Hel- & halv ljus
Hallå medlemar =)
Har ett probelm med mina hel o halljus.
När jag startar motorn, så startar halvljuset.. MEN när jag vriden på blinkspaken på helljusen så slocknar dom.. och sätter jag på helljuset på det sättet så fungerar det, men inte halvljuset..
Och jag kan inte blända när den av är avvriden, bara halljuset fungerar då..
Någon som har varit med om de förut?
Något relä kanske? de är jävligt sjukt de här tycker jag :S
Har ett probelm med mina hel o halljus.
När jag startar motorn, så startar halvljuset.. MEN när jag vriden på blinkspaken på helljusen så slocknar dom.. och sätter jag på helljuset på det sättet så fungerar det, men inte halvljuset..
Och jag kan inte blända när den av är avvriden, bara halljuset fungerar då..
Någon som har varit med om de förut?
Något relä kanske? de är jävligt sjukt de här tycker jag :S
<!--fonto:Comic Sans MS--><span style="font-family:Comic Sans MS"><!--/fonto-->Micke_gottbyFBK[AT]hotmail.com<!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto-->+358 40 835 6880<!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--fonto:Comic Sans MS--><span style="font-family:Comic Sans MS"><!--/fonto-->Ålänningen<!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--fonto:Comic Sans MS--><span style="font-family:Comic Sans MS"><!--/fonto-->Mikael Dahlström<!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto-->Honda Civic 1.6i doch<!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--fonto:Comic Sans MS--><span style="font-family:Comic Sans MS"><!--/fonto-->Micke_gottbyFBK[AT]hotmail.com<!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto-->+358 40 835 6880<!--fontc--></span><!--/fontc-->