Lampfel EP3 -04 (xenon)
-
MugenR
- Bil: Honda Civic Type R EP3
- Namn: Henrik M
När jag ändrar till enbart positionsljus och sedan tillbaka till varselljus kan det hända att
den högra xenon -lampan inte tänds. Den kan efter en stund hoppa igång.
Har även hänt att den har slocknat när jag har vart ute o kört och sen hoppat igång när jag stängt av och satt på motorn igen.
Lampan är relativt ny och hel, verkar va något glapp eller? Någon som har tips? Störigt är det i alla fall
Den vänstra tänds alltid i alla fall.
den högra xenon -lampan inte tänds. Den kan efter en stund hoppa igång.
Har även hänt att den har slocknat när jag har vart ute o kört och sen hoppat igång när jag stängt av och satt på motorn igen.
Lampan är relativt ny och hel, verkar va något glapp eller? Någon som har tips? Störigt är det i alla fall
Den vänstra tänds alltid i alla fall.
-
MathiasRieger
- Bil: Honda Civic type r 04
- Namn: Mathias Rieger
Har samma tråkiga problem på min ep3a. Ska in på service snart så jag tänkte passa på och be dom kolla på lyktan (också vänster). Rapporterar om jag får något vettigt svar!
Civic ep3 - it's fun***
-
MugenR
- Bil: Honda Civic Type R EP3
- Namn: Henrik M
Schysst om du delar med dig sedan..MathiasRieger skrev:Har samma tråkiga problem på min ep3a. Ska in på service snart så jag tänkte passa på och be dom kolla på lyktan (också vänster). Rapporterar om jag får något vettigt svar!
-
Rickybobby
- Bil: Honda Civic Type R Ep3
- Namn: Pontus jacobsson
Hejsan!
Har samma problem med min EP3a har ni löst era problem? Skulle vara tacksam om ni delar med er isf!:)
Mvh pontus
Har samma problem med min EP3a har ni löst era problem? Skulle vara tacksam om ni delar med er isf!:)
Mvh pontus