Hat-tråden

För Topics som ej är motorrelaterade
Användarvisningsbild
xzbatt
Inlägg: 686
Blev medlem: 28 juli 2004, 21:54
Ort: Västerås

Jag hatar alla jävlar som använder HPC som ett vanligt chatt forum utan att ha något med honda att göra och som inte bidrar med något vettigt. Hatar även folk som snackar om saker dom inte har erfarenhet inom.
Kan en bil någonsin bli perfekt?
Användarvisningsbild
xzbatt
Inlägg: 686
Blev medlem: 28 juli 2004, 21:54
Ort: Västerås

jag hatar även när folk byter avatar efter att ha haft samma jättelänge, även mej själv, men den är ju så snyggt tagen.
Kan en bil någonsin bli perfekt?
Användarvisningsbild
Regge
Inlägg: 1030
Blev medlem: 13 juni 2004, 17:00
Bil: Honda S2000
Namn: Erik Regnell
Ort: Staffanstorp

Hatar folk som har en avator bild där man inte ser vad det är för något. (Y)

Hatar när folk har varit aktiva inom honda i några månder och tror sig kunna allt som tag dom flesta år att lära sig.

Hatar när folk svarar på frågor när dom har ingen jävla aning om vad dom säger egentligen.
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20


KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
sommarhydda
Inlägg: 0
Blev medlem: 6 januari 2005, 01:04
Ort: Karlstad

att alla vettifa jobb är antingen långt i från där man bor nu eller långt i från tjejen :ranting: :ranting: :ranting: :ranting: :ranting: :ranting: :ranting: :ranting: :ranting: :ranting:
"We are each of us angels with only one wing and we can only fly embraceing eachother"
"The 7P"
Proper
Prior
Planing
Prevents
Piss
Poor
Preformence.

// Björn "Sommarhydda" Wollarz
Vicke
Inlägg: 0
Blev medlem: 25 juli 2004, 07:36
Ort: Peking.. Igen!! =)

Kan ju säga såhär mkt iaf; hatar min fd väldigt väldigt mkt just nu.. Får se om det går att göra en lång story skapligt kort..

Jag dumpade han i slutet på nov- -början på dec. Han har sen dess bönat och bett om en chans till, men jag har sagt nej. Vill inte, orkar inte, bryr mig inte.. Det har fortsatts tjatas på mig, sagt till han att om han gör det så dör alla känslor som nånsin funnits. Lyssnade han då? Näe, skulle inte tro det så efter typ knappt en månad bad jag han dra åt det varmare stället vi flesta känner till.. Han orkade inte packa ner sina saker så det slutade med att jag gjorde det åt han för att han skulle få tummen ur och flytta hela ett hus från mig. JAG fick hjälpa han att flytta över grejerna med då hans "vänner" inte hade tid att hjälpa han så mkt. Sen, även efter flytten om man kan kalla det för en sån, kom han upp till mig och lånade grejer (dator/tv/dusch). Var sagt så att om han var schysst kunde han göra det. Men jag drog gränsen vid att han ville sitta och ragga efter nytt, det kunde han göra på sin bärbara. Vänta lite tänker ni nu, bärbara?! Jo, en sån finns ju med i det här. Jag är en trög person och tyckte att han kunde ju få sköta sina affärer på min dator så gick det snabbare att kolla bilder och så, han gör "affärer" genom nätet. Istället så ger han fan i vad jag sagt till han om det där med att sköta sina "icke-affärer-sidor" på min dator så jag sa till han att det blir inget mer med datorn. Då blev han arg på mig och sa fick inte han göra det så skulle inte jag heller göra det, vara inne på com-sidor. Ursäkta?? MIN dator, MITT hem, MINA grejer, jag gör väl vad fan jag vill med dem.. Får inte jag ska ingen av alla andra som kommer hit använda din dator heller.. Va?? En kväll fick jag ett rejält frispel när han jävlades med mig och bara prompt skulle in på dessa sidor iaf så jag klappade till han, tyvärr inte varken hårt lr där jag ville.. (vet att man inte ska slåss) Men när man har varit under konstant press av en fd i nästan 3½ månad då orkar man inte mkt mer kan jag lova.. Blev ju inte bättre när jag sa att han inte var välkommen upp hit mer efter att ha suttit och sagt att han ska slå sönder min lght, radera min hd och stjäla min hund.. Vi delade på de två hundarna vi hade när det tog slut nämligen, men hon är lika mkt hans som min har han fått för sig nu.. Jaja..

Hans mamma försökte tala med han om att det är sjukt på det sättet han hållt på, lyssna inte. Hans pappa med, samma där.. Alla vi känner gemensamt har talat med han utan att få han att fatta. Min mamma har oxå försökt.. Har mått så dåligt under den här tiden så jag vet inte vad, tappat över 11 kg på 4 månader.. Äter inte, sover inte, klarar inte av att jobba..

Så det som fick mig att anmäla min fd för ofredande och förföljelse var att på Valborg så var det meningen att vi skulle åka och kolla på Tattomässan som var här i stan. Jag och de två jag åkte dit med ansåg att det var för mkt folk så vi åkte ut till den enes land och de lade klart golvet där istället och jag tittade på.. Det fick jag snart skit för, vi kunde ha väntat för nu blev ju minsann min fd sur att vi hade åkt iväg.. Hade redan messat han och sagt till min fd att vi åkte. Kom hem på kvällen och trodde att han lugnat ner sig, men icke!! Lika jävla sur som innan.. Åkte ut till landet igen efter att jag hade jobbat på lördagen för jag ville ha lite lugn och ro från min fd, vilket jag sagt till han 38953 ggr typ att jag ville ha.. Vem tror ni kommer ut sen på kvällen och vägrar åka därifrån? Jag tog hunden och gick en sväng på 1½ timme.. Det slutade med att jag var tvungen att lova att inte ha kontakt med en på nätet som jag pratat med i över 3 år och som jag ev skulle åka och träffa. Sen tar det ca 4 timmar sen kommer min fd i en TAXI ut till landet och är så förbannad för att jag inte svarat på ett mess.. Så sjukt tänkte jag.. Ändå var det om det löftet jag gett han innan, att inte träffa den andre. Hade ju för helvete inget batt kvar i min mob efter min fd´s terror där med.. Ringde, messade, ringde, ringde, messade..

Och nu har jag varit snäll och inte tagit med hoten mot mig och den som jag träffar idag.. Så på fredag ska jag till polisen och prata mer med dem och lämna in papprena till åklagaren om besöksförbud..

Så har min fd mage att tro att han ska vara med när min tik ska ha valpar om 1-2 veckor.. Som min fd är orsaken till att hon ens har i magen då han inte orkade stänga en sketen dörr för att det inte skulle ev bli nån tjuvparning..

Så fd hatar hatar hatar jag verkligen numera... :ranting:
Senast redigerad av Vicke den 8 maj 2007, 14:11, redigerad totalt 1 gånger.
A Girl With A Need For Speed


Viveka Lundbom

Tojta Camry -89 (skruttig som få) ;-)
SAAB 9000 turbo -88 (nästan utan rost, kanonfin)(borta)
Ford Eskrot -95 (löst)
Honda Crx -89 (såld)
Corrado G60 -89 (bortbytt)
Användarvisningsbild
LinusE
Inlägg: 1952
Blev medlem: 27 april 2004, 17:53
Bil: Civic Type R
Namn: Linus Eriksson
Ort: I Skåne
Been thanked: 3 times

folk som gnäller över att dom hatar saker...
Linus Eriksson
#828 Skåne/Löberöd
---------------------------------
Krister
Inlägg: 200
Blev medlem: 15 april 2004, 14:07
Ort: Sollentuna

Verkar som att du inte dragit gränsen tillräckligt tidigt och han har utnyttjat det och nu har hans svartsjuka tagit vid.
Tar det slut förstår jag inte varför man skall hålla på och vara hos exet hela tiden ändå, blir ju inte bättre av det precis.
Så jag förstår verkligen att du hatar honom men samtidigt hoppas jag att du lärt dig att dra gränsen vid ex lite tidigare.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"

Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Clabbe
Inlägg: 819
Blev medlem: 25 juli 2004, 12:56
Bil: RD9
Namn: Клабе Бюрстром
Ort: България
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Svartsjuka människor...
Благодаря мутра!
bjornligan
Inlägg: 34
Blev medlem: 20 maj 2005, 23:29
Ort: örebro

könisar...
<!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Kris-.tianpet,ter_sson<!--sizec--></span><!--/sizec-->

CTR -05 Såld
Vicke
Inlägg: 0
Blev medlem: 25 juli 2004, 07:36
Ort: Peking.. Igen!! =)

Krister: Kan tala om för dig att det inte har hjälpt vad jag än har sagt, gjort, dragit gränsen vid för han har kört över mig oavsett.. För det är inte rätt i knoppen som läget är.. Vad tror du jag har anmält han för? Skojs skull kanske.. Vissa saker var sagda att det skulle bli så OM han skötte sig och när han inte gjorde det sa jag ifrån och han fick inte göra så längre.. Gissa hur mkt han brydde sig.. Så jag har satt mina tydliga och klara gränser men inte fått nån respons eller respekt för det..

Clabbe: Jag vet.. Börjar bli tjatigt med det.. Tyvärr.. :(
A Girl With A Need For Speed


Viveka Lundbom

Tojta Camry -89 (skruttig som få) ;-)
SAAB 9000 turbo -88 (nästan utan rost, kanonfin)(borta)
Ford Eskrot -95 (löst)
Honda Crx -89 (såld)
Corrado G60 -89 (bortbytt)
Clabbe
Inlägg: 819
Blev medlem: 25 juli 2004, 12:56
Bil: RD9
Namn: Клабе Бюрстром
Ort: България
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Vicke: Du vet vad jag sa igår... ;)
Благодаря мутра!
Krister
Inlägg: 200
Blev medlem: 15 april 2004, 14:07
Ort: Sollentuna

Vicke: Alltså, jag försöker inte hoppa på dig om det är vad du tror... men det jag menar med gränsdragning är att om det varit jag som var i din sits så hade personen inte varit hos mig o duschat, kollat dator och gjort vad den känner för... är det slut så skall det avslutas och sen kan man ses på stan som kompisar och se om det leder längre. Det hjälper absolut inte att "försöka vara snäll" för det blir bara kniven i ryggen på sånt.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"

Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Vicke
Inlägg: 0
Blev medlem: 25 juli 2004, 07:36
Ort: Peking.. Igen!! =)

Clabbe mitt hjärta.. Du vet att du får mig att må bra som fan.. :whatever: Och jag vill så gärna komma till dig men nu fick Misery sina valpar.. Dock är det bara en kvar, de andra fick somna in då det var en tjuvparning med Schooby.. :ranting: Så just nu är jag lite off med allt.. Tyvärr.. Men lugn och fin, jag kommer.. På ett sätt lr annat.. ;)

Krister: My bad, kändes som det blev ett litet sådant iaf.. Man känner sig rätt maktlös när man försöker vara snäll och får inte mkt tbx för det.. Men jag lär mig jag med.. Hoppas jag.. Så sommaren är min och ska avnjutas lugnt och med mkt öl.. :thumbup:
A Girl With A Need For Speed


Viveka Lundbom

Tojta Camry -89 (skruttig som få) ;-)
SAAB 9000 turbo -88 (nästan utan rost, kanonfin)(borta)
Ford Eskrot -95 (löst)
Honda Crx -89 (såld)
Corrado G60 -89 (bortbytt)
Clabbe
Inlägg: 819
Blev medlem: 25 juli 2004, 12:56
Bil: RD9
Namn: Клабе Бюрстром
Ort: България
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Du vet var jag finns och du har mitt nr ;)
Благодаря мутра!
stiivN
Inlägg: 254
Blev medlem: 27 april 2004, 23:37
Namn: Stefan Karlsson
Ort: Helsingborg

Jag hatar inget eller ingen än. Men jag kommer hata min nya chef om jag inte får min semester beviljad.
Stefan Karlsson
Vicke
Inlägg: 0
Blev medlem: 25 juli 2004, 07:36
Ort: Peking.. Igen!! =)

Jopz jag vet.. *L* And I will use it.. ;)

Stiivn: Bra att vara förutseende.. *S*
A Girl With A Need For Speed


Viveka Lundbom

Tojta Camry -89 (skruttig som få) ;-)
SAAB 9000 turbo -88 (nästan utan rost, kanonfin)(borta)
Ford Eskrot -95 (löst)
Honda Crx -89 (såld)
Corrado G60 -89 (bortbytt)
stiivN
Inlägg: 254
Blev medlem: 27 april 2004, 23:37
Namn: Stefan Karlsson
Ort: Helsingborg

Självklart, med tanke på under min tid som väktare i 3 år tog jag ut sammanlagt 3semester dagar.
Nu när jag började på nya jobbet frågade jag innan jag började om det var okej att jag tar ut 2 veckor obetald semester för jag vill till Japan igen och träffa mina kompisar. Då sa han, ja då det ska inte vara några problem.

Nu när jag lämnade in ansökan så var han, hmm njaa 12dagars semester är ganska mycket. Vi behöver ju dig.

Jag hoppas han skojade med det han sa, om inte så kommer jag gå genom facket. Tråkigt att man ska behöva göra det och det inte finns någon vettig chef i världen.
Stefan Karlsson
Krister
Inlägg: 200
Blev medlem: 15 april 2004, 14:07
Ort: Sollentuna

Mmm... fast 12 dagar blir ju 2½ veckor och inte 2... men absolut, har han sagt att det inte skall vara några problem så skall det inte vara några problem heller.
Men gå inte genom facket för de kommer fuckit. Bättre att ha en dialog med chefen.

Vicke: Shit vad jobbigt det måste vara att göra sig av med valparna... men förstår dig att du gör det. Som jag säger, så länge man lär finns det något att leva för.
Senast redigerad av Krister den 15 maj 2007, 08:46, redigerad totalt 1 gånger.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"

Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
stiivN
Inlägg: 254
Blev medlem: 27 april 2004, 23:37
Namn: Stefan Karlsson
Ort: Helsingborg

Hur blir 12dagar 2,5 veckor?
Jag jobbar alla dagar i veckan, så våra pass räknas inte bara på vardagar.
Facket kommer jag dra in om det inte går. För jag har rätt till det, skiter i om det är svinigt. Trött på att bli behandlad så när han väl lovar det ifrån början.
Stefan Karlsson
Krister
Inlägg: 200
Blev medlem: 15 april 2004, 14:07
Ort: Sollentuna

Aha... well, för oss som arbetar vardagar så blir 12 dagar 2½ veckor i alla fall... vilket de även borde blir för dig om du nu inte jobbar 7 dagar i veckan.... men men, det har du nog koll på själv.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"

Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
stiivN
Inlägg: 254
Blev medlem: 27 april 2004, 23:37
Namn: Stefan Karlsson
Ort: Helsingborg

Hehe jag jobbar faktiskt 7 dagar förra veckan, är ledig denna och ska jobba sju dagar nästa vecka. Jobbar 3 skift
Stefan Karlsson
Flygare
Inlägg: 287
Blev medlem: 27 juli 2006, 23:31
Ort: Malmö
Kontakt:

hatar mjuka chips
<a href="http://www.garaget.org/?car=30319" target="_blank">CRX VT-<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->2022cc<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>

<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->B20 N/A IS THE SHIT! SÅÅÅÅLD<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->"Friends don't let friends roll on rotas"<!--colorc--></span><!--/colorc-->

<!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->D<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->T<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->M<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--colorc--></span><!--/colorc--> S<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->q<!--colorc--></span><!--/colorc-->u<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->a<!--colorc--></span><!--/colorc-->d<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
maniac
HPC Guld Medlem
Inlägg: 505
Blev medlem: 25 juli 2004, 00:40
Bil: crx
Namn: Peter Åstrand
Ort: bor utanför norrköping
Has thanked: 2 times

hatar första arbetsdagen efter semestern.... :wallbash:
Peter Åstrand
gråmetallic crx -92 dohc jrsc
Användarvisningsbild
Regge
Inlägg: 1030
Blev medlem: 13 juni 2004, 17:00
Bil: Honda S2000
Namn: Erik Regnell
Ort: Staffanstorp

Det är vi 2 om... fan man vill inte lägga sig
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20


KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Masaru
Inlägg: 32
Blev medlem: 21 juli 2007, 01:04
Bil: Integra DC5R
Namn: Alessandro Kuric
Ort: Helsingborg

Hatar tandläkaren!! :whip:
Elvis_EG2
Inlägg: 679
Blev medlem: 21 juli 2005, 02:14
Namn: Elvis

själv har man 2 vecokr till :D
Elvis

Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-

Driving :Honda civic type R CW FN2
mackan_crx_89
Inlägg: 172
Blev medlem: 7 juni 2005, 18:18
Bil: Honda Civic 1993
Namn: Marcus Svensson
Ort: Bergkvara

Hatar Scartkontakter!!!
Krister
Inlägg: 200
Blev medlem: 15 april 2004, 14:07
Ort: Sollentuna

Hatar idioter som anser att de inte behöver hålla efter sig själva utan att andra skall städa deras jävla skräp!
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"

Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Användarvisningsbild
LinusE
Inlägg: 1952
Blev medlem: 27 april 2004, 17:53
Bil: Civic Type R
Namn: Linus Eriksson
Ort: I Skåne
Been thanked: 3 times

hatar o vara tröt....
och småbarn som är tillräkligt stora för o jäklas med en....
Linus Eriksson
#828 Skåne/Löberöd
---------------------------------
BuuMi
Inlägg: 352
Blev medlem: 4 oktober 2006, 11:37
Namn: David Boman
Ort: Åland

Jag hatar allt
David Boman
Åland / Finland
+358407246444

Civic EG K20 -92
Volvo V70R AWD -98 (vinterpulka)
Kawasaki KXF 250 -05
Skriv svar