Sökningen fann 9 träffar

av vaderskn
23 juni 2022, 21:22
Kategori: Media
Tråd: Hur ser din Brukis/Vinter bil ut ?
Svar: 343
Visningar: 108453

Re: Hur ser din Brukis/Vinter bil ut ?

Så ser min brukis ut när jag väl är nere och bor i Polen tillfälligt. Min gamla barndomsdröm, en törstig 7 serie är den perfekta bruksbilen :D

bmw.png
av vaderskn
31 juli 2017, 22:57
Kategori: Inför träffar & bankörningar
Tråd: GRILLDAX igen 25/8 2021 hos Rogge !!
Svar: 104
Visningar: 44508

Re: GRILLDAX igen hos Rogge !!

Brukar inte skriva så mycket här, men kommer gärna och kikar förbi! Får hoppas på fint väder.

1. Rogge
2. Pasen
3. vaderskn
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
av vaderskn
23 augusti 2016, 17:47
Kategori: Off Topic
Tråd: varför så lite honda i sverige?
Svar: 2
Visningar: 1717

Re: varför så lite honda i sverige?

Tror också att det beror på vart man bor. Jag har sett några Legend och Prelude från 80 talet, och idag hörde jag att det sågs en blå Civic I i Södertälje.
av vaderskn
22 augusti 2016, 21:52
Kategori: Ordet Fritt
Tråd: Uppställningsplats i Stockholm sökes.
Svar: 5
Visningar: 1596

Re: Uppställningsplats i Stockholm sökes.

Jag letar också efter en uppställningsplats tills december. Helst söder om Stockholm, men är inte alltför kräsen och jag behöver inte plats att mecka.
av vaderskn
30 juni 2016, 07:31
Kategori: Inför träffar & bankörningar
Tråd: GRILLDAX igen 25/8 2021 hos Rogge !!
Svar: 104
Visningar: 44508

Re: GRILLDAX hos Rogge !!

Kan inte komma idag, det blev lite ändrade planer tyvärr :(
av vaderskn
21 juni 2016, 19:03
Kategori: Inför träffar & bankörningar
Tråd: GRILLDAX igen 25/8 2021 hos Rogge !!
Svar: 104
Visningar: 44508

Re: GRILLDAX hos Rogge !!

Jag kommer definitivt!
av vaderskn
20 juni 2016, 22:42
Kategori: Inför träffar & bankörningar
Tråd: GRILLDAX igen 25/8 2021 hos Rogge !!
Svar: 104
Visningar: 44508

Re: GRILLDAX hos Rogge !!

Kan en nybörjare med en gammal Accord också komma? Det låter som att det kommer vara en trevlig kväll :wink:
av vaderskn
17 juni 2016, 23:51
Kategori: Teknik
Tråd: Accord -83 drar mycket bränsle
Svar: 2
Visningar: 739

Re: Accord -83 drar mycket bränsle

Problemet är redan löst, en packning mellan ljuddämparna var trasig. Efter reparationen går allt som det ska!
av vaderskn
5 maj 2016, 18:57
Kategori: Teknik
Tråd: Accord -83 drar mycket bränsle
Svar: 2
Visningar: 739

Accord -83 drar mycket bränsle

Tja! Jag har köpt en Honda Accord EX från -83 (tvådörrars, manuell) för en månad sedan och jag har märkt att den drar ovanligt mycket bränsle. Istället för 0,6-0,8 som det står i handboken, drar den över en liter per mil. Jag misstänker att det är antingen en stor avgasläcka, då den mullrar mycket e...