ABS PROBLEM
Hallå alla glada honda människor!!!!!!!!!!!!
Har fått ett litet problem med bromsarna på min integra type r-98, abs lampan lyser i panelen. Har haft bilen inne på en honda verkstad men han kom inte datorn på bilen.
Någon som vet något?????
PLEASE HELP besiktning imorgon eftermiddag
Har fått ett litet problem med bromsarna på min integra type r-98, abs lampan lyser i panelen. Har haft bilen inne på en honda verkstad men han kom inte datorn på bilen.
Någon som vet något?????
PLEASE HELP besiktning imorgon eftermiddag
Per-Ola Ottosson
-
Okyu

- Namn: Kangwook Yu
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 22 times
jag skulle kolla det lättaste som typ,säkring att sensorerna vid varje hjul inte är skadade,skadade kablar, att ringen/kuggen som sensorerna läser av inte är skitiga.
oh..kolla oxå felkoder.(ska kolla om jag hittar info om hur man kollar abs felkod,kanske någon annan på forumet vet?)
oh..kolla oxå felkoder.(ska kolla om jag hittar info om hur man kollar abs felkod,kanske någon annan på forumet vet?)
Civic EK4 -98
When you turn your car on...does it return the favor?
Fyller AC system i bilar, PM för mer info.
Nytt nr 0703885999
When you turn your car on...does it return the favor?
Fyller AC system i bilar, PM för mer info.
Nytt nr 0703885999
<!--QuoteBegin-Okyu+31 Mar 2005, 17:17:37--><div class='quotetop'>QUOTE(Okyu 4 31 Mar 2005, 17:17:37)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Hittade det här,hoppas det hjälper.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=120417"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Tackar så mycket för infon får se ifall det hjälper
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=120417"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Tackar så mycket för infon får se ifall det hjälper
Per-Ola Ottosson