Sida 1 av 1

D-serie motorprylar!

Postat: 18 april 2012, 19:51
av Vazaron
Hejsan!

Har lite saker från ett d16z6 swap att sälja av:
S20 låda+en koppling i bra skick 700:-
P28 ECU 1000:-
Org.Grenrör+katalysator i fint skick 500:-
Motorhärva (måste skarvas till generatorn) 300:-

Sakerna finns i Västmanland, pm eller smsa 0707999409