CTR Vs ATS

ENBART för motorrelaterade topics
superyll
Wannabe
Wannabe

8 april 2008, 23:48

Bonny: Vi tävlade aldrig så. men vi körde på motorvägen och saud trodde att jag försökta köra förbi han. så dte var ett missförstånd.
men av ren nyfiken het så ska vi ta tag i denna fråga..

och varför är endast för att SAUD's ATS går riktigt bra och vi ska se hur stor skillnad det är till en CTR som klassas snabbare..

ZoZZO: Tjena mannen gött höra att du lever..Fan hade jag varit som du hade jag inet uttalat mig på denna TOPICEN.. komihåg Jungbyhead hahhaha

En fråga färsten... Snart Mantorp ju och är intresserad av att åka upp, klubben brukar ju ordna med vandrarhem och stån är alltig uppbokat eller? har inte hört så mycket om det......

PS: jag menar inte att klubben står för vandrarhemet men har hört att alla samlas på samma...

mvh Yll
Yll Ramadani
christer_carlsson
Användare
Användare
Bil: Accord Type-S
Namn: Christer Carlsson

8 april 2008, 23:58

All info om vandrarhemmet finns på medlemsforumet.

Tyvärr verkar det fullt, det fanns 50platser från början. Du kan skriva upp dig som reserv...klart du ska dit ändå?
Accord Type-S, <!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->Graphite grey<!--colorc--></span><!--/colorc-->, Special Edition 2008
Medlem #1538
Tidigare: CTR- milano red -02, såld, tack för den tiden :-)
superyll
Wannabe
Wannabe

4 maj 2008, 19:14

så ett littet resultat.
På väg till mantorp på torsdagen så fick vi se en otrolig rolig kamp

Saud med sin accord
och Zozo med sin FN2:a

resultate i en rullande start från 100 km ungfär
saud drog i från zozo och ju högre hastigheten blev så blev avståndet mellan billarna oxo..

vad har vi då lärt oss..
Jo FN2 är en fin bil men hör inte hemma i racing baranchen:P hahahah eller vad säger du ZOZO;)
Yll Ramadani
zozo
Wannabe
Wannabe

7 maj 2008, 17:13

ahahahaha din jävel jag var ej i v-tech när vi började rejsa, det var nog ej han heller i början men jag måste erkänna att hans atr är lite snabbare :crybaby:

men du vad hände mellan oss när vi rejsade mot varandra ???? :biglaugh2: :biglaugh2:
vi får se vad för ursäkter yll kommer med nu då :P

men yll har nog rätt om att fn2 ej hör hemma på en bana, i alla fall ej om man ska pressa den hårt.......
fan blev ju omkörd av alla typ.....alla hade mycket högre fart ÖVERALLT
geosif kaumi

tidigare bilar
nissan bloubird
ford sierra
pontiac trans am
superyll
Wannabe
Wannabe

7 maj 2008, 20:42

zozo skrev:ahahahaha din jävel jag var ej i v-tech när vi började rejsa, det var nog ej han heller i början men jag måste erkänna att hans atr är lite snabbare :crybaby:

men du vad hände mellan oss när vi rejsade mot varandra ???? :biglaugh2: :biglaugh2:
vi får se vad för ursäkter yll kommer med nu då :P

men yll har nog rätt om att fn2 ej hör hemma på en bana, i alla fall ej om man ska pressa den hårt.......
fan blev ju omkörd av alla typ.....alla hade mycket högre fart ÖVERALLT

zozo vi recade aldirg fullt
jag hade hon blondinen i bilne som skrek och trodde bilen skulle gå sönder varge gång dne gick i v-techen...hhaha

att alla körde förbi dig måste bero på förraren eller:P hahahahahahah

skoja mannen sauds bil är ett monster skit i den...
Yll Ramadani
Skriv svar