Invitasjon til Japsetreff på Rudskogen Søn 19 aug
-
Kw200sxOGN

-
christer_carlsson
- Bil: Accord Type-S
- Namn: Christer Carlsson
Skulle verkligen passa mig bra! Har semeser då och befinner mig i värmland...
Är det bankörning hela dagen? Vill gärna se nån form av tidsschema.
Har ni planerat olika indelningar för rutinerat/orutinerat?
Är det fler som är intresserade av svenskarna?
Accord Type-S, <!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->Graphite grey<!--colorc--></span><!--/colorc-->, Special Edition 2008
Medlem #1538
Tidigare: CTR- milano red -02, såld, tack för den tiden :-)
Medlem #1538
Tidigare: CTR- milano red -02, såld, tack för den tiden :-)
-
Kw200sxOGN
Heiheichrister_carlsson skrev:Skulle verkligen passa mig bra! Har semeser då och befinner mig i värmland...
Det blir banekjøring hele dagen ja, vi planlegger flere heat for orutinarade, program vil bli lagt ut på http://www.japsetreff.no såfort det er helt klart.
Foreløpig ser det ut til og bli 3 eller 4 drifteheat, minimum 2 orutinerad heat, og banekjøring for alle resten. Rudskogen forresten en mycket rolig bana for nybegynnere. Vel Møtt
-
Kw200sxOGN
Det er meldt om bra vær, og alt ligger til rette for en meget bra Banekjøringsdag på Rudskogen på Søndag. Møt opp folkens....
- Asse
- Bil: Civic VTI EK4
- Namn: Erik Lindgren
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 6 times
Jaha, det blev inte så mycket kört här inte.
Mycket folk och bilar. Vi var på banan tidigt så vi kom lindrigt undan andra stog i besiktningskön väldigt länge.
Line-uppen kollapsade innan någon bil hade blivit utsläppt på banan. Det fanns en plan för att det skulle funka, men det sprack.
Man fick ca 15min på banan och då skulle däcken hinna bli varma, samt att man skulle hinna kyl med.
Så det blev väl typ 5 varv med full satsning, och då med bilar som blockerade och vägrade att släppa förbi.
Sen kom syndafloden och det blev väldigt halt, och eftersom jag bara hade r-däck med mig så bestämde jag mig för att avbryta.
Men banan är ju askul. Såg att Norska Hondaklubben ska köra där den 16 September, kostar 1000:- nok, men det är heldag 8-18 och kommer bli mycket körning. Nån som är sugen på att hänga med?
Mycket folk och bilar. Vi var på banan tidigt så vi kom lindrigt undan andra stog i besiktningskön väldigt länge.
Line-uppen kollapsade innan någon bil hade blivit utsläppt på banan. Det fanns en plan för att det skulle funka, men det sprack.
Man fick ca 15min på banan och då skulle däcken hinna bli varma, samt att man skulle hinna kyl med.
Så det blev väl typ 5 varv med full satsning, och då med bilar som blockerade och vägrade att släppa förbi.
Sen kom syndafloden och det blev väldigt halt, och eftersom jag bara hade r-däck med mig så bestämde jag mig för att avbryta.
Men banan är ju askul. Såg att Norska Hondaklubben ska köra där den 16 September, kostar 1000:- nok, men det är heldag 8-18 och kommer bli mycket körning. Nån som är sugen på att hänga med?
"Isn't it nice when things just work?"
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13