Sökningen fann 8 träffar
- 9 maj 2021, 19:03
- Kategori: Säljes/Bytes/Övrigt
- Tråd: Diverse originaldelar Type R FK2
- Svar: 0
- Visningar: 584
Diverse originaldelar Type R FK2
Diverse originaldelar till Type R FK2.
Lägg ett bud på allt eller på det ni ev. skulle vara intresserade av.
Det som finns kvar kan skänkas bort mot avhämtning elr att frakt betalas av den som vill ha.
Katalysatorn såld.
Avgassystem såld.
Silvernät såld
10 kr
Lägg ett bud på allt eller på det ni ev. skulle vara intresserade av.
Det som finns kvar kan skänkas bort mot avhämtning elr att frakt betalas av den som vill ha.
Katalysatorn såld.
Avgassystem såld.
Silvernät såld
10 kr
- 14 januari 2021, 19:40
- Kategori: Ordet Fritt
- Tråd: Ny logotyp och namnbyte för Hondaklubben!
- Svar: 27
- Visningar: 5716
Re: Ny logotyp och namnbyte för Hondaklubben!
Tyvärr har vi inte tillstånd från Honda att använda varken Honda H:et eller Honda typsnittet. Jag citerar Lärfors igen. Jag vet inte om den nuvarande loggan skulle godkännas av Honda idag, de verkade väldigt hårda och den använder (som jag ser det?) Hondas typsnitt. Så det ni efterfrågar är nog tyv...
- 13 januari 2021, 17:25
- Kategori: Ordet Fritt
- Tråd: Ny logotyp och namnbyte för Hondaklubben!
- Svar: 27
- Visningar: 5716
- 27 juli 2019, 19:42
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: HPC @ JapDays 2019 - Mantorp Park 3/8
- Svar: 16
- Visningar: 6072
Re: HPC @ JapDays 2019 - Mantorp Park 3/8
Jag och en polare med en FK8 CTR kommer vara där o köra 
- 27 augusti 2018, 12:06
- Kategori: Ordet Fritt
- Tråd: Köra på vinter med type r fk2 2015
- Svar: 5
- Visningar: 2147
Re: Köra på vinter med type r fk2 2015
Tjena,
Jag har kört 2 vintrar med min och har 225x40 18" dubbfritt och tycker det funkar bra...men givetvis är det ishalka så kan det väl vara svårt med det kan det ju vara med dubb också. Har iaf inte kört fast ngn gång hittills
Jag har kört 2 vintrar med min och har 225x40 18" dubbfritt och tycker det funkar bra...men givetvis är det ishalka så kan det väl vara svårt med det kan det ju vara med dubb också. Har iaf inte kört fast ngn gång hittills
- 12 maj 2018, 14:36
- Kategori: Media
- Tråd: Nya Civic Type-R 2015
- Svar: 2082
- Visningar: 499178
Re: Nya Civic Type-R 2015
Hallå! Har nyligen köpt en röd ctr 16 som rullat 630 mil! Riktigt nöjd med nya sommarbilen! Läste lite om stenskott på bakskärmar, och snart är det väl även dags för nya däck. Är rekommendationerna i tråden fortfarande det samma om nya sulor?(tips?) och vart mer exakt är det smart att dra på stensk...
- 10 maj 2018, 11:02
- Kategori: Media
- Tråd: Nya Civic Type-R 2015
- Svar: 2082
- Visningar: 499178
Re: Nya Civic Type-R 2015
Hallå! Har nyligen köpt en röd ctr 16 som rullat 630 mil! Riktigt nöjd med nya sommarbilen! Läste lite om stenskott på bakskärmar, och snart är det väl även dags för nya däck. Är rekommendationerna i tråden fortfarande det samma om nya sulor?(tips?) och vart mer exakt är det smart att dra på stensk...
- 30 april 2018, 12:38
- Kategori: Eftersnack
- Tråd: Eftersnack Mantorp 2018
- Svar: 26
- Visningar: 14502
Re: Eftersnack Mantorp 2018
Vill oxå tacka för en bra dag med bra flyt, och för att ni stod ut med mina sista varv när det vara nära hemgång...ville under 1:35 men slutade utanför banan istället så då var det nog dax att sluta för denna gång. 