Elmia 2013 | 29 mars - 1 april

Här diskuterar vi kommande träffar och event, även bankörningar.
VMT
Inlägg: 1219
Blev medlem: 12 december 2005, 20:04
Bil: Jazz, FR-V, EG9
Namn: Trung Vu
Ort: Ängelholm
Has thanked: 6 times
Kontakt:

Jag har inte nåt bil att köra upp, piss väder :(
Civic EG9 K24@inside
FRV 06
Jazz 06


EP3 05, EG6 92, EJ9 97, EK3 96, MB3 97, MB2 97, EG2 92, EG5 94, EG4 92, Audi A4 1.8 96, Toyota Corolla 90.
Användarvisningsbild
JDM-Junior
Inlägg: 925
Blev medlem: 23 januari 2009, 16:25
Bil: CW EP3
Namn: Aldin Kuric
Ort: Ängelholm

Bullet--- skrev:
JDM-Junior skrev:Blir ingen Honda upp för mig heller.. :cry: (balleväder) André: Släpar du med dig Daniel också? Vi ser inte ut o bli särskilt många för tillfället!

Lasse: Vi åker väll strax efter åtta skulle jag tro, har du möjlighet o komma till stattena?
Han åker med mig + en till verkar det som.

Lite rörigt här i tråden, vilka är det som ska träffas vid stattena imorgon vid 08:00. ?
Ser ut som att vi kan strunta i karavanen, blir bara vi på stattena :P Rullar direkt från hemtrakterna istället så slipper jag åka omväg. :)
JDM - all day, every day
Användarvisningsbild
tluke
Inlägg: 192
Blev medlem: 19 november 2011, 14:46
Bil: DC2 & e36 & CL9
Namn: Lukas Boberg
Ort: Kristianstad

som många andra här min dc2:a kommer inte upp dit men kör min bäemvää vid 8 tiden ifrån Kristianstad sen genom hässleholm och genom håliga bjärnum och hoppar på e4 i markaryd sen raka spåret till elmia .ca ankomst vid 10:30 ser ut som jag kan hinna me Andre
Användarvisningsbild
four
Inlägg: 1157
Blev medlem: 4 november 2004, 13:54
Bil: ek3
Namn: Ingemar Eriksson
Ort: Oxelösund
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Var där igår, stötte på anno och snackade lite skit. Tyvärr blev det inte mycket bilder, hade bara mobilen med mig.
Ingemar Eriksson 073-959 06 46

Kör:
Civic MB9 -98 Accord tourer 2,0 -03
Civic Ek3 -96
Användarvisningsbild
Blitzwing
Styrelsen
Inlägg: 1756
Blev medlem: 1 juli 2009, 23:10
Bil: FK7 1,5T Sport plus
Namn: Robin Persson
Ort: Finspång
Has thanked: 69 times
Been thanked: 53 times

Var där en sväng idag, sade hej och snackade några ord med Anno och Bullet. Blev inga bilder från mig heller.
Robin Persson |
Användarvisningsbild
Axzza
Inlägg: 1266
Blev medlem: 25 juni 2012, 19:44
Bil: Honda Del Sol
Namn: Lasse Wilhelmsson
Ort: Ängelholm

Slänger upp bilder imorgon, blev cirka 100st, mestadels hondor, mestadels Anno's ;)
Lasse Wilhelmsson
Ängelholm
Användarvisningsbild
Bullet---
Inlägg: 2540
Blev medlem: 23 augusti 2010, 09:22
Bil: Honda Civic EG K20
Namn: Andre´ Seppä Fritz
Ort: Malmö

*Regionsombud Syd*
Andre´ Seppä Fritz
Skriv svar