Letar meckgarage i Stockholmstrakten

Bildelar samt övrigt
Kategoriregler
  1. Honda Performance Clubs Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
  2. Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
  3. "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
    Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud.
  4. Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
  5. Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.

MVH Styrelsen/Ledningen HPC
Mufasa
Wannabe
Wannabe
Bil: EK3
Namn: Philip Andersson

18 oktober 2017, 14:37

Hallåj!

Jag har varit på jakt efter ett garage i snart 6 månader nu utan att hitta någon, så jag tänkte att kanske har någon medlem på HPC en plats ledig!

Jag är på jakt efter ett hobbymeckgarage i de södra delarna av stockholmtrakten. Bilen som jag tänkte pilla med är en Civic EK. Garaget behöver inte vara uppvärmt eller så, det enda väsentliga är att meck är tillåtet vilket många föreningar dessa dagar verkar förbjuda.

/Philip
Användarvisningsbild
lotek9003
HPC Guld Medlem
HPC Guld Medlem
Bil: Diesel-Accord.
Namn: Mathias Eriksson
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times
Kontakt:

22 oktober 2017, 16:26

Hej,

Jag har en vän som hyr ut i ett stort garage precis efter avfarten mot JÄRNA längst e4s efter Södertälje.
Kan kolla med honom om intresse finns hos dig.

Skriv ett PM isåfall!

/Mathias
Behöver ni svetstillbehör, slitagedelar eller svetsgas inom stockholmsområdet skicka ett PM. Har kontakter.
Mufasa
Wannabe
Wannabe
Bil: EK3
Namn: Philip Andersson

23 oktober 2017, 12:32

Tjena Mathias! Järna blir tyvärr lite för långt bort för mig. Jag bor i Bredäng, och Södertälje är så långt söder som jag kan gå (kommer behöva åka kommunalt till en början).

Uppskattar tipset dock! Tack!
technics
Wannabe
Wannabe
Namn: M.W.

25 oktober 2017, 16:07

söker detsamma, typ en co-operative enthuast garage..
max en timme från stockholm kanshe

inte direkt nu idag men i snart framtid

marcinwidlund@gmail.com
Skriv svar