Håll till godo! Tyckte inte jag knäppte så många bilder men blev ändå cirkus 200st som ska gås igenom.

Där fick man se lite CR-V i alla fall!Bullet--- skrev:En video när jag kör. Tyvärr lite knas med uppladdningskvaliteten när jag la upp klippet på youtube
Ras ? Vad hände ?Semir skrev:Tack till en kanonträff! Mkt bra arrangerat.
Tråkigt att ngr fick div ras. Anno kraft osv. Hoppas allt löser sig smärtfritt.
Sedan så var det många som fick anmärkning på db kravet.
Värt att tänka på tills nästa körning...
Någon från en annan klubb.wissen skrev:Ras ? Vad hände ?Semir skrev:Tack till en kanonträff! Mkt bra arrangerat.
Tråkigt att ngr fick div ras. Anno kraft osv. Hoppas allt löser sig smärtfritt.
Sedan så var det många som fick anmärkning på db kravet.
Värt att tänka på tills nästa körning...
Haha, ja det tror jag helt klart att det varJabroni skrev:Tror det var den här mannen som var och klagade på ljudet...
+1 Trevlig snubbe!Mordiiax skrev:Jag tycker gott och väl vi kan bjuda in ljudhitler till motellet kvällen innan också nästa gång. Han var riktigt störtskön att prata med och hade sjukt roliga uttryck, artikuleringar och åsikter om bilarSätter han i samma kategori som Carl-Jan och Frithiofsson
Haha, så sant... Nästan så att man längtar till motor ras ibland för att ha en anledning att uppgraderaAlex205 skrev:Well, säg det ras som inte för uppgraderingar med sig!
Verkligen.emre114 skrev:Tips, alla som VTECade sönder sina motorer. kika oljan om ni inte redan gjort detlätt att glömma den lilla detaljen.
Nog för att det drar endel olja när man kör bana, men det brukar inte dra så mycket.turbobulten skrev:Verkligen.emre114 skrev:Tips, alla som VTECade sönder sina motorer. kika oljan om ni inte redan gjort detlätt att glömma den lilla detaljen.
Hällde i 4 dl över max innan jag åkte.
efter 2a passet jag körde hade jag halva stickan kvar.
Tur att det finns snällt folk som donerar lite olja till en n00b i nöd!
Nu vet jag att olja ska tas med till nästa gång!
Kollade oljan innan jag lämnade Malmö. körde ca: 40 mil, körde 2 pass på banan och sen körde 40 mil hem. Samma oljenivåemre114 skrev:Tips, alla som VTECade sönder sina motorer. kika oljan om ni inte redan gjort detlätt att glömma den lilla detaljen.
Kör 5w40 castrol.four skrev:Nog för att det drar endel olja när man kör bana, men det brukar inte dra så mycket.turbobulten skrev:Verkligen.emre114 skrev:Tips, alla som VTECade sönder sina motorer. kika oljan om ni inte redan gjort detlätt att glömma den lilla detaljen.
Hällde i 4 dl över max innan jag åkte.
efter 2a passet jag körde hade jag halva stickan kvar.
Tur att det finns snällt folk som donerar lite olja till en n00b i nöd!
Nu vet jag att olja ska tas med till nästa gång!
Vad kör du för olja ?
I vanliga fall drar den ingenting. Blev förvånad.fonzeka skrev:Inte så bra att överfylla motorn, du blåste nog ur det mesta ur vevhusventilationen men verkar nästan lite mycket ändå.
Min har inte dragit nåt alls, fast det vart ju i och för sig inte så mycket körning heller.