Sida 1 av 1

k serie ,s2000 ,b16, mm

Postat: 7 januari 2012, 17:12
av 1883
civinco bc500 piggyback med kablage mellan orginal kablar och ecu till accord type s 2500kr funkar till alla bilar suttit i en civic vti


s2000 orginal soppapump passar väl princip nästan alla bilar 150kr pm så tar ja reda på om de passar just din bil!

laser skurna T3 och 38mm wg och b16 avgasflänsar i 12mm svartstål t3 125kr wg 100kr b16 avgasfläns 250kr

Cosmetic 2mm toppackning s2000 1000kr

ny s2000 vattenpump ej oem 700kr har en likadan i min o funkar hur fint som helst

lättat ep3 svänghjul vikt 4791gram till k24 k20 1500kr bud

4st rdx 410cc spridare 1000kr eller bud (högohm)

K24 vevaxel ny polerad har suttit i min s2000 1300kr

h22a smidda i profil stakar som behövs fixas i kolvbults änden! Pris 500? Kan ordna renoveringen pris diskuteras



bud på grejerna mottages

tel 0733908782 //simon

Re: k20/k24 delar rdx spridare,,koppling,410cc,civinco mm

Postat: 10 juni 2012, 19:30
av 1883
nu får ni allt börja uppgradera för nu ska grejerna bort! diff sänkt pris 5500 med frakt

Re: k20/k24 delar rdx spridare,,koppling,410cc,civinco mm

Postat: 14 juni 2012, 10:33
av Pantzar
vad är det för grenrör som säljes som passar ep3?
vore nice med lite bilder eller mer info =)

är sugen iaf!

Re: k20/k24 delar rdx spridare,,koppling,410cc,civinco mm

Postat: 15 juni 2012, 00:16
av 1883
Det är för turbo

Re: k20/k24 delar rdx spridare,,koppling,410cc,civinco mm

Postat: 31 juli 2012, 08:47
av 1883
Upp

Re: k20/k24 delar rdx spridare,,koppling,410cc,civinco mm

Postat: 2 september 2012, 23:37
av 1883
Lite bud nu! Grejerna ska bort

Re: k20/k24 delar rdx spridare,,koppling,410cc,civinco mm

Postat: 19 september 2012, 15:25
av 1883
paket pris diff o svänghjul 6700kr

Re: k20/k24,rdx spridare 410cc,civinco,diff,laserskurna flän

Postat: 4 november 2012, 19:48
av 1883
bud

Re: k20/k24,rdx spridare 410cc,civinco,diff,laserskurna flän

Postat: 4 november 2012, 19:57
av x1v3x
sälja enbart civinco kabel till orginal ecu? :)

mvh

Re: k serie ,s2000 ,b16, mm

Postat: 29 augusti 2013, 13:45
av 1883
Upp

Re: k serie ,s2000 ,b16, mm

Postat: 29 augusti 2013, 15:31
av Accord H22
Pm!

Re: k serie ,s2000 ,b16, mm

Postat: 22 september 2013, 10:53
av 1883
Upp

Re: k serie ,s2000 ,b16, mm

Postat: 23 september 2013, 14:45
av Thakashi
finns diffen kvar? Med vänlig hälsning

Re: k serie ,s2000 ,b16, mm

Postat: 9 oktober 2013, 21:45
av 1883
Upp

Re: k serie ,s2000 ,b16, mm

Postat: 11 oktober 2013, 18:19
av ikrana
Finns diffen kvar? Isåfall e den ny eller beg ?

Re: k serie ,s2000 ,b16, mm

Postat: 19 juni 2015, 09:34
av 1883
Uppp grejerna ska bort nu