ep3 "mugen" vinge, vilken ska man välja??

Diskussioner om styling och stereo.
roxnas94
Inlägg: 38
Blev medlem: 11 februari 2017, 23:13
Bil: Ep3 type-R
Namn: Robin Roxnäs
Ort: katrineholm

Hejsan skulle bara vilja fråga om någon kört med denna mugen kopia och hur passformen är? funderar på att skaffa en :)

http://www.bluepower.se/sv/produkter/st ... oiler.html

Har ingen aning vilken man ska kolla in eller "akta" sig för. Ni får gärna länka sidor där ni köpt och komma eran erfarenhet, har ingen aning vilka som är av bra kvalitet och passform, finns ju som sagt en hel del kopior där ute :)

Mvh robin
Användarvisningsbild
pasen
Styrelsen
Inlägg: 5384
Blev medlem: 12 mars 2008, 20:37
Bil: Accord -09
Namn: Richard Lindström
Ort: Märsta
Has thanked: 67 times
Been thanked: 151 times

Tegiwa.com är väl ett alternativ. Vet ingenting om bluepower och ännu mindre om ep3 vingar tyvärr...
roxnas94
Inlägg: 38
Blev medlem: 11 februari 2017, 23:13
Bil: Ep3 type-R
Namn: Robin Roxnäs
Ort: katrineholm

pasen skrev:Tegiwa.com är väl ett alternativ. Vet ingenting om bluepower och ännu mindre om ep3 vingar tyvärr...
Tegiwa har jag kollat in, dom har väldigt mycket fina grejer. Har du någon erfarenhet av dom? pålitliga att handla ifrån?
:)
Etingelholm
Inlägg: 783
Blev medlem: 9 april 2012, 20:45
Bil: Civic Ek4 k24 Frankenstein
Namn: Emil Tingelholm
Ort: Karlskrona
Has thanked: 4 times
Been thanked: 13 times

Tegiwa är snabba som fan. Ca 3 dagar från england till sverige. Bluepower däremot skulle jag inte rekomendera till nån. Handlat där 2 gånger. Första gången tog det typ 5mån att få hem. Dom skrev att paketet va skickat en gång i veckan. Andrd gången jag skulle köpa lysen så sa dom att dom fanns hemma på lager. Tog 3mån att få hem dom med. Alltså, bluepower har ingenting hemma på lager. Ägaren bedriver firma från lägenheten han bor i och tar hem vid behov.
Emil Tingelholm
0734421164 - smsa vid frågor
Civic esi - Såld
Civic Ed6 - Såld
Del sol Vti - Såld
Ek4 b16--->b18c -nuvarande
roxnas94
Inlägg: 38
Blev medlem: 11 februari 2017, 23:13
Bil: Ep3 type-R
Namn: Robin Roxnäs
Ort: katrineholm

Emaaajl skrev:Tegiwa är snabba som fan. Ca 3 dagar från england till sverige. Bluepower däremot skulle jag inte rekomendera till nån. Handlat där 2 gånger. Första gången tog det typ 5mån att få hem. Dom skrev att paketet va skickat en gång i veckan. Andrd gången jag skulle köpa lysen så sa dom att dom fanns hemma på lager. Tog 3mån att få hem dom med. Alltså, bluepower har ingenting hemma på lager. Ägaren bedriver firma från lägenheten han bor i och tar hem vid behov.
Okj, tackar då vet jag det. ska inte beställa där ifrån :)
Användarvisningsbild
Vilot
Inlägg: 60
Blev medlem: 25 september 2008, 12:18
Bil: CH1 & YK1
Namn: Vilhelm Hansson
Ort: Göteborg

Själv rekommenderar jag Fiberworx de har en massa prylar till EP3'an men också för andra Hondor.
CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."
roxnas94
Inlägg: 38
Blev medlem: 11 februari 2017, 23:13
Bil: Ep3 type-R
Namn: Robin Roxnäs
Ort: katrineholm

Vilot skrev:Själv rekommenderar jag Fiberworx de har en massa prylar till EP3'an men också för andra Hondor.

Tackar! ska kolla in det direkt :) hur är passformen om du vet det?
Skriv svar