Buy-Efi kamar

Frågor om motor, drivlina, fälgar, däck etc. ställer du här
DOOM

Har Buy-Efi kammar i min motor D16Z5 H4 profil heter dom .
Har gjort allt för att den ska gå bra. MEN ställer jag kammarna som som dom ska finns det ingen tomgång alls,enligt inställningar i boken.Och ingen ork i motorn när man kommer till en backe,,

ställer jag kammarna något hack fel går den bra på tomgång men ingen ork alls eller går ej alls,

Så min fråga är om någon annan har köpt H4 profiler från BUY-EFI som har haft samma problem att ställa in kammarna rätt och om ni har haft justerbar kamdrev för det har jag ej än!!! Men motorn bör gå något bra än då .......

När jag startat den kall går den bara på tre cylindrar men när den blir varm går den på alla fyra men ingen tomgång, och den vandrar upp och ner.

Ibland kan jag få felmedelande 9, men allt är i bra skick och är bytt eller repat.

Så kan någon hjälpa mig för jag håller på att bli galen på motorn.

Eller kan någon ha kamtidskortet till H4 profiler kammarna för jag fick inga med..

Ted Söderstedt
crx 89a
-------------------------------
Ted Söderstedt
Crx 89a
maniac
HPC Guld Medlem
Bil: crx
Namn: Peter Åstrand
Has thanked: 2 times

ring 0739651352 å fråga om peter (Reddevil)har kvar sitt kamkort tror att det är samma kammar han köpt.
Senast redigerad av maniac den 13 april 2005, 05:25, redigerad totalt 1 gånger.
Peter Åstrand
gråmetallic crx -92 dohc jrsc
Användarvisningsbild
Jonas Åhgren
Namn: Jonas Åhgren
Kontakt:

Kontrollera tändpunkten med strobblampa. Där ser du direkt om allt är rätt inställt. Sen behöver du säkert mer bensin också om du har köpt vassare kammar.
/Jonas Åhgren
En stjärna *
del sol VTi turbo (1.1bar).
(föregående nick: Jonas CRX VTi 94)
fredrik eriksson

ja tycker att de låter som att den får förmycke luft om den varvar upp o ner på tomgången ja hadde de felet på en renault 5a och en bmw att packningarna va gammla i insuget kolla de!!
fredrik eriksson
Skriv svar