Jävla bekymmer

För Topics som ej är motorrelaterade
Beangt
Inlägg: 447
Blev medlem: 16 augusti 2009, 22:28
Bil: Honda Civic - 88 rullat 9000mil
Namn: Alexander Bergström
Ort: Halland

Tjenna

Är sjukt pisst nu.

Köpte mig en bmw som var tänkt att ha som vinterbil för ca 2-3 veckor sedan.
Efter någon vecka så hörde säljaren av sig via sms och sa att jag skulle betala ytterligare 400kr samt skicka tillbacka sterion som satt i bilen trots att jag betalat för bilen! Han antyder att jag inte stått för mina kostnder och ska betala 400kr för nya ägarpapper på bilen? :S Han hade inte dom när jag var där så han beställde nya på plats, han skulle sedan skicka dom vidare hem till mig och det vill han ha 400kr för! och sterion som satt i i bilen som han klart och tydligt sa att jag fick till skulle jag även skicka tillback?:S

Så jävla lack man blir..

Iallafall så meddelade jag honom att jag inte tänker göra det dock så kan jag betala dig 100kr för det är vad det kostar att beställa nytt papper :P
Men det gick han så klart inte med på..

Jaa nu idag ca 2 veckor senare så messar han igen och hotar med att han ska hämta bilen på sitt sätt osv även att han ska K*ulla mig osv :P


Vi skrev självklart kvitto på bilen och det har jag hemma.


Men frågan är vad fan ska jag göra nu ?
kul att känna att idioten kan komma och hämta bilen osv vill ju bara ha papperna av honom.

Några tips? :prop:
Senast redigerad av Beangt den 8 januari 2010, 19:24, redigerad totalt 1 gånger.
Honda CRX -89
Honda Civic -95
Honda Civic -89
Honda Crx -86
Honda Civic Vtec -91
Honda Civic -91
Honda Civic vtec turbo -93
Honda Crx 89a
Honda Crx 89a
Honda Civic 88a
Honda Crx Vtec 90a (Nuvarande)

Plus X antal andra bilar utan H på motorhuven ;)
Användarvisningsbild
Mordiiax
Inlägg: 4014
Blev medlem: 5 augusti 2005, 11:28
Bil: Civic -15
Namn: Johan Mähler
Ort: Sundsvall
Has thanked: 4 times
Been thanked: 30 times
Kontakt:

Vill du k*ulla så är det ju ett bra tillfälle, finns ju folk som måste betala för sånt :)

Men jag förstår inte, har du köpt bilen men inte skrivit på några ägarpapper? Bara ett formellt kvitto? Låter farligt att köpa bil på sånt sätt!
Honda Civic Tourer -15
Tidigare Honda: Civicar, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
Beangt
Inlägg: 447
Blev medlem: 16 augusti 2009, 22:28
Bil: Honda Civic - 88 rullat 9000mil
Namn: Alexander Bergström
Ort: Halland

Mordiiax skrev:Vill du k*ulla så är det ju ett bra tillfälle, finns ju folk som måste betala för sånt :)

Men jag förstår inte, har du köpt bilen men inte skrivit på några ägarpapper? Bara ett formellt kvitto? Låter farligt att köpa bil på sånt sätt!

Haha mjoo men jag hoppar nog det för den här gången ;)


Körde dit ca 20mil sedan så sa han att han inte hade papper men beställde dom när jag var där såg på datorn när han gjorde det och det är ju säljaren som ska posta så jag tänkte att det inte spelar någon större roll men det kanske var dumt:p
Honda CRX -89
Honda Civic -95
Honda Civic -89
Honda Crx -86
Honda Civic Vtec -91
Honda Civic -91
Honda Civic vtec turbo -93
Honda Crx 89a
Honda Crx 89a
Honda Civic 88a
Honda Crx Vtec 90a (Nuvarande)

Plus X antal andra bilar utan H på motorhuven ;)
kristian75
Inlägg: 23
Blev medlem: 25 januari 2008, 12:43
Ort: stockholm

polisanmäl fanskapet!!!!! eller spöa up honom ;)
kristian jonsson
1883
Inlägg: 181
Blev medlem: 29 november 2006, 16:27
Bil: civic vti turbo/s2000 turbo
Namn: simon eriksson
Ort: Tyringe

har du inte skrivit några papper kan de bli ett problem!

men om de nu är som du säger att du betalade för sterieon och han helt plötsligt ska ha mer pengar och sterieon så hade jag försökt spela in ett samtal när han är så ball att han hotar dig så kan du hota tillbaka med en anmälan!

och funkar inte det så kanske du kan skrämma han lite............
simon eriksson
Användarvisningsbild
Yobaman
Inlägg: 871
Blev medlem: 29 oktober 2008, 16:46
Bil: Civic Aerodeck MB8 -98
Namn: Fredrik Tennberg
Ort: Sthlm

Va alla snackar om att spöa eller skrämma, inte bara i denna tråd. Vafan, tror nog inte att ni själva skulle göra det om det kom till kritan eller är alla som snackar verkligen så stenhårda?
Men där hjärnan tar slut tar ju nävarna vid som bekant :) Skämt åsido så tror och hoppas jag inte det är så att många skulle åka hem till killen och slå på honom som första reaktion.

I detta fall skulle jag nog ringa och prata med honom. Lite lättare att bete sig som en idiot via SMS än ett riktigt samtal och killen har uppenbarligen inte talets gåva om han börjar skriva att han ska k*ulla dig. Löser det inte saken så kan du ju alltid vänta på att han tar bilen och anmäla till polisen eller ta tvisten i rättegång.

Ps. Det heter "Stereo" eller "Stereon" :busted_cop:
Senast redigerad av Yobaman den 8 januari 2010, 22:13, redigerad totalt 1 gånger.
Nuvarande: Civic Aerodeck MB8 -98
2008-2014 Civic Type-R EP3 2003
Lars P
Styrelsen
Inlägg: 1248
Blev medlem: 18 december 2007, 23:04
Bil: EK4 K20
Namn: Lars Palmgren
Ort: Svärtinge
Has thanked: 1 time
Been thanked: 8 times
Kontakt:

EDIT : Såg nu att du skev att du hade ett kvitto

Då har du ju åtminstone ett bevis på att du betalat för den
Senast redigerad av Lars P den 8 januari 2010, 22:21, redigerad totalt 1 gånger.
076-1174430
Lars@allbilskroten.se

Honda EJ1, K24 Swap
NSX NA1 CW
Accord -93 Ombyggd till biltransport
Accord -80
CR-V RD1 -98
Accord CL9 Type-S -08
osv....
Användarvisningsbild
Dani
Inlägg: 4264
Blev medlem: 26 april 2004, 11:03
Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
Namn: Daniel Gabriel
Ort: Borås
Has thanked: 7 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Ring Polisen med en gång, ödsla inte tid med att skriva här.
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
EcciBaka
Inlägg: 41
Blev medlem: 25 juli 2004, 14:48
Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
Namn: Alexander Rothberg
Ort: Åland
Kontakt:

gör som dani säger, detta är utpressning och skulle kunna anses som bedrägeri en rättegång.
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
Användarvisningsbild
Hammerin
Inlägg: 2431
Blev medlem: 25 juli 2004, 23:09
Bil: Integra Type-r -98
Namn: Richard Hammerin
Ort: Stockholm
Has thanked: 5 times
Been thanked: 12 times

Ring Juristjouren 0771-333 444

Dokumentera allt, spara på sms, spela in samtalen m.m.

Sedan polisanmäl saken.

/ Richard
*Regionsansvarig Stockholm*
Richard Hammerin
0708-711 779

Integra Type R -98
Turbo 340hk TrackBeater

Rip
CRX Turbo 240hk
J04an
Inlägg: 478
Blev medlem: 2 december 2009, 03:13
Namn: Johan Johansson
Ort: Falkenberg

:/
Senast redigerad av J04an den 9 januari 2010, 17:32, redigerad totalt 1 gånger.
Johan Johansson
073-800 63 44
Beangt
Inlägg: 447
Blev medlem: 16 augusti 2009, 22:28
Bil: Honda Civic - 88 rullat 9000mil
Namn: Alexander Bergström
Ort: Halland

Har redan hotat med anmälan och det hjälper inte:(

inte så smart att spöa honom imed att jag kanske ska anmäla :P



Förlåt konstapel Yobaman hade tyvärr ig i svenska när jag gick ur skolan :prop:
Funderar på att ringa han men känns inte som det kommer leda till något efter som att han beter sig som han gör :/


Tack så hemskt mycket för alla svar! :)
Honda CRX -89
Honda Civic -95
Honda Civic -89
Honda Crx -86
Honda Civic Vtec -91
Honda Civic -91
Honda Civic vtec turbo -93
Honda Crx 89a
Honda Crx 89a
Honda Civic 88a
Honda Crx Vtec 90a (Nuvarande)

Plus X antal andra bilar utan H på motorhuven ;)
ziggy
Inlägg: 412
Blev medlem: 12 juni 2005, 15:27
Ort: Stockholm

Göm bilen så att han inte kan komma förbi och hämta den med bärgare eller liknande tills det är klart.
Ring han och förklara: Antingen så gör han klart alla papper som det var sagt ifrån början. Inte en krona till ska han ha. Eller så är han välkommen att hämta bilen om han har med sig alla pengar som du betalade för den + eventuella kostander som det har kostat dig, försäkring, skatt, garage där du gömde den m.m. Det är enda sättet som han kommer att få tillbaka bilen på.

Du har kvitto på bilen så där så tror jag att det inte kommer att vara några problem från din sida. Det känns som att det är han som sitter illa till här.
Om ingenting funkar och han är fortfarande extremt korkad, så ring polisen. Hota inte med det bara, gör det.
Spöa honom är inget jag rekomenderar då det kan slå tillbaka på dig rejält. Det finns andra, mer anonyma, sätt att jävlas på. Har han en till bil så kan du hälsa på han någon natt och tappa en liter bromsolja över taket och sidorna på hans bil eller något annat skoj :)

Hoppas det löser sig för dig. Det är personer som denna som gör att man är nervös varje gång man handlar med bilar.
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->

<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"

-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
tobo
Inlägg: 171
Blev medlem: 5 oktober 2009, 17:32
Bil: Civic Sedan 1,5 GL -89
Namn: Torbjorn Litsfelt
Ort: Enköping

Vad är det egentligen för "papper" han skulle ordna? Nytt reg.bevis? Det kostar ingenting alls att beställa från Transportstyrelsen.
Jag hade problem en gång med en jag skulle köpa internminne till datorn av (annons på Blocket). Kom först inget alls, sedan helt fel grejer. Fick inte tag på säljaren på telefon, annars skulle jag ha försökt resonera med honom. Skrev till slut att jag planerade att gå vidare med saken till Polis, och då blev det äntligen ordning. (Han skickade tillbaka pengarna fortare än kvickt.) Hoppas det löser sig.
Användarvisningsbild
Thomas
Inlägg: 322
Blev medlem: 26 juli 2004, 10:05
Bil: Civic VT
Namn: Thomas Pettersson
Ort: Sollentuna
Been thanked: 1 time

tobo skrev:Vad är det egentligen för "papper" han skulle ordna? Nytt reg.bevis? Det kostar ingenting alls att beställa från Transportstyrelsen.

Det kostar från 50kr.
<a href="https://www21.vv.se/bestallregbevis/Start.aspx" target="_blank">https://www21.vv.se/bestallregbevis/Start.aspx</a>
Senast redigerad av Thomas den 9 januari 2010, 20:38, redigerad totalt 1 gånger.
Civic VT championship white (såld)
Nu: HR-V
Användarvisningsbild
Yobaman
Inlägg: 871
Blev medlem: 29 oktober 2008, 16:46
Bil: Civic Aerodeck MB8 -98
Namn: Fredrik Tennberg
Ort: Sthlm

ziggy skrev:Göm bilen så att han inte kan komma förbi och hämta den med bärgare eller liknande tills det är klart.
Ring han och förklara: Antingen så gör han klart alla papper som det var sagt ifrån början. Inte en krona till ska han ha. Eller så är han välkommen att hämta bilen om han har med sig alla pengar som du betalade för den + eventuella kostander som det har kostat dig, försäkring, skatt, garage där du gömde den m.m. Det är enda sättet som han kommer att få tillbaka bilen på.

Du har kvitto på bilen så där så tror jag att det inte kommer att vara några problem från din sida. Det känns som att det är han som sitter illa till här.
Om ingenting funkar och han är fortfarande extremt korkad, så ring polisen. Hota inte med det bara, gör det.
Spöa honom är inget jag rekomenderar då det kan slå tillbaka på dig rejält. Det finns andra, mer anonyma, sätt att jävlas på. Har han en till bil så kan du hälsa på han någon natt och tappa en liter bromsolja över taket och sidorna på hans bil eller något annat skoj :)

Hoppas det löser sig för dig. Det är personer som denna som gör att man är nervös varje gång man handlar med bilar.

Ja, åk hem till honom på natten och häll en liter bromsvätska på bilen! That'll shut him up. Fan va bra tips, ska jag komma ihåg.

Sen det där med att spöa honom, ni som skriver det, skärpning för fan.. Är ni småbarn som måste slåss så fort det blir motstånd? Finns redan tips här hur du ska lösa saken men försök filtrera ut skitsnacket :)
Senast redigerad av Yobaman den 9 januari 2010, 21:42, redigerad totalt 1 gånger.
Nuvarande: Civic Aerodeck MB8 -98
2008-2014 Civic Type-R EP3 2003
and1
Inlägg: 1097
Blev medlem: 10 februari 2006, 22:43
Bil: Civic VT
Namn: Cuong Nguyen
Ort: Ängelholm

OT: men det heter fortfarande bromsvätska ;)
Honda ATS-06
Honda Civic -92
Användarvisningsbild
Yobaman
Inlägg: 871
Blev medlem: 29 oktober 2008, 16:46
Bil: Civic Aerodeck MB8 -98
Namn: Fredrik Tennberg
Ort: Sthlm

and1 skrev:OT: men det heter fortfarande bromsvätska ;)
Sorry, såklart!
Det smittar av sig ;)
Nuvarande: Civic Aerodeck MB8 -98
2008-2014 Civic Type-R EP3 2003
tobo
Inlägg: 171
Blev medlem: 5 oktober 2009, 17:32
Bil: Civic Sedan 1,5 GL -89
Namn: Torbjorn Litsfelt
Ort: Enköping

Thomas skrev:<!--quoteo(post=576527:date=9 Jan 2010, 19:59:39:name=tobo)--><div class='quotetop'>QUOTE(tobo @ 9 Jan 2010, 19:59:39) <a href="index.php?act=findpost&pid=576527"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Vad är det egentligen för "papper" han skulle ordna? Nytt reg.bevis? Det kostar ingenting alls att beställa från Transportstyrelsen.

Det kostar från 50kr.
<a href="https://www21.vv.se/bestallregbevis/Start.aspx" target="_blank">https://www21.vv.se/bestallregbevis/Start.aspx</a>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

OK, en liten avgift är det tydligen (visste inte att detta avgiftsbelagts, tack för tillrättaläggandet).
Men. Att hålla reda på regbeviset är ägarens ansvar. Det normala är inte att en ny köpare automatiskt ska bekosta en dublett av regbeviset om det ursprungligt utskickade rebeviset förkommit av en eller annan anledning. Om däremot så ska ske, ska det i såfall tydligt stå utskrivet i köpekontraktet (kvittot) att den nye ägaren ska (i efterhand) ersätta säljaren för beställandet av dubletten. Men något sånt står väl inte skrivet i köpekvittot i detta fall efter vad jag förstår. Och då kan inte säljaren komma och begära betalt i efterhand för detta. Och står det inget speciellt avtalat om stereon i kvittot, så ska den ju naturligtvis ingå i köpet av bilen.
Ett tips kan vara att du ber ex.vis din far eller annan erfaren som du tycker är lämplig att ringa upp säljaren och resonera denne till rätta.
Peter_Karlsson
Inlägg: 194
Blev medlem: 22 maj 2004, 17:09
Bil: MB6
Namn: Peter Karlsson
Ort: Tosåsen, Oviken

Folk är ju dumma i huvudet. Allvarligt. Jag hatar folk.

Skulle själv köpa en skåpbil att ha som firmabil men det blev inget av med det. Fick inte loss pengar i tid och ångrade mig för jag behövde en pickup insåg jag.

Grejen var att jag lagt handpenning på 2000 kronor. Men om han sålde bilen skulle jag få tillbaka dem. Sa han...

Två veckor senare säljer han bilen och vägrar betala tillbaka mina pengar. Det fanns inget skriftligt om att det var handpenning utan bara en överföring mellan våra konton.

Jag ringde polisen till slut och kronofogden.
Jag var hela tiden vänlig i mina sms och när jag pratade med honom men jag tror han satt det i system att stjäla handpenning.
Det här var innan jul och i ett sms från honom så står det: Då kontaktar jag min advokat idag. Det blir en kostnad som du får så för.

Vilken jävla idiot. Inte orkar jag lägga energi på att gå till rätten och jävlas för 2000.
Man blir så trött.
<a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=45586&st=0&p=463241&#entry463241" target="_blank"><!--coloro:#48D1CC--><span style="color:#48D1CC"><!--/coloro-->Civic Vei/Vti <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Raceprojekt<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--colorc--></span><!--/colorc--> -95</a>
MagnusL
Inlägg: 406
Blev medlem: 26 april 2004, 15:19
Bil: Accord 99
Namn: Magnus Lovgren
Ort: STHLM

Asså, allvarligt.. Handpenning är något man betalar för att bekräfta att man har en uppgörelse kring en affär. Det är liksom själva poängen att man förlorar den vilket skäl man än har för att hoppa affären. Så fortsätt gärna hata folk (om du tycker det är konstruktivt) men han har rätt och du har fel. Även juridiskt. Om ni inte har skrivit kontrakt på att du ska få handpenningen tillbaka om du inte kan lösa en ev. finansiering.

Håller med Yobaman, sjukt töntigt med hot och snack om att "spöa" etc..

Det som dock är lite intressant när det gäller den första historien är väl att bilen då fortfarande är skriven på den förra ägaren? Det betyder att han fortfarande är ansvarig för föräkring och eventuella p-böter? Om det nu är en vinterpulka så borde ju köpeskillingen vara ganska liten. Förstår han vad han riskerar om du exempelvis råkar få några feta böter på bilen? Tycker snarare han verkar vara i underläge. Bara att han inte fattat det.
#892
2008 wrx sti
Beangt
Inlägg: 447
Blev medlem: 16 augusti 2009, 22:28
Bil: Honda Civic - 88 rullat 9000mil
Namn: Alexander Bergström
Ort: Halland

Bilen står gömd så den kan han inte hämta iaf ;)
Men går inte snacka med killen ger upp nu har inget mer vall än att polisanmäla hela grejen Keligt orkar inte med sånt igentligen men men vad gör man.

Ha De fint Honda folks! :D
Honda CRX -89
Honda Civic -95
Honda Civic -89
Honda Crx -86
Honda Civic Vtec -91
Honda Civic -91
Honda Civic vtec turbo -93
Honda Crx 89a
Honda Crx 89a
Honda Civic 88a
Honda Crx Vtec 90a (Nuvarande)

Plus X antal andra bilar utan H på motorhuven ;)
Peter_Karlsson
Inlägg: 194
Blev medlem: 22 maj 2004, 17:09
Bil: MB6
Namn: Peter Karlsson
Ort: Tosåsen, Oviken

Magnus: Grejen var väl att han lovat att betala tillbaka pengarna om han sålde bilen, vilket han gjorde. Sen tyckte han tydligen att hans löfte inte behövde hållas så värst hårt och att jag inte behövde pengarna till jul.
<a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=45586&st=0&p=463241&#entry463241" target="_blank"><!--coloro:#48D1CC--><span style="color:#48D1CC"><!--/coloro-->Civic Vei/Vti <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Raceprojekt<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--colorc--></span><!--/colorc--> -95</a>
Krister
Inlägg: 200
Blev medlem: 15 april 2004, 14:07
Ort: Sollentuna

Peter: Jag håller med Magnus här, handpenning är något du inte får igen... visst, han lovade men gick tillbaka på det och tyckte att 2k var sköna pengar. Det är bara skriva upp det på lärokontot.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"

Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Användarvisningsbild
insigma
Inlägg: 748
Blev medlem: 26 april 2004, 21:21
Bil: FK2R 2016
Namn: FredrikLidmark
Ort: Sundbyberg

Beangt, om du inte skrivit på pappret är det ju juridiskt sett hans bil. så tar du det med polisen lär dom ge bilen tillbaks till honom.
Civic FK2 Type-R -2016 #2616
Tidigare: ED9 -88, -89, EG2 -93, EU8 -03, FK2 -06
Användarvisningsbild
Yobaman
Inlägg: 871
Blev medlem: 29 oktober 2008, 16:46
Bil: Civic Aerodeck MB8 -98
Namn: Fredrik Tennberg
Ort: Sthlm

insigma skrev:Beangt, om du inte skrivit på pappret är det ju juridiskt sett hans bil. så tar du det med polisen lär dom ge bilen tillbaks till honom.
Står i första inlägget att han har kvitto på köpet..
Nuvarande: Civic Aerodeck MB8 -98
2008-2014 Civic Type-R EP3 2003
M Scotte
Inlägg: 7998
Blev medlem: 26 juli 2004, 12:30
Namn: Martin Scotte
Ort: Vellinge
Has thanked: 4 times
Been thanked: 36 times
Kontakt:

Kvitto är inte till någon hjälp om förre ägaren har regbeviset och inte skickat iväg det. Då äger han bilen fortfarande, och kan utan några problem egentligen hämta bilen.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Användarvisningsbild
Yobaman
Inlägg: 871
Blev medlem: 29 oktober 2008, 16:46
Bil: Civic Aerodeck MB8 -98
Namn: Fredrik Tennberg
Ort: Sthlm

Vid ett köp så ska alltså köparen av bilen ta med sig och skicka regbeviset? Då kanske denne struntar i det och kör i tullar, felparkerar och egentligen vad denne vill. Därför brukar man ju säga att säljaren skickar in papper om ägarbytet då det är denne som kan förlora på oärlig köpare.

Hur ska man annars gå till väga vid ett bilköp? Ska man båda två gå ner till postlådan och lägga i lappen?
Det är ju därför man skriver kontrakt/kvitto, för att ha dokument om ett ägarbyte vid strul.
Senast redigerad av Yobaman den 13 januari 2010, 10:50, redigerad totalt 1 gånger.
Nuvarande: Civic Aerodeck MB8 -98
2008-2014 Civic Type-R EP3 2003
Användarvisningsbild
nenilsson
Inlägg: 753
Blev medlem: 21 juli 2005, 14:55
Bil: Civic VT
Namn: Emil Nilsson
Ort: Södermalm

Jag går alltid ner tillsammans med köparen/säljaren(om det inte är nån jag känner) till brevlådan och postar beviset. Tar nån minut extra men man slipper en massa huvudbry.
Emil Nilsson
Sthlm
Civic VT
M Scotte
Inlägg: 7998
Blev medlem: 26 juli 2004, 12:30
Namn: Martin Scotte
Ort: Vellinge
Has thanked: 4 times
Been thanked: 36 times
Kontakt:

Man stoppar alltid det tillsammans på lådan om man är minsta osäker. Det enda beviset på att rätt person äger bilen är innehavaren av regbeviset, inga kvitto, inget annat kan bevisa det.
Den som har sitt namn på reg.beviset är ägare till bilen.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Skriv svar