Nu e man ganska irreterad kan jag lova, blir nog aldrig mer sådana delar, orginal e underbart.. <!--emo&:worthy:-->
Varning för Mekonomens Damasker
-
CalleLundin
Hejsan, vill nu sända ut en varning ang mekonomens 06-21180 som beskrivs passa till Civic Aerodeck med ABS, det gör den inte. Den är helt felkonstruerad för att passa drivknutar till ovanstående bil. <!--emo&:ranting:-->
<!--endemo-->
Nu e man ganska irreterad kan jag lova, blir nog aldrig mer sådana delar, orginal e underbart.. <!--emo&:worthy:-->
<!--endemo-->
Calle Lundin
Skillinge/Österlen
Skillinge/Österlen
det är säkerligen så att det har blivit någon uppdatering kanske mitt i ett år så att du har fått till en årsmodell som har anorlunda dimentioner.
eller så är det en bil som inte är såld som ny på svensk marknad.
skulle inte tro att mekonomen har så pass stora brister i sitt program om det inte är en helt ny produkt i deras sortiment.
mekonomen har bara bra kvalitets grejjer.
eller så är det en bil som inte är såld som ny på svensk marknad.
skulle inte tro att mekonomen har så pass stora brister i sitt program om det inte är en helt ny produkt i deras sortiment.
mekonomen har bara bra kvalitets grejjer.
Johan Grönberg
Överladdning är bara en kompensation för flödesmisstag
Överladdning är bara en kompensation för flödesmisstag
-
CalleLundin
Mekonomen brukar funka och det är nära därför köpte jag där, dock fick jag byta drivknut helt på ena sidan och fick då med en orginalbälg, denna passa perfekt.. men på andra sidan försöktes med mekonomen å det gick inte. <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
Calle Lundin
Skillinge/Österlen
Skillinge/Österlen
-
sladdandebarnet
Vet att det är problem att få tag på vissa delar till just Honda.
Samma problem med NIssan, Merca samt Mitsubishi.
Råkar jobba på en bilreservdelsfirma <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
Samma problem med NIssan, Merca samt Mitsubishi.
Råkar jobba på en bilreservdelsfirma <!--emo&:)-->
Fredrik Grunte