Civic ek3,ej9,prelude köpes
Postat: 20 februari 2013, 22:57
Hej ,, tänkte kolla ifall någon hade någon fin ek3,ej9 eller en prelude helst 96-00 till salu?
kom med info och bilder:)
mvh
kom med info och bilder:)
mvh
lite sent:( köpte mig en civic för nån vecka sen,, hade du vart snabbare så hade jag varit intresserad:/zector skrev:Känner mig klar med mitt Prelude projekt nu, så funderar på att göra mig av med den.
Se länken för bilder och mer info, hör av dig om den väcker intresse och du vill lägga ett bud.
http://www.garaget.org/?car=214110