Vilka mappar?
Sökte lite och hittade en tråd som var gammal som gatan, där det stod att det är Welen, Kraft och Scotte som mappar här i klubben. Stämmer detta än eller har det blivit ändring i ledet? Behöver mappa min Franken-Civic snarast i höst, och undrar då vem jag ska vända mig till
(Så nära Anderstorp som möjligt gärna)
Tackar på förhand för svar och ber redan om ursäkt om det är en dum fråga
Tackar på förhand för svar och ber redan om ursäkt om det är en dum fråga
Viktor Andersson när han är som bäst
- Asse
- Bil: Civic VTI EK4
- Namn: Erik Lindgren
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 6 times
Yash och Junior mappade min K20/K24 :thumbup:
Då har du några föregående bänkpapper att jämföra mot sen när du är klar med
Då har du några föregående bänkpapper att jämföra mot sen när du är klar med
"Isn't it nice when things just work?"
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
Det blir allt till att kontakta dem då! Trög som man är så tänkte jag inte på att det var Junior som jag har snackat med om en grundmapp till åket, så hade man bara tänkt efter lite så hade jag nog dragit rätt slutsats ändå!
Tack för svaren grabbar!
Tack för svaren grabbar!
att mappa en k-serie ordentligt tar minst sex ggr längre tid än en vanlig motor.
finns hobby-mappare som säger sig behöva bara två-tre timmar att mappa en k20/k24 och för halva priset jämfört me professionellt folk som har egen bänk och har jobbat me detta hela dagarna de senaste 10-15 åren. men d e som d brukar vara att du får va du betalar för
finns hobby-mappare som säger sig behöva bara två-tre timmar att mappa en k20/k24 och för halva priset jämfört me professionellt folk som har egen bänk och har jobbat me detta hela dagarna de senaste 10-15 åren. men d e som d brukar vara att du får va du betalar för
Hamed Piltan
CRX i-VTEC -88
CRX i-VTEC -88
Jag tror att Yash's o Juniors erfarenhet av min setup och de faktum att dom har mappat en 3-4 till tidigare med liknande setup räcker gott och väl till att fixa detta. Även om kanske en firma har vanan inne på sin egna bänk, tror jag inte många har bättre koll på k24 swappen och hur den ska gå