S2000 Catback billigt!
Postat: 15 mars 2018, 12:22
Hej! Fick med ett extra avgassystem med min s2000 när jag köpte den som jag inte har någon användning för.
Har ingen nytta av det så tänkte skicka det vidare!
Kan ta med det till elmia 20180329.
Vill ha 1500:- för det.

Har ingen nytta av det så tänkte skicka det vidare!
Kan ta med det till elmia 20180329.
Vill ha 1500:- för det.
