Honda civic ej2
Postat: 22 november 2015, 22:29
Tja
Har en Honda civic coupé ej2 1995 som jag tänkte sälja.
Startar och går som den ska, bes ua den 21/11.
Den är inte i utställningsskick men den är röd, startar och går som en Honda ska!
Står så helt okej dubbdäck 7mm runt om.
Den har gått ca 27000 mil
Kamremmen är byt vid 21000mil
Perfekt för dig som vill ha en enkel vinterbil!
Pris 7500kr
Bilen finns i Linköping.
Med vänlig hälsning, Patrik
Har en Honda civic coupé ej2 1995 som jag tänkte sälja.
Startar och går som den ska, bes ua den 21/11.
Den är inte i utställningsskick men den är röd, startar och går som en Honda ska!
Står så helt okej dubbdäck 7mm runt om.
Den har gått ca 27000 mil
Kamremmen är byt vid 21000mil
Perfekt för dig som vill ha en enkel vinterbil!
Pris 7500kr
Bilen finns i Linköping.
Med vänlig hälsning, Patrik