Sökningen fann 31 träffar
- 29 mars 2013, 03:18
- Kategori: Köpes
- Tråd: Prelude -92 och framåt köpes!
- Svar: 1
- Visningar: 395
Re: Prelude -92 och framåt köpes!
Känner mig klar med mitt Prelude projekt nu, så funderar på att göra mig av med den.
Se länken för bilder och mer info, hör av dig om den väcker intresse och du vill lägga ett bud.
http://www.garaget.org/?car=214110
Se länken för bilder och mer info, hör av dig om den väcker intresse och du vill lägga ett bud.
http://www.garaget.org/?car=214110
- 29 mars 2013, 03:17
- Kategori: Köpes
- Tråd: Prelude önskas köpa
- Svar: 3
- Visningar: 551
Re: Prelude önskas köpa
Känner mig klar med mitt Prelude projekt nu, så funderar på att göra mig av med den.
Se länken för bilder och mer info, hör av dig om den väcker intresse och du vill lägga ett bud.
http://www.garaget.org/?car=214110
Se länken för bilder och mer info, hör av dig om den väcker intresse och du vill lägga ett bud.
http://www.garaget.org/?car=214110
- 29 mars 2013, 03:14
- Kategori: Köpes
- Tråd: Civic ek3,ej9,prelude köpes
- Svar: 3
- Visningar: 436
Re: Civic ek3,ej9,prelude köpes
Känner mig klar med mitt Prelude projekt nu, så funderar på att göra mig av med den.
Se länken för bilder och mer info, hör av dig om den väcker intresse och du vill lägga ett bud.
http://www.garaget.org/?car=214110
Se länken för bilder och mer info, hör av dig om den väcker intresse och du vill lägga ett bud.
http://www.garaget.org/?car=214110
- 21 augusti 2012, 21:01
- Kategori: Säljes/Bytes/Övrigt
- Tråd: Orginal Civic Type R EP3 fälgar säljes med däck.
- Svar: 40
- Visningar: 2909
Re: Orginal Civic Type R EP3 fälgar säljes med däck.
Och en glad köpare tackar för affären 
- 20 augusti 2012, 14:20
- Kategori: Säljes/Bytes/Övrigt
- Tråd: Orginal Civic Type R EP3 fälgar säljes med däck.
- Svar: 40
- Visningar: 2909
Re: Orginal Civic Type R EP3 fälgar säljes med däck.
Tjo, jag håller till i Jönköping/Huskvarna och är intresserad av dom 
Kunde du ordna med transport av fälgarna hit?
Kunde du ordna med transport av fälgarna hit?
- 2 juni 2011, 17:43
- Kategori: Säljes/Bytes/Övrigt
- Tråd: S: AP2-front och stolar till S2000.
- Svar: 10
- Visningar: 1317
Re: S: AP2-front och stolar till S2000.
Himla sålda, kan meddela att jag provmonterade mina Sparco idag och satt precis lika högt, surt... :( Får väl ta smällen om man voltar helt enkelt. Aj fan :( Finns det inte extra låga mounts till s2k och sparco? Jag kom högre upp än förut i min Prelude med s2k stolarna (eller snarare Prelude/s2k hy...
- 1 juni 2011, 01:38
- Kategori: Säljes/Bytes/Övrigt
- Tråd: S: AP2-front och stolar till S2000.
- Svar: 10
- Visningar: 1317
Re: S: AP2-front och stolar till S2000.
Stolarna är nu sålda 
- 27 maj 2011, 07:42
- Kategori: Ordet Fritt
- Tråd: Lackerare sökes!
- Svar: 1
- Visningar: 325
Re: Lackerare sökes!
Min bil lämnas in på omlackering i Juni, kan återkomma med resultatet.__Larsson____ skrev:Någon som känner till en lackerare i närheten av jkpg som kan rekomenderas?
Känner mig ganska säker på att resultatet kommer bli klockrent dock, Alex Autoservice i Huskvarna gör jobbet.
- 23 maj 2011, 11:36
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: HPC Jönköpings län
- Svar: 241
- Visningar: 55424
Re: HPC Jönköpings län
I'm sure we can make something happen, things are starting to pick up on the local Honda scene I think 
What year/model of Civic is it?
What year/model of Civic is it?
- 23 maj 2011, 11:13
- Kategori: Säljes Bilar
- Tråd: Mitsubishi 3000 GT VR4 TWIN TURBO -91
- Svar: 3
- Visningar: 1003
Re: Mitsubishi 3000 GT VR4 TWIN TURBO -91
Automat eller manuell?
- 13 maj 2011, 11:41
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: HPC Jönköpings län
- Svar: 241
- Visningar: 55424
Re: HPC Jönköpings län
Jag är uppe i Östergötland och tänkte åka hemmåt imorgon, så jag kommer stanna till några timmar i Mantorp och titta påRobbi skrev:någon från trakterna som ska upp till mantorp på lördag??
- 4 maj 2011, 10:48
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: HPC Jönköpings län
- Svar: 241
- Visningar: 55424
Re: HPC Jönköpings län
Ta bilen till Alex i Huskvarna istället då, dom kanske vet hur man felsökerPebexxa skrev:Ghaa blir galen snart xD stått i habo nu i en vecka o de kommer inte fram till vad det är för missljud =(
- 27 april 2011, 16:09
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: HPC Jönköpings län
- Svar: 241
- Visningar: 55424
Re: HPC Jönköpings län
Staaackars hondaPebexxa skrev:kan ju iofs bero på mina feta mackor bakeffekten plus 265/35 595 RS-R Federal R-Däck
- 27 april 2011, 15:53
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: HPC Jönköpings län
- Svar: 241
- Visningar: 55424
Re: HPC Jönköpings län
kan ju erkänna att jag har lekt väldigt mkt med bilen, och haft ett ytterst lågt dovt klunkande i bakvagnen.. sen när jag drog ut på motorvägen efter polaren i lördags så brakade helvetet lös i klumpen bak =/ Fyfan :( Att den ger sig trots original motor och vrid känns helt knasigt även om man våld...
- 27 april 2011, 15:41
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: HPC Jönköpings län
- Svar: 241
- Visningar: 55424
Re: HPC Jönköpings län
=(Pebexxa skrev:jag har bakaxelras på min s2000 tyvärr =(
Hur kommer sig detta nudå, konstruktionsfel eller misshandel?
- 20 april 2011, 13:23
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: HPC Jönköpings län
- Svar: 241
- Visningar: 55424
Re: HPC Jönköpings län
Då är jag och Preluden 18 mil norr ut tyvärr :/GroundX skrev:Nytt försök: A6 framför IKEA den 30/4 kl 19.00 bokat i min kalender.
Skiter i om det inte kommer så många, smacka lite VTEC skadar inte ändå
- 16 april 2011, 21:40
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: HPC Jönköpings län
- Svar: 241
- Visningar: 55424
Re: HPC Jönköpings län
Ja, lite synd att vi blev så få, men nu har man ju i alla fall fått hälsa våren välkommen med lite VTEC sångGroundX skrev:3st bilar blev det. Lite tråkigt med så dålig uppslutning men sjukt skön kväll hur som helst
- 15 april 2011, 10:22
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: HPC Jönköpings län
- Svar: 241
- Visningar: 55424
Re: HPC Jönköpings län
Har tyvär inte möjlighet att dyka upp imon men hoppas ni får en fin kväll! Däremot om ni är sugna så hade det varit kul att ha en träff nästa helg me, då bilmässan är på elmia!!?? Säkert många hondor från andra städer här då :D Dyker det upp några sugna Honda/JDM åkare så är det klart att vi borde ...
- 15 april 2011, 08:50
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: HPC Jönköpings län
- Svar: 241
- Visningar: 55424
Re: HPC Jönköpings län
Ser bättre ut ju närmare helgen vi kommer dock :) jag dyker upp vilket fall som helst. Bilbekämpningsresultat: "Fordonet har underkänts vid kontrollbesiktning. Ny kontroll måste utföras". Yes, nu har till och med yr.no reviderat sin prognos och tycker att det skall bli regnfritt hela dagen och soli...
- 14 april 2011, 08:17
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: HPC Jönköpings län
- Svar: 241
- Visningar: 55424
Re: HPC Jönköpings län
Fan, ser ju inte ut att bli sådär jättelovande väder till helgen :( Imorgon är det besiktning, fy fan. Nej, det känns lite småsurt att vi inte får solsken :/ Enligt SMHI så blir det tort men mulet och enligt yr.no så blir det lite regnstänk. Vi får hålla tummarna att bilbekämpningen släpper igenom ...
- 7 april 2011, 14:00
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: HPC Jönköpings län
- Svar: 241
- Visningar: 55424
Re: HPC Jönköpings län
Jag står över go-cart, måste fixa med bilenPebexxa skrev:hur många e "på" angående Go-cart? kanske skulle ta en liten "mini-träff" på söndag då de har drop-in eller vad säger ni? boka istället kanske?
- 5 april 2011, 09:11
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: HPC Jönköpings län
- Svar: 241
- Visningar: 55424
Re: HPC Jönköpings län
Påställd, check.
Måste åtgärda bromsarna först, check.
Känner någon till en firma som renoverar bromsok i närheten av Jönköping?
Måste åtgärda bromsarna först, check.
Känner någon till en firma som renoverar bromsok i närheten av Jönköping?
- 17 mars 2011, 01:34
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: HPC Jönköpings län
- Svar: 241
- Visningar: 55424
Re: HPC Jönköpings län
ja du har ju vroom på torsvik ;) både innomhus och utomhus :) det är ju iofs bara ett ben i foten som e av men sjukt segt med 6 veckors sjukskrivning och kryckor :P Betald garagetid alltså? :D Nä men då är du ju på fötterna lagom tills Maj, tur det iallafall :) Vroom säger du, kul att det finns så ...
- 16 mars 2011, 16:03
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: HPC Jönköpings län
- Svar: 241
- Visningar: 55424
Re: HPC Jönköpings län
Finns det något bra Gocart ställe här i närheten då?
Och det var väl fett o-bra att gå och bryta benet, hoppas du kan köra bilen i sommar, annars kan jag ställa upp och köra den he he he
Och det var väl fett o-bra att gå och bryta benet, hoppas du kan köra bilen i sommar, annars kan jag ställa upp och köra den he he he
- 4 mars 2011, 09:39
- Kategori: Ordet Fritt
- Tråd: Bra Honda app till android.
- Svar: 7
- Visningar: 1084
Re: Bra Honda app till android.
Riktigt bra tips! :) tackar. Dags för någon att porta EPCn till Android kanske? :) Ställer du upp på att porta så lovar jag att använda den, annars fungerar EPCn bra på datorn ;) Mobilappen är trevlig förövrigt, saknar endel info :/ (det mesta verkar vara hämtat från wikipedia och där finns ju inte...
- 3 mars 2011, 14:09
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: HPC Jönköpings län
- Svar: 241
- Visningar: 55424
Re: HPC Jönköpings län
Det är du fan inte ensam om kan jag lovaGroundX skrev:Fan, jag har mycket att göra :O
Coils, bromsar, rostlagning, lackering... mycket som skall hinnas med innan man törs visa bilen
- 1 mars 2011, 16:26
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: HPC Jönköpings län
- Svar: 241
- Visningar: 55424
Re: HPC Jönköpings län
Vad gött, då har vi drygt 6,5 veckor kvar för att få bilarna i ordning då 
- 21 februari 2011, 14:39
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: HPC Jönköpings län
- Svar: 241
- Visningar: 55424
Re: HPC Jönköpings län
Den 16 April, A6, framför IKEA? Rätt långt fram men jag har rätt mycket arbete kvar med min kärra innan den är i ordentlig rullning. Vore schysst att kolla in vad det är för Hondor som rullar i trakten :) Klockan 19.00 bokade jag in i min kalender. Jag kommer vara där, antingen med en EG6, en EK3 e...
- 21 januari 2011, 13:46
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: HPC Jönköpings län
- Svar: 241
- Visningar: 55424
Re: HPC Jönköpings län
Snart... Snaaaart kan man ta ut bilen igen och få gasa av sig lite igen =) Eftersom JRC är ett hemligt sällskap dit man måste vara buksvåger för att få komma med så frågar jag här istället, finns det några roliga träffar att se fram emot här i Jönköping i år? Det finns ju ett flertal hondor här i st...
- 14 januari 2011, 19:42
- Kategori: Köpes
- Tråd: H22 grenrör
- Svar: 1
- Visningar: 254
Re: H22 grenrör
Om det duger med hytech replika så går det att beställa från staterna för ~3k inklusive frakt men + ev tullavgift.
http://honda-tech.com/showthread.php?t=2472056
(Private Label Power driven H-series (Tri-y)Header)
Klurar själv på att beställa ett sådant till min Prelude.
http://honda-tech.com/showthread.php?t=2472056
(Private Label Power driven H-series (Tri-y)Header)
Klurar själv på att beställa ett sådant till min Prelude.