Distansplattor S2000 bakaxel
Är det någon här som har använt sig av distansplattorna som tex AJ-Racing säljer
som används mellan medbringaren och inre drivknut?
Dessa ska tydligen behövas då man sänker en S2000 så att inte drivaxlarna arbetar i alltför ogynsamt läge.
Ngn som vet tjockleken på dessa plattor? (10mm?)
som används mellan medbringaren och inre drivknut?
Dessa ska tydligen behövas då man sänker en S2000 så att inte drivaxlarna arbetar i alltför ogynsamt läge.
Ngn som vet tjockleken på dessa plattor? (10mm?)
<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#FFFFFF--><span style="color:#FFFFFF"><!--/coloro--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#808080--><span style="color:#808080"><!--/coloro-->Nicklas Linåker<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->
<!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--><!--fonto:Century Gothic--><span style="font-family:Century Gothic"><!--/fonto-->Nya Octavia RS Combi 170HK Diesel DSG 2010<!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->
<!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--><!--fonto:Century Gothic--><span style="font-family:Century Gothic"><!--/fonto-->Nya Octavia RS Combi 170HK Diesel DSG 2010<!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->
De där är jag intresserad av!makan skrev:Jag kanske har ett par j´s racing spacers till salu!
Dom är 10 mm
Har sänkt min s2000 1"
Många på s2ki hävdar att det bara är onödigt att montera dessa med en så liten sänkning
Hur mycket hade du tänkt för dem??
//Gerry
.:Gerry Pettersson:.
Varför finns det fortfarande "inga" elbilar??
Ge mig en"Volvo ReCharge Concept"-C30 IDAG (det är den första volvo jag velat ha) !!!!
Varför finns det fortfarande "inga" elbilar??
Ge mig en"Volvo ReCharge Concept"-C30 IDAG (det är den första volvo jag velat ha) !!!!