Civic EK eftermarknadsdelar

Bildelar samt övrigt
Kategoriregler
  1. Honda Performance Clubs Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
  2. Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
  3. "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
    Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud.
  4. Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
  5. Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.

MVH Styrelsen/Ledningen HPC
Mufasa
Wannabe
Wannabe
Bil: EK3
Namn: Philip Andersson

6 november 2018, 12:28

Tjena! Pris är diskutabelt med motivation. Tveka inte på att PM:a mig eller ringa/SMS:a på 073 844 00 44.

(NY) Function7 Rear Subframe Brace

Bild

Function7 är go-to märket bland entusiaster. Importerad från USA under 2017 - Detta är alltså inte en Kina-kopia. Aldrig använd. Förstärker bakvagnen om du vill ha en tjockare krängningshämmare. Gjord på 7075 aluminium, ca 20% starkare än 6061.

1000 kr

(NY) F5 Racing Rear Control Arm

Bild

Märkesdel från USA. Aldrig använd. Importerad från USA 2017. Polyurethane-bussningar sitter i.

1200 kr

(NY) SKUNK2 REAR STRUT BAR

Bild

Märkesdel från USA! Importerad 2017 från USA. Aldrig använd. Skall passa även EG av vad jag hört, men kolla gärna det innan.

1200 kr

TEIN MONOFLEX COILOVERS

Bild
Bild

Detta är en uppsättning semi-pro coilovers från TEIN. Nya kostar de ca 2 300 USD. Dessa coilovers utvecklas specifikt för bilmodeller och är därav skräddarsydda till dem. Specifikt framtagna för EK. Importerade från Japan 2017. Inget läckage. TEIN använder dessa Coilovers själva i sina tävlingsbyggen. Det finns mycket att läsa om dem på deras hemsida och på forum.

8000 kr
lowpass
HPC Guld Medlem
HPC Guld Medlem
Bil: EP3
Namn: Agge Alonzo
Has thanked: 10 times
Been thanked: 23 times

6 november 2018, 13:12

Spara dem tills du kryper till korset istället :mrgreen:
Skriv svar