Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Träff TRR InfraCity 28/4
-
tottelberry
Inför: Träff TRR InfraCity 28/4
Team Roslagen Racing välkommnar alla inför en ny säsong med oss.
Var: Infra City parkeringen
När: 28/4 mellan 20-22
Ja nu är våren här och gruset har börjat sopats bort från vägarna. TRR bjuder därför till Storträff för att fräsha upp sms-listor. Så även om du var med förra året så gäller det att skriva upp sig iår igen. Det kommer gå till på det enkla sättet att man skriver upp sig på en liten lapp som man lägger i en låda. TRR står självklart för denna matriel. Och för att få vara med kommer vi ta en symbolisk summa på 20 kr.
Och NEJ det kommer inte bli något race denna kväll så ni behöver inte fråga om det i tråden. Och som vanligt så gäller ju lite enkla regler under träffen:
*Inget buskörande till och från träffen
*Inget alkohol eller droger
*Lyssna på vad Crewet säger
*Använd sunt förnuft helt enkelt
Så ring VV nu och ställ på bilen så syns vi den 28/4.
Glad påsk och välkommna till en ny säsong önskar vi alla från TRR
Jag kommer att infinna mig där hoppas på flera läckra hondor.
Team Roslagen Racing välkommnar alla inför en ny säsong med oss.
Var: Infra City parkeringen
När: 28/4 mellan 20-22
Ja nu är våren här och gruset har börjat sopats bort från vägarna. TRR bjuder därför till Storträff för att fräsha upp sms-listor. Så även om du var med förra året så gäller det att skriva upp sig iår igen. Det kommer gå till på det enkla sättet att man skriver upp sig på en liten lapp som man lägger i en låda. TRR står självklart för denna matriel. Och för att få vara med kommer vi ta en symbolisk summa på 20 kr.
Och NEJ det kommer inte bli något race denna kväll så ni behöver inte fråga om det i tråden. Och som vanligt så gäller ju lite enkla regler under träffen:
*Inget buskörande till och från träffen
*Inget alkohol eller droger
*Lyssna på vad Crewet säger
*Använd sunt förnuft helt enkelt
Så ring VV nu och ställ på bilen så syns vi den 28/4.
Glad påsk och välkommna till en ny säsong önskar vi alla från TRR
Jag kommer att infinna mig där hoppas på flera läckra hondor.
---------------------------------------------------
Christopher Lionell.
CTR cosmic -04 -Toda Spec..
Christopher Lionell.
jag dyker nog upp
<a href='index.php?showtopic=40314'><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->4-hjuling, bandpasslåda, styrväxel, AC, GSM-larm SÄLJES<!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
-
tottelberry
härligt med några iaf,
---------------------------------------------------
Christopher Lionell.
Christopher Lionell.
Såklart jag kommer dit... bestämt sen en vecka tillbaks ju! Precis tvättat pärlan! Sees där! :thumbup:
[b][u]Oscar Henze[/u][/b]
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->[i]CTR-05.....*..<!--coloro:#8B0000--><span style="color:#8B0000"><!--/coloro-->Kompressor<!--colorc--></span><!--/colorc-->..*[/i]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->[i]Volvo 940GL - 91 (Vinter kärran)[/i]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->[i]CTR-05.....*..<!--coloro:#8B0000--><span style="color:#8B0000"><!--/coloro-->Kompressor<!--colorc--></span><!--/colorc-->..*[/i]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->[i]Volvo 940GL - 91 (Vinter kärran)[/i]<!--colorc--></span><!--/colorc-->