<!--quoteo--><div class='quotetop'>QUOTE</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Tre av fyra bilar med toppbetyg kommer från Japan eller Korea, där Toyota har 18 modeller med full pott, Honda har åtta, Nissan fyra och Subaru, Kia och Hyundai har tre vardera.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
<a href="http://www.bytbil.com/motornyheter/Nyhe ... d=2vzxdkyg" target="_blank">http://www.bytbil.com/motornyheter/Nyhe ... vzxdkyg</a>
Lite förvånad är jag över Kia och Hyundai dock.
Världens pålitligaste bilar...
- Xchai
- Master
- Bil: Crx vt 32psi
- Namn: Wanchai Kampha Gustafsson
Ang toyota har dem javlit r'a'tt
Fast igar sag jag nat som verka vara ett snapp v'a'rre i hallbarhetdriftsakerhet 'a'n honda.
Min mosters man kor typ 110mildag med sin toyotabussar den 1a har passarat 9999999 for typ halv ar sen,m'a'taren gar ej mera.Sa fuck autoriserad servis.Sant finns inte har,dem tar 1a billigate skiten
som finns och h'a'lla i han andra buss ligger pa 55000+ mil
och tredjebuss har gatt 27000mil,byte av lager i v-ladan dock.men det va inget haveri.
Fast igar sag jag nat som verka vara ett snapp v'a'rre i hallbarhetdriftsakerhet 'a'n honda.
Min mosters man kor typ 110mildag med sin toyotabussar den 1a har passarat 9999999 for typ halv ar sen,m'a'taren gar ej mera.Sa fuck autoriserad servis.Sant finns inte har,dem tar 1a billigate skiten

Tack till
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF
Tunnis aka Glad
Simon,mm
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF
Tunnis aka Glad
Simon,mm
-
- Användare
- Bil: Civic EJ9 -96
- Namn: Johannes Carlsson
snyggt genomgående att amerikaner står som regel på sämst kvalité..
kör:
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan
Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..
201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan
Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..
201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT