Elmia 2013 | 29 mars - 1 april
-
VMT
- Inlägg: 1219
- Blev medlem: 12 december 2005, 20:04
- Bil: Jazz, FR-V, EG9
- Namn: Trung Vu
- Ort: Ängelholm
- Has thanked: 6 times
- Kontakt:
Jag har inte nåt bil att köra upp, piss väder 
Civic EG9 K24@inside
FRV 06
Jazz 06
EP3 05, EG6 92, EJ9 97, EK3 96, MB3 97, MB2 97, EG2 92, EG5 94, EG4 92, Audi A4 1.8 96, Toyota Corolla 90.
FRV 06
Jazz 06
EP3 05, EG6 92, EJ9 97, EK3 96, MB3 97, MB2 97, EG2 92, EG5 94, EG4 92, Audi A4 1.8 96, Toyota Corolla 90.
- JDM-Junior
- Inlägg: 925
- Blev medlem: 23 januari 2009, 16:25
- Bil: CW EP3
- Namn: Aldin Kuric
- Ort: Ängelholm
Ser ut som att vi kan strunta i karavanen, blir bara vi på stattenaBullet--- skrev:Han åker med mig + en till verkar det som.JDM-Junior skrev:Blir ingen Honda upp för mig heller..(balleväder) André: Släpar du med dig Daniel också? Vi ser inte ut o bli särskilt många för tillfället!
Lasse: Vi åker väll strax efter åtta skulle jag tro, har du möjlighet o komma till stattena?
Lite rörigt här i tråden, vilka är det som ska träffas vid stattena imorgon vid 08:00. ?
JDM - all day, every day
- tluke
- Inlägg: 192
- Blev medlem: 19 november 2011, 14:46
- Bil: DC2 & e36 & CL9
- Namn: Lukas Boberg
- Ort: Kristianstad
som många andra här min dc2:a kommer inte upp dit men kör min bäemvää vid 8 tiden ifrån Kristianstad sen genom hässleholm och genom håliga bjärnum och hoppar på e4 i markaryd sen raka spåret till elmia .ca ankomst vid 10:30 ser ut som jag kan hinna me Andre
- four
- Inlägg: 1157
- Blev medlem: 4 november 2004, 13:54
- Bil: ek3
- Namn: Ingemar Eriksson
- Ort: Oxelösund
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Var där igår, stötte på anno och snackade lite skit. Tyvärr blev det inte mycket bilder, hade bara mobilen med mig.
Ingemar Eriksson 073-959 06 46
Kör:
Civic MB9 -98 Accord tourer 2,0 -03
Civic Ek3 -96
Kör:
Civic MB9 -98 Accord tourer 2,0 -03
Civic Ek3 -96
