s20 v-låda (esi) 200:-
Postat: 6 september 2012, 22:47
Säljer en s20låda som blev över sen jag sålde motorn som jag skulle ha swappat i min gamla eg Vei.
Skrapfri enligt föregående ägare, miltal okänt
200:- eller bud.. ligger och skräpar i mor och fars garage och dom vill ha bort den
Pm eller smsa 0707999409
Skrapfri enligt föregående ägare, miltal okänt
200:- eller bud.. ligger och skräpar i mor och fars garage och dom vill ha bort den
Pm eller smsa 0707999409