Sökningen fann 9 träffar
- 23 juni 2022, 21:22
- Kategori: Media
- Tråd: Hur ser din Brukis/Vinter bil ut ?
- Svar: 343
- Visningar: 108453
Re: Hur ser din Brukis/Vinter bil ut ?
Så ser min brukis ut när jag väl är nere och bor i Polen tillfälligt. Min gamla barndomsdröm, en törstig 7 serie är den perfekta bruksbilen
- 31 juli 2017, 22:57
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: GRILLDAX igen 25/8 2021 hos Rogge !!
- Svar: 104
- Visningar: 44508
Re: GRILLDAX igen hos Rogge !!
Brukar inte skriva så mycket här, men kommer gärna och kikar förbi! Får hoppas på fint väder.
1. Rogge
2. Pasen
3. vaderskn
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
1. Rogge
2. Pasen
3. vaderskn
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
- 23 augusti 2016, 17:47
- Kategori: Off Topic
- Tråd: varför så lite honda i sverige?
- Svar: 2
- Visningar: 1717
Re: varför så lite honda i sverige?
Tror också att det beror på vart man bor. Jag har sett några Legend och Prelude från 80 talet, och idag hörde jag att det sågs en blå Civic I i Södertälje.
- 22 augusti 2016, 21:52
- Kategori: Ordet Fritt
- Tråd: Uppställningsplats i Stockholm sökes.
- Svar: 5
- Visningar: 1596
Re: Uppställningsplats i Stockholm sökes.
Jag letar också efter en uppställningsplats tills december. Helst söder om Stockholm, men är inte alltför kräsen och jag behöver inte plats att mecka.
- 30 juni 2016, 07:31
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: GRILLDAX igen 25/8 2021 hos Rogge !!
- Svar: 104
- Visningar: 44508
Re: GRILLDAX hos Rogge !!
Kan inte komma idag, det blev lite ändrade planer tyvärr 
- 21 juni 2016, 19:03
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: GRILLDAX igen 25/8 2021 hos Rogge !!
- Svar: 104
- Visningar: 44508
Re: GRILLDAX hos Rogge !!
Jag kommer definitivt!
- 20 juni 2016, 22:42
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: GRILLDAX igen 25/8 2021 hos Rogge !!
- Svar: 104
- Visningar: 44508
Re: GRILLDAX hos Rogge !!
Kan en nybörjare med en gammal Accord också komma? Det låter som att det kommer vara en trevlig kväll 
- 17 juni 2016, 23:51
- Kategori: Teknik
- Tråd: Accord -83 drar mycket bränsle
- Svar: 2
- Visningar: 739
Re: Accord -83 drar mycket bränsle
Problemet är redan löst, en packning mellan ljuddämparna var trasig. Efter reparationen går allt som det ska!
- 5 maj 2016, 18:57
- Kategori: Teknik
- Tråd: Accord -83 drar mycket bränsle
- Svar: 2
- Visningar: 739
Accord -83 drar mycket bränsle
Tja! Jag har köpt en Honda Accord EX från -83 (tvådörrars, manuell) för en månad sedan och jag har märkt att den drar ovanligt mycket bränsle. Istället för 0,6-0,8 som det står i handboken, drar den över en liter per mil. Jag misstänker att det är antingen en stor avgasläcka, då den mullrar mycket e...