Är det någon mer än jag som får ljud från bakvagnen när man backar?
Låter som den håller på att rasa ihop totalt ibland. Särskilt om jag backar över någon ojämnhet.
På verkstan sa dom att det var stötdämparna. Men då borde det väl vara samma (miss)ljud när jag kör framåt?
Eller är det något som rör sig bakvagnen, så att den ändrar sig vid backning?
Missljud i bakvagnen FN2
-
Jante
- Inlägg: 115
- Blev medlem: 12 april 2006, 17:53
- Bil: Mazda 3 MPS
- Namn: Thomas Hempel
- Ort: Nässjö.
Har lite konstiga ljud från min bakvagn med.. Men bytte mina dämpare bak innan jul, tycker nog att det är låter lite konstigt än.. även att gnisslande ljudet är borta nu...
Thomas Hempel
Civic Type-R GT 08 SÅLD
Mazda 3 MPS 2010
http://www.garaget.org/CTR-Jante
Civic Type-R GT 08 SÅLD
Mazda 3 MPS 2010
http://www.garaget.org/CTR-Jante