Hondaklubben
https://hondaklubben.com/forum/
Medlems stickern
https://hondaklubben.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=67599
Sida
1
av
1
Medlems stickern
Postat:
25 juni 2013, 20:48
av
Bjorn79
Är lite sugen på att klistra den nånstans på bilen, vet inte vart dock. Nån som har nåt tips? Kör Accord type s tourer 07 silver med mörka bakrutor.