Sida 1 av 1

Honda civic ej2

Postat: 22 november 2015, 22:29
av puffet
Tja
Har en Honda civic coupé ej2 1995 som jag tänkte sälja.
Startar och går som den ska, bes ua den 21/11.
Den är inte i utställningsskick men den är röd, startar och går som en Honda ska!
Står så helt okej dubbdäck 7mm runt om.
Den har gått ca 27000 mil
Kamremmen är byt vid 21000mil

Perfekt för dig som vill ha en enkel vinterbil!

Pris 7500kr

Bilen finns i Linköping.

Med vänlig hälsning, Patrik

Re: Honda civic ej2

Postat: 22 november 2015, 23:24
av Bullet---
§7. Pris,miltal, årsmodell och färg måste stå med i annonsen.

Regler för Säljes Bilar.
viewtopic.php?f=35&t=19403

Re: Honda civic ej2

Postat: 23 november 2015, 12:31
av cjferm
Bilder? Rost/skavanker?

Re: Honda civic ej2

Postat: 23 november 2015, 17:37
av puffet
Den rostlagades i skärmar bak för några år sedan men det har börjat komma tillbaka..
Lite repig här och var, någon buckla i höger framskärm

Re: Honda civic ej2

Postat: 23 november 2015, 17:38
av puffet
Bilder vet jag inte hur jag lägger upp här ^^

Re: Honda civic ej2

Postat: 23 november 2015, 20:15
av cjferm
Okej, skickar ett pm med mitt nummer så kan du skicka bilder?

Re: Honda civic ej2

Postat: 14 maj 2023, 11:16
av Mrkosovo
Kvar ?

Re: Honda civic ej2

Postat: 14 maj 2023, 16:28
av Blitzwing
Patrik låter hälsa att den är skrotad.