Sida 1 av 1

s20 v-låda (esi) 200:-

Postat: 6 september 2012, 22:47
av Vazaron
Säljer en s20låda som blev över sen jag sålde motorn som jag skulle ha swappat i min gamla eg Vei.
Skrapfri enligt föregående ägare, miltal okänt

200:- eller bud.. ligger och skräpar i mor och fars garage och dom vill ha bort den

Pm eller smsa 0707999409

Re: s20 v-låda (esi) 200:-

Postat: 10 september 2012, 12:42
av Etingelholm
Vazaron skrev:Säljer en s20låda som blev över sen jag sålde motorn som jag skulle ha swappat i min gamla eg Vei.
Skrapfri enligt föregående ägare, miltal okänt

200:- eller bud.. ligger och skräpar i mor och fars garage och dom vill ha bort den

Pm eller smsa 0707999409
kan du tänka dig att skicka växellådan? mvh emil