Emblem Accord type S tourer 07
Postat: 22 maj 2013, 15:23
Hej, säkert nån som frågat förr men hur sitter H och Accord type S emblemen på bakluckan? Är det bara limmat eller nån tejp ? Ska lämna in på rekond och tänkte ta bort dessa då bilen ska bli polerad. Tänkte mest om det är några hål el dylikt under.