag har skrivit här och säger att allt är skickat och sen vänta 2 - 3 dagar till sen kan ni höra av er till mig igen...

Okaj eller?? Trodde väl de..

<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->
OBS. Detta gäller ju såklart endast dom som har betalt medlemsavgiften för 2010. Inga cash inga kort thats the deal...

Nu tror har jag nog fått med allt men om jag inte har de så får ni gärna rätta mig ni som är insatta i detta..
Då avslutar jag detta med att påminna er som inte har betalat dom ynkliga 300kr de kostar att få tillgång våran super mega grymma honda racing värld som vi andra freaks lever i att GÖÖÖÖRA detta så slipper ni missa de goda i livet...

Mvh Bågen...