VM i Fotboll 2006
Grym match!
Kroaterna gjorde helt rätt och sätta press på yterkanterna och skapade flera chanser. Det var nästan synd att Kroaterna inte fick in ett mål för det var de förtjänta av.
Ronaldo såg riktigt slö ut men smalare ut. Den gubben måste presetera mer annars är Robinho en given spelare.
Va hände med Frankrike? Cissi bortfall för tungt?
F.ö Kaka är favoriten, fy fan vilken spelare.
Kroaterna gjorde helt rätt och sätta press på yterkanterna och skapade flera chanser. Det var nästan synd att Kroaterna inte fick in ett mål för det var de förtjänta av.
Ronaldo såg riktigt slö ut men smalare ut. Den gubben måste presetera mer annars är Robinho en given spelare.
Va hände med Frankrike? Cissi bortfall för tungt?
F.ö Kaka är favoriten, fy fan vilken spelare.
<span style='color:gray'><span style='font-family:Arial'><span style='font-size:8pt;line-height:100%'>Christoffer Börjesson HPC#976</span></span></span>
Äh, gratispoäng till brasilien <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
Grymt spelat av Kroatien iaf även fast dom inte fick in något mål <!--emo&:(-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]<!--endemo--><!--emo&:(-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]<!--endemo-->
Grymt spelat av Kroatien iaf även fast dom inte fick in något mål <!--emo&:(-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]<!--endemo--><!--emo&:(-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]<!--endemo-->
[b]Edvin "Eddy" Eminovic [/b]
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->[b]Civic VT '90[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->[b]Civic VT '90[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Nu e det ta mig fukk ALLVAR! KOM IGEN SVÄRJEEEEEEEEE!!!
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
Honda CRV 2.2D 2014
0-0... jag anar oråd... <!--emo&:blink:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/blink.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:huh:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/huh.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:(-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]<!--endemo-->
- Dani
- Kontakt:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Honda CRV 2.2D 2014
Honda CRV 2.2D 2014
YES !!!!!!!! Äntligen !!
HPC STHLM #
Honda Accord 2.4 Tourer Executive navi -09
Honda Civic 1.8 sport -07
Honda Accord 2.0 Tourer Executive -09
Saab 9-3 1.8t -05
Honda HR-V 4x4 -99
Honda Civic GT 1500 -86
Honda Prelude 2.0 16v -92
Honda Accord 2.4 Tourer Executive navi -09
Honda Civic 1.8 sport -07
Honda Accord 2.0 Tourer Executive -09
Saab 9-3 1.8t -05
Honda HR-V 4x4 -99
Honda Civic GT 1500 -86
Honda Prelude 2.0 16v -92
- Martin_M

- Bil: del Sol K24
- Namn: Martin Mogren
- Has thanked: 63 times
- Been thanked: 22 times
- Kontakt:
Lordi vinner fotbolls VM nästa gång
Senast redigerad av Martin_M den 15 juni 2006, 22:57, redigerad totalt 1 gånger.
Bil:
Honda del Sol -95
Honda CR-V 1.6D -16
Honda del Sol -95
Honda CR-V 1.6D -16
Helt galet. Inte bra för hjärtat. Men jäklar va skönt det är efteråt när det slutar så här <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
-
Mooseman
- Bil: Civic K20
- Namn: Erik Petersson
<!--QuoteBegin-Martin_P+15 Jun 2006, 22:53:31--><div class='quotetop'>QUOTE(Martin_P 4 15 Jun 2006, 22:53:31)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Lordi vinner fotbolls VM nästa gång
[right][snapback]298182[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Va nu inte sån för att du bortförklarade ditt fotbollsbesök till mig igår med en riktigt dålig nödlögn. <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]298182[/snapback][/right]
Va nu inte sån för att du bortförklarade ditt fotbollsbesök till mig igår med en riktigt dålig nödlögn. <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->
Team Kalmar
Fyfaaaaan sicken rysare, har fan ingen röst kvar idag. Hade gett bra mycket för att sitta på läktaren i Berlin igår, fyfan vilken stämning och vilket firande det lär ha varit inatt.
Per Björe-Dahl, Göteborg
"The concept of shoehorning a massive V8 into an extremely heavy bodyshell with the structural rigidity of a potato is to act as a catalyst for global warming."
"The concept of shoehorning a massive V8 into an extremely heavy bodyshell with the structural rigidity of a potato is to act as a catalyst for global warming."
- NickeCivicVTi
- Bil: Civic VTi
- Namn: Nicklas Ekström
Snacka om sträckbänksmatch! <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Hur är det med Zlatans form egentligen?
Hur är det med Zlatans form egentligen?
Nicklas Ekström-Sthlm
Honda Civic VTi -92 (under konstruktion)
Honda Civic VTi -92 (under konstruktion)
-
Mooseman
- Bil: Civic K20
- Namn: Erik Petersson
<!--QuoteBegin-Lynxen+16 Jun 2006, 09:06:22--><div class='quotetop'>QUOTE(Lynxen 4 16 Jun 2006, 09:06:22)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Fyfaaaaan sicken rysare, har fan ingen röst kvar idag. Hade gett bra mycket för att sitta på läktaren i Berlin igår, fyfan vilken stämning och vilket firande det lär ha varit inatt.
[right][snapback]298284[/snapback][/right]
Jag me, vi var fan ute o sprang i grannskapet barfota och ylade som tokar efter målet. <!--emo&:wohow:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wohow.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]298284[/snapback][/right]
Jag me, vi var fan ute o sprang i grannskapet barfota och ylade som tokar efter målet. <!--emo&:wohow:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wohow.gif[/img]<!--endemo-->
Team Kalmar
Var helt galet vilken match.
Kan rapportera i eftermiddag hur det var i Berlin efter jag snackat med Fredde199 som är nere på plats.
Nu gäller det på tisdag, tyvärr går England - Sverige OCH Trinidad/Tobago - Paraguay SAMTIDIGT... men så här ser det ut i alla fall:
Men fan, England - T/T var inte helt hälsosam den heller... men fattar inte varför så många svenskar höll på T/T, hade bara varit illa för Sverige om de vunnit.
Vi är nästan klara för åttondelsfinal
Sverige går vidare...
...vid oavgjort eller seger mot England.
...vid siffermässigt liten förlust mot England samtidigt som Trinidad-Tobago inte vinner stort mot Paraguay. Inför avslutningsmatchen har Sverige plus ett i målskillnad, Trinidad-Tobago har minus två.
Vid resultaten England-Sverige 2-1 och T&T-Paraguay 2-0 blir det lottdragning mellan Sverige och Trinidad/Tobago.Hamnar ett eller flera lag på samma poäng avgör:
1. Målskillnad
2. Antal gjorda mål
3. Inbördes möten
4. Målskillnaden i matcherna mellan de berörda lagen
5. Antal gjorda mål i alla matcher mellan de berörda lagen
6. Lottdragning
Kan rapportera i eftermiddag hur det var i Berlin efter jag snackat med Fredde199 som är nere på plats.
Nu gäller det på tisdag, tyvärr går England - Sverige OCH Trinidad/Tobago - Paraguay SAMTIDIGT... men så här ser det ut i alla fall:
Men fan, England - T/T var inte helt hälsosam den heller... men fattar inte varför så många svenskar höll på T/T, hade bara varit illa för Sverige om de vunnit.
Vi är nästan klara för åttondelsfinal
Sverige går vidare...
...vid oavgjort eller seger mot England.
...vid siffermässigt liten förlust mot England samtidigt som Trinidad-Tobago inte vinner stort mot Paraguay. Inför avslutningsmatchen har Sverige plus ett i målskillnad, Trinidad-Tobago har minus två.
Vid resultaten England-Sverige 2-1 och T&T-Paraguay 2-0 blir det lottdragning mellan Sverige och Trinidad/Tobago.Hamnar ett eller flera lag på samma poäng avgör:
1. Målskillnad
2. Antal gjorda mål
3. Inbördes möten
4. Målskillnaden i matcherna mellan de berörda lagen
5. Antal gjorda mål i alla matcher mellan de berörda lagen
6. Lottdragning
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kör:
Hur får du ihop det?
Sverige - Paraguay = 1-0
England - Sverige = 2-1
Totalt sverige mål = 2 som jag ser det...
Sverige - Paraguay = 1-0
England - Sverige = 2-1
Totalt sverige mål = 2 som jag ser det...
Kör:
Kör:
Hehe, jag ser det precis fel =)
Helt korrekt att det ska vara så. Bara jag som är trött =)
Helt korrekt att det ska vara så. Bara jag som är trött =)
<span style='color:gray'><span style='font-family:Arial'><span style='font-size:8pt;line-height:100%'>Christoffer Börjesson HPC#976</span></span></span>
sverige vinner mot england med 2-0 . henke och zlatan gör mål!
Elvis
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
<!--QuoteBegin-Civic_Boy+16 Jun 2006, 17:13:53--><div class='quotetop'>QUOTE(Civic_Boy @ 16 Jun 2006, 17:13:53)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->sverige vinner mot england med 2-0 . henke och zlatan gör mål!
[right][snapback]298440[/snapback][/right]
Speciellt då det är stor chans att Zlatan inte kommer spela...
[right][snapback]298440[/snapback][/right]
Speciellt då det är stor chans att Zlatan inte kommer spela...
Kör:
Kör:
Jahapp då var Iran utslaget <!--emo&:ranting:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ranting.gif[/img]<!--endemo-->
Only M Matters
- Dani
- Kontakt:
Fyfan vad Tjeckien - Ghana var bra, Ghana spelade så bra så jag kissa nästan på mig, hur grymt som helst och dessutom missade de 2089328 chanser.
Nu behöver Italien "bara" slå USA så är man i princip klara för VM, kryss mot Tjeckien i sista matchen räcker för att bli gruppetta.
FORZA GLI AZURRI!!!
Nu behöver Italien "bara" slå USA så är man i princip klara för VM, kryss mot Tjeckien i sista matchen räcker för att bli gruppetta.
FORZA GLI AZURRI!!!
Honda CRV 2.2D 2014
Honda CRV 2.2D 2014
Dani: Om Italienerna hade spenderat mer tid på planen än o trimma pollisongerna hade de varit lika bra som Argentina. <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Only M Matters
- Dani
- Kontakt:
Man ska se snygg ut på plan Yash <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
Men ärligt talat, Argentina spelade inte så bra som 6-0, det var Serbien som sög balle och lät dom göra som de ville, fast jag håller med att Argentina va grymma.
Men ärligt talat, Argentina spelade inte så bra som 6-0, det var Serbien som sög balle och lät dom göra som de ville, fast jag håller med att Argentina va grymma.
Honda CRV 2.2D 2014
Honda CRV 2.2D 2014
- Dani
- Kontakt:
Haha lägg ner MG, det kanske inte var uppgjort från start men svenska spelare har ju sagt om att de kom överens om att sluta "spela" när det blev 2-2, så tro inte att Svenskarna och Danskarna är änglar och att nordbor aaaaaldrig gör nåt dumt.
Honda CRV 2.2D 2014
Honda CRV 2.2D 2014
Vad var det jag sa... 1-1 mot USA som spelade med 9 man i en hel halvlek. <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Only M Matters
- Dani
- Kontakt:
Så typiskt Italien, istället för att knyta ihop säcken och vara säkra på avancemang så sjabblar de bort det. De spelade som yra höns och lät USA göra som de ville, och De Rossi...vilken jävla idiot killen är.
Nu blir det onödigt nervöst, om Ghana vinner mot USA måste Italien vinna mot Tjeckien för att komma etta, kryss räcker för avancemang men då hamnar man tvåa...aja vi får väl se.
Nu blir det onödigt nervöst, om Ghana vinner mot USA måste Italien vinna mot Tjeckien för att komma etta, kryss räcker för avancemang men då hamnar man tvåa...aja vi får väl se.
Honda CRV 2.2D 2014
Honda CRV 2.2D 2014