Tjena, tänkte byta bort min CTR -04 15k rullande mil! Men han som ska "ta över" den nu tkr att när vtec hoppar igång så säger han att den kickar inte som vtec normalt gör ? Jag har kört bilen 3k mil nu och jag har aldrig haft problem med den men via han beskrivning så är det som han när den väll kickar igång så sackar den in i nån microsekund "misständer" sen så fungerar den klockrent!
Mod på bilen är bara luffilter och avgassystem
AEM v2, Buddy Club spec 3
Kan det vara att blir för lite motstånd med avgas med orginal grenrör lr är det bara en stor jävla inblildning han har ? Han förklarade med att dom hondorna han har åkt i så har den bara slått in och fungerat men dock så har han aldrig kört en Ep3 förr och ja sa med att alla vtec motorer har ju sin egna vtec respons ?
Vtec problem k20a2
-
LillFältan
- Bil: Honda Type R
- Namn: Carl Fälth
Han vet inte vad han snackar om! Hade han kunnat sin grej så hade han vetat om att vtec är det sista han behöver oroa sig för.
Det är lite mer kick på de gamla hondorna, fn2 är t.o.m mildare än ep3.
Så med andra ord, oroa dig inte och sänk inte priset pga det
Det är lite mer kick på de gamla hondorna, fn2 är t.o.m mildare än ep3.
Så med andra ord, oroa dig inte och sänk inte priset pga det
Kourosh Entezari
0707407391
kourosh89@hotmail.com
S2000 ap1 såld
Integra type-r dc2 såld
Civic type-r ep3 såld
DelSol vti såld
crx såld
0707407391
kourosh89@hotmail.com
S2000 ap1 såld
Integra type-r dc2 såld
Civic type-r ep3 såld
DelSol vti såld
crx såld
- Steffo

- Bil: Pilot EX-L 2016
- Namn: Stefan Blixt
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 10 times
K20 original har en vridmomentsdip precis vid VTEC-övergången. Kanske har man gjort så från Honda för att få en mjukare övergång så man inte ska bli överraskad och köra av vägen
.
Stockholm
Honda Pilot EX-L AWD 2016
Honda Pilot EX-L AWD 2016