Sida 1 av 1

Hur slår jag in Radiokoden Accord 2011 med nav

Postat: 15 februari 2015, 13:16
av Bjorn79
Hej, efter batteribyte så måste jag slå in radiokoden för att få igång stereon. Hur gör jag? Enter code, javisst bara jag vet hur jag ska göra haha har kodkortet med fattar inte hur jag ska göra.

Re: Hur slår jag in Radiokoden Accord 2011 med nav

Postat: 15 februari 2015, 13:50
av pasen
Du slår koden med knapparna på radion.

Har du inte koden så kan honda (typ rosenholtz) få fram koden om du ger dem siffrorna som dyker upp när du startar stereon samtidigt som du har knapp 1 och 6 intryckta.

Så är det åtminstonde på modellen utan navi om jag inte minns fel.

Re: Hur slår jag in Radiokoden Accord 2011 med nav

Postat: 15 februari 2015, 15:28
av Bjorn79
Precis vad jag tänkte, om det stämmer så är koden 8 siffrig och innehåller 2st nollor, hur slår jag en nolla?

Re: Hur slår jag in Radiokoden Accord 2011 med nav

Postat: 15 februari 2015, 15:44
av Bjorn79
Grävde fram instruktionsboken, en femsiffrig kod är det, åttasiffriga var serienummer. Femsiffriga var såklart utan nollor och mellan 1-6 [THUMBS UP SIGN]