Katalysator!!!!

Frågor om motor, drivlina, fälgar, däck etc. ställer du här
Cobra

Hello!

Jag är på jakt efter en racer katt som det ser ut nu. Eftersom att jag kommer nog inte orka att lägga mig under bilen varje år för att byta till katten igen.

Sammt att polaren åkte dit förra veckan på att han inte hade katten :) hehehe.. 8 kkr blev det i böter. SÅÅ jag kommer nog köpa en bra sådan.

MEN nu till problemet:

Jag har letat lite efter kattar men bara hittat denna ---->http://webshop59.yr.se/index.do;jsessio ... 7BEC008253

Men det står att den bör svetsas. Detta är inte något jag är sugen på att göra kan jag säga. Finns det några bra race kattar som jag inte behöver svettsa för att få fast ? eller finns det kattar som det finns fästen för ?

Nu sitter det på min Type R 05-a : Orginal grenrör + orginal katt + DC sport 2.5 avgas system.

Någon som har ett bra tips eller två att komma med när det kommer till katalysatorer så är det bara att säga till. Budgeten för detta ligger upp till 4 - 5 kkr..

MVH

Cobran!
ei9440
Bil: Honda Accord
Namn: Patrik Espelund

Välkommen till forumet, vi har som regel att alla ska skriva ut sitt fullständiga namn i signaturen, blir så mycket trevligare då :thumbup:
Kör: Golf GTI-35 Edition
Tidigare bilar:
Honda Accord Type-S-08
CTR-05,,,AEM-Invidia-Rota-Mugen...
Honda CTR-04...AEM CAI,Buddy Club Spec IV....
Audi a4 1.8Ts-99b
Audi a4 1.8T-97
Honda Civic Esi-94

Heja Gnaget SM-Guld 2009!
Användarvisningsbild
LinusE
Bil: Civic Type R
Namn: Linus Eriksson
Been thanked: 3 times

en sport katt räcker. skulle tipa på att du lossar sådär 2-5hk på en sport gemfört med orginal så inte lönt o gå ändu upp till race.
Linus Eriksson
#828 Skåne/Löberöd
---------------------------------
Skriv svar