nytt Sportavgassystem till Honda Prelude 92-00
Postat: 7 mars 2012, 17:59
Hej!
Har ett sportavgassystem hela vägen med 2,5tum anslutning och japsdämpare till salu.
Köptes av en kompis som skulle sälja sin bil och han hade bara provmonterat och kört max 10 mil med allt på, så allt ligger inplastat som nytt i mitt garage och bara samlar damm.
tanken var att jag skulle ha det på min bil men det blev aldrig av.
nypris på hela kittet ligger runt 6-7tusen.
ska bort nu och säljer därefter allt till skampris: 1500 P.o.k
Hälsningar kristian.
Har ett sportavgassystem hela vägen med 2,5tum anslutning och japsdämpare till salu.
Köptes av en kompis som skulle sälja sin bil och han hade bara provmonterat och kört max 10 mil med allt på, så allt ligger inplastat som nytt i mitt garage och bara samlar damm.
tanken var att jag skulle ha det på min bil men det blev aldrig av.
nypris på hela kittet ligger runt 6-7tusen.
ska bort nu och säljer därefter allt till skampris: 1500 P.o.k
Hälsningar kristian.