Koppling till VT
- Jonny

- Namn: Jonny Lakemountain
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 1 time
Jo, kopplingen är ju lite halvdålig på VT´n, å jag tänkte ju att jag skulle söka efter en på mekonomen... men hittade ju (såklart) inte min bilmodell, är det samma koppling som till crx vtec? den med b16a1?
Honda Civic Type R -15
- LinusE
- Bil: Civic Type R
- Namn: Linus Eriksson
- Been thanked: 3 times
<!--QuoteBegin-Jonny+29 Jan 2005, 14:08:20--><div class='quotetop'>QUOTE(Jonny @ 29 Jan 2005, 14:08:20)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Jo, kopplingen är ju lite halvdålig på VT´n, å jag tänkte ju att jag skulle söka efter en på mekonomen... men hittade ju (såklart) inte min bilmodell, är det samma koppling som till crx vtec? den med b16a1?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=91578"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
nu ska jag vara jobbig igen men köp honda orginal.
inte mycket dyrare än mekonomens.
de är samma som crx vt samma motor samma v-låda
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=91578"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
nu ska jag vara jobbig igen men köp honda orginal.
inte mycket dyrare än mekonomens.
de är samma som crx vt samma motor samma v-låda
Linus Eriksson
#828 Skåne/Löberöd
---------------------------------
#828 Skåne/Löberöd
- Jonny

- Namn: Jonny Lakemountain
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 1 time
aah, tack Linus
Jo, ska höra va en kostar hos Honda åxå
Kollade på ett annat ställe de skulle ha 3900:- för den, vet inte vad som ingår riktigt heller... men jag tyckte de va dyrt...
Jo, ska höra va en kostar hos Honda åxå
Kollade på ett annat ställe de skulle ha 3900:- för den, vet inte vad som ingår riktigt heller... men jag tyckte de va dyrt...
Honda Civic Type R -15
I teorin är det lätt, tar bara lite tid... men sen kan bultar å skit sitta så in i helvete å göra jobbet svårare!
<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->----Tommy Johansson-----<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:purple--><span style="color:purple"><!--/coloro-->-------Accord Tourer-------<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:purple--><span style="color:purple"><!--/coloro-->----------Civic ESi-----------<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:purple--><span style="color:purple"><!--/coloro-->-------Accord Tourer-------<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:purple--><span style="color:purple"><!--/coloro-->----------Civic ESi-----------<!--colorc--></span><!--/colorc-->
- LinusE
- Bil: Civic Type R
- Namn: Linus Eriksson
- Been thanked: 3 times
<!--QuoteBegin-datell+29 Jan 2005, 17:12:36--><div class='quotetop'>QUOTE(datell @ 29 Jan 2005, 17:12:36)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Lånar tråden lite...
Ingen som vet någon koppling som tål uppåt 300hk, men som fortfarande är någorlunda körbar?
Isf något bra inköpsställe ?
(CRX B16a1)
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=91625"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
snacka me infra. han fixar
Ingen som vet någon koppling som tål uppåt 300hk, men som fortfarande är någorlunda körbar?
Isf något bra inköpsställe ?
(CRX B16a1)
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=91625"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
snacka me infra. han fixar
Linus Eriksson
#828 Skåne/Löberöd
#828 Skåne/Löberöd