Honda Civic Type-R GT, Fn2 -08
Postat: 28 februari 2014, 21:02
Tja.
Nu går jag i tankarna att sälja min fn2a.
Det handlar som sagt om en fn2 med det lilla extra, årsmodell 2008 dock uttagen 2009-05-26 med ca 8100 mil på mätaren, som jag tycker är i helt okej skick, mycket välservad. Tvättad 2-3 ggr i veckan samt vaxad någon gång i månaden, så som man ska göra med en bil man åker i..
Jag är andra ägaren på bilen utöver en bilfirma. både han och jag har vårdat bilen mycket väl.
8000 mils service gjord för ca 2v sen enligt Honda spece + mtf-olja.
Utöver GT utrustning :
Grand Prix kjolpaketet
Alu tanklock (ome tillbehör)
Svarta backspegelkåpor ome,
Password JDM Towhook
KN insatsfilter till originalboxen
HKS Racing suction kit (oslagbart ljud)
Katalysatorersättare av okänt märke (ej moterat), catbak i en blandning mellan Supersprint och HKS
Kolfiber insugskåpa
Kolfiber tändstiftskåpa
J's Racing oljelock
J's Racing fjäderbensstag
Vinterdäck på 16" alufälg
Defa comfort kit motor o coupe fläkt
Besiktigad u.a 2014-04-17
Alltid suttit skyddsfilm på framlyktorna.
Lackförseglad vår och höst.
Hondata flachpro med Grupp N mapp
19" 5Zigen ZR+520 med nya däck 235/35 ZR19
JL Audio Framsystem, JL slutsteg och JL 8" bas monterats av "Bra ljud i bil AB"
Har säkert missat någon detalj.
Jag är inte intresserad av några byten.
Ja jag har en prisidé på 107.000 kr eller bud såklart, jag är inte omöjlig på något sätt men skambud undanbes. smsa/maila
Samt mer bilder finns på Instagram - Puffet.
Mvh Patrik Adolfsson
Nu går jag i tankarna att sälja min fn2a.
Det handlar som sagt om en fn2 med det lilla extra, årsmodell 2008 dock uttagen 2009-05-26 med ca 8100 mil på mätaren, som jag tycker är i helt okej skick, mycket välservad. Tvättad 2-3 ggr i veckan samt vaxad någon gång i månaden, så som man ska göra med en bil man åker i..
Jag är andra ägaren på bilen utöver en bilfirma. både han och jag har vårdat bilen mycket väl.
8000 mils service gjord för ca 2v sen enligt Honda spece + mtf-olja.
Utöver GT utrustning :
Grand Prix kjolpaketet
Alu tanklock (ome tillbehör)
Svarta backspegelkåpor ome,
Password JDM Towhook
KN insatsfilter till originalboxen
HKS Racing suction kit (oslagbart ljud)
Katalysatorersättare av okänt märke (ej moterat), catbak i en blandning mellan Supersprint och HKS
Kolfiber insugskåpa
Kolfiber tändstiftskåpa
J's Racing oljelock
J's Racing fjäderbensstag
Vinterdäck på 16" alufälg
Defa comfort kit motor o coupe fläkt
Besiktigad u.a 2014-04-17
Alltid suttit skyddsfilm på framlyktorna.
Lackförseglad vår och höst.
Hondata flachpro med Grupp N mapp
19" 5Zigen ZR+520 med nya däck 235/35 ZR19
JL Audio Framsystem, JL slutsteg och JL 8" bas monterats av "Bra ljud i bil AB"
Har säkert missat någon detalj.
Jag är inte intresserad av några byten.
Ja jag har en prisidé på 107.000 kr eller bud såklart, jag är inte omöjlig på något sätt men skambud undanbes. smsa/maila
Samt mer bilder finns på Instagram - Puffet.
Mvh Patrik Adolfsson