Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Emmaboda 19/5?
Undrar om jag kommer få något motstånd på emmaboda nu i helgen?
<a href="http://www.bilsport.se/events/2007/edps ... p=emmaboda" target="_blank">http://www.bilsport.se/events/2007/edps ... mmaboda</a>
<a href="http://www.bilsport.se/events/2007/edps ... p=emmaboda" target="_blank">http://www.bilsport.se/events/2007/edps ... mmaboda</a>
Senast redigerad av Boomi den 16 maj 2007, 19:58, redigerad totalt 1 gånger.
Kristoffer Bohman
HONDA
the power of dreams
Civic H22a EG hb -94:a
HONDA
the power of dreams
Civic H22a EG hb -94:a
-
Jay-c
- Bil: Civic EJ9 -96
- Namn: Johannes Carlsson
ska du köra så glöm för all del inte att placera ut en kameraman i publiken, vi som inte kan komma eftersom vi sitter i totalt fel del av sverige vill gärna se hur de går..
kör:
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan
Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..
201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan
Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..
201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
jodå, lite motstånd ska du få, frågan är väll mer: hänger du med?
kommer minst 2 stygga sugis oplar. min och en kraftigt uppdaterad corsa med kit car c20xe maskin.
hur det går det får vi se efteråt, mitt mål är mest att allt ska funka, tider och placeringar känns som ett senare önskemål.
skattat, besiktigat och försäkrat med enbart lättad inredning i klass1 :thumbup:
kommer minst 2 stygga sugis oplar. min och en kraftigt uppdaterad corsa med kit car c20xe maskin.
hur det går det får vi se efteråt, mitt mål är mest att allt ska funka, tider och placeringar känns som ett senare önskemål.
skattat, besiktigat och försäkrat med enbart lättad inredning i klass1 :thumbup:
Johan Grönberg
Överladdning är bara en kompensation för flödesmisstag
Ska dit om det inte regnar, dock ingen körning för mig.
<a href='http://www.dnstrading.se/' target='_blank'>http://www.dnstrading.se/</a>
Thomas Lomvall
Ängelholm
Thomas Lomvall
Ängelholm
- Regge
- Bil: Honda S2000
- Namn: Erik Regnell
- Been thanked: 1 time
Ledsen Kristoffer, kan tyvärr nog säga om du inte kör som Hamed själv. Så kommer då få big problems mot oplarna, även om det tar emot att säga just dom orden.. Klaffar JGs bil som den ska, ja fyfan säger jag bara.
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
JG passa på med era Oplar och plocka nån pokal du e värd efter all slit :banging:
Men när Hameds bil e klar tror jag alla Oplar får hällsa hem :glaapa:
Men när Hameds bil e klar tror jag alla Oplar får hällsa hem :glaapa:
Only M Matters
Enligt senaste nyheter ifrån Borås garaget kommer denna best och testat för första gången imon lite lätt.

Only M Matters
- Thomas
- Bil: Civic VT
- Namn: Thomas Pettersson
- Been thanked: 1 time
<a href="http://www.bilsport.se/live.php" target="_blank">http://www.bilsport.se/live.php</a>
Verkar som en blå opel är snabbast :ranting:
Verkar som en blå opel är snabbast :ranting:
Civic VT championship white (såld)
Nu: HR-V
Nu: HR-V
fan va härligt 
johan tar pallplats 1 framhjulsdrift malkolm tar 3dje platsen, och micke grönberg tar 4an, borde fått väck 40 kilos tjejen så hade malkolm fått 2a och mg 3a. tjejer ska inte få vara med o leka bilar e ju killgrejjjj :ranting: dom kan hålla sig till hästar och dockor
men grattis grabbar =)
och grattis sam, diggar din kärra riktigt mycke :thumbup:
johan tar pallplats 1 framhjulsdrift malkolm tar 3dje platsen, och micke grönberg tar 4an, borde fått väck 40 kilos tjejen så hade malkolm fått 2a och mg 3a. tjejer ska inte få vara med o leka bilar e ju killgrejjjj :ranting: dom kan hålla sig till hästar och dockor
men grattis grabbar =)
och grattis sam, diggar din kärra riktigt mycke :thumbup:
Senast redigerad av eko den 19 maj 2007, 14:30, redigerad totalt 1 gånger.
TRÖTT PÅ FRAMHJULSDRIFT!!!!!!
13:06 Framhjulsdrivet överladdning: 1) Jimmie Möllerstedt, 11,82 2) Michael Arnell, 12,62 3) Sam G 12,69
Grattis Sam! (är det de som kallas "lite lätt")
11:31 Boråsligans Sam G med Honda Civic är också en riktig publikfavorit. Bilen låter som en hel älgjakt! 12,69 !!!
Grattis Sam! (är det de som kallas "lite lätt")
11:31 Boråsligans Sam G med Honda Civic är också en riktig publikfavorit. Bilen låter som en hel älgjakt! 12,69 !!!
Senast redigerad av haffy den 19 maj 2007, 14:15, redigerad totalt 1 gånger.
<!--coloro:#808000--><span style="color:#808000"><!--/coloro-->[b]Audi a4 1,8 TQ[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
- Micke 16v
- Bil: Honda Civic
- Namn: Mikael Haraldsson
Kul som f-n för JG !! grattis...
Malkolm kör med gatdäck idag så det är helt godkänt med den tiden...
MG:s tid?
edit: Tjejer skall strippa inget annat :whistling: :ranting:
Malkolm kör med gatdäck idag så det är helt godkänt med den tiden...
MG:s tid?
edit: Tjejer skall strippa inget annat :whistling: :ranting:
Senast redigerad av Micke 16v den 19 maj 2007, 15:12, redigerad totalt 1 gånger.
0736316013
Opeln är ju enbart gjort för att gå fort rakt fram... Tror ingen här bygger renodlad rattlås bil längre... =)
[b]Joakim Andersson
Ystad/Skåne
S2000 -07 <!--coloro:#FFFACD--><span style="color:#FFFACD"><!--/coloro-->Platinum Pearl White<!--colorc--></span><!--/colorc-->
070-6286701[/b]
Ystad/Skåne
S2000 -07 <!--coloro:#FFFACD--><span style="color:#FFFACD"><!--/coloro-->Platinum Pearl White<!--colorc--></span><!--/colorc-->
070-6286701[/b]
vill inte säga min tid, sämre än org fan.=(
14,3 typ o 2,2 i 60 fot o ruttna 153 i sluthast
så ngt är inte som det ska va, hoppas på det är grenrörsläckaget, men ska kika på det i veckan.
hade hoppats på o köra en mitten-hög 13 iallafall men men.
tur man inte kom på pallplats så man hade fått stå me i bilsport på en sån nörd tid hehe
så ngt är inte som det ska va, hoppas på det är grenrörsläckaget, men ska kika på det i veckan.
tur man inte kom på pallplats så man hade fått stå me i bilsport på en sån nörd tid hehe
Michael Grönberg
Helsingborg
R32 Gtr -94 2011 ska det gå fort
skylift r32 gtr -90 10,97 212km/h 2008
Helsingborg
M-G skrev:vill inte säga min tid, sämre än org fan.=(
Hehe okej, dig jag snackade med där uppe ja..!
Du fick inte de till att funka? Hann du prova med de andra däcken? något bättre i så fall?
Fredrik Gerling
jupp va ensam integra där uppe som körde va jag såg iallafall så måste vart jag=)
nope precis när jag skruvat på gatdäcken igen så börja det ösregna, iofs skönt o slippa göra det i regn sen så det vart tur, men ville testa me gatdäcken för jag tyckte den sega duktigt på slutet me dom andra däcken.
+ att det hade nog gått o köra lika bra 60 fots tider me vanliga sommardäck.
nope precis när jag skruvat på gatdäcken igen så börja det ösregna, iofs skönt o slippa göra det i regn sen så det vart tur, men ville testa me gatdäcken för jag tyckte den sega duktigt på slutet me dom andra däcken.
+ att det hade nog gått o köra lika bra 60 fots tider me vanliga sommardäck.
Michael Grönberg
Helsingborg
Helsingborg
nästan pinsamma tider från min sida, men förväntningarna var inte så stora, märkte direkt att greppet inte var ngt bra efter första repan, men hade iaf väntat på mitten 12 under de förutsättningar som fanns, dök tyvärr upp lite småretliga problem och sen kom regnet....men men, pokal e ju alltid kul.
60 fötter på 2.2sek är pinsamt och så saknade jag 10km/h på slutfarten (hade bara 173km/h), kommer att titta närmre på det i veckan.
det kommer mera, det lovar jag.
tack allihopa.
60 fötter på 2.2sek är pinsamt och så saknade jag 10km/h på slutfarten (hade bara 173km/h), kommer att titta närmre på det i veckan.
det kommer mera, det lovar jag.
tack allihopa.
Johan Grönberg
JG 2.2 va inte så bra...jag hade 1.98 på min och på min sämsta 2.19 ,körde tre repor!
Återigen strul med min bil..mappen som krånglar tyvärr....bilen går fint men man märker på hastigheten att den inte går som den skall tyvärr....sakna ca 10-15km/h hade bilen gått som jag hade velat med 1.0bars laddtryck som jag hade idag så hade 12.0 tiden sutit ...men men mappen måste fin liras! skall titta på det till säve.
och sen skall det laddas mer än 1.0 bar
C ya
Återigen strul med min bil..mappen som krånglar tyvärr....bilen går fint men man märker på hastigheten att den inte går som den skall tyvärr....sakna ca 10-15km/h hade bilen gått som jag hade velat med 1.0bars laddtryck som jag hade idag så hade 12.0 tiden sutit ...men men mappen måste fin liras! skall titta på det till säve.
och sen skall det laddas mer än 1.0 bar
C ya
Väl Mött
Sam Geranpayeh
Sam Geranpayeh