S: Plåtfälgar 4/100 basar mm.

Bildelar samt övrigt
Kategoriregler
  1. Honda Performance Clubs Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
  2. Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
  3. "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
    Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud.
  4. Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
  5. Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.

MVH Styrelsen/Ledningen HPC
magnum
Användare
Användare
Kontakt:

10 augusti 2009, 13:23

Har 4 st plåtisar med dåliga sommardäck som ska bort
4/100 et 48
Pris 300 kr

Ljud:
Stor baslåda med 2x mds fanatic 8" basar med varsin port låter mycket. Pris 400 kr
Baslåda sluten med en macaudio 12" bas byggd av backes låter bra . Pris 500 kr

Slutsteg 2 kanals Kenwood (400W) tror jag de står på det. Pris 500 kr

Har även en luftburk som satt på min gammla ek4 med hål i sidan för "sportigt" ljud med pappfilter. Pris 100 kr

Tel 073 696 15 04
Senast redigerad av 1 magnum, redigerad totalt 12 gånger.
Ninja pwr !
PhR34k
Användare
Användare
Bil: Honda Civic Type R
Namn: Rustem Cures

11 augusti 2009, 18:25

Tja, har ett sett med 15" med i stort sett nya Yokahama däck. Måtten på däcken kan jag kolla när jag kommit hem. Är i spanien just nu www.garaget.org/PhR34k där ser du min crx med 15" mitt kåper har jag men sitter ej på!

Mvh
Honda Civic Type R
EP3 Injen, Buddyclub Spec, Pioneer, Gas, Sparco, H&R, DC Sports, Hondata, Jackson Racing
FN2 Grand Prix, Milltek
FK2 JRM Stage 3
magnum
Användare
Användare
Kontakt:

11 augusti 2009, 19:57

Sorry har redan hittat ett par men kom med bud om du fortfarande är intresserad !
Ninja pwr !
Skriv svar