Behöver hjälp!

För Topics som ej är motorrelaterade
Malakai

Tjena alla på HPC!

Jag behöver råd gällande ett beslut som kan komma att förändra min framtid...

Jag har under en längre tid misstänkt att min tjej är otrogen. Flera tecken. Mobilen ringer och hon lägger på, någon ringer ofta och lägger på luren etc. Hon är ute med "tjejerna" ofta och när jag frågar vilka, så är det alltid någon från jobbet som jag inte har kontakt med.

Jag försöker alltid kolla efter hennes taxi när hon kommer hem men hon går alltid sista biten och jag hör att en bil åker iväg. Det kanske inte är en taxi?

För ett par dagar sen plockade jag upp hennes mobil bara för att se vad klockan var och då blev hon helt tokig, hon skrek att jag skulle ge fan i hennes mobil och att jag snokade.

Hursomhelst så har jag inte konfronterat henne än. Jag tror att innerst inne ville jag inte veta sanningen men igår kväll bestämde jag mig för att kolla upp henne.

Jag bestämde mig för att gömma mig bakom min bil för att få en blick över hela gatan och se vilken bil hon kom ut ur.

Det var medans jag hukade mig bakom bilen som jag såg att jag hade rost i hela bakre hjulhuset.

Tycker ni jag ska lämna in bilen på en verkstad eller köpa lite prylar på Mekonomen och fixa det sälv?
[u][b]Niclas Pettersson Borås[/b][/u]
[b]<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Integra DC5 Type<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->-<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b] <!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]TILL SALU!!!![/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
Superman

HAHA <!--emo&:biglaugh2:-->Bild<!--endemo-->
inte rost på CTR väl ?
<span style='font-family:Optima'><span style='font-size:8pt;line-height:100%'>Teo Keowannarat</span></span>
[b]<span style='color:red'>C</span><span style='color:black'>T</span><span style='color:red'>R</span> <span style='color:black'>-04</span>[/b]
Användarvisningsbild
LinusE
Bil: Civic Type R
Namn: Linus Eriksson
Been thanked: 3 times

kul men gammal...
Linus Eriksson
#828 Skåne/Löberöd
---------------------------------
Melanoz

haha.. ny för mig. den var fan bra!
Marcus Melanoz
maniac
HPC Guld Medlem
Bil: crx
Namn: Peter Åstrand
Has thanked: 2 times

hehe lika rolig då som nu
Peter Åstrand
gråmetallic crx -92 dohc jrsc
Civic_98

hahaha den var bra..den hade jag inte hört tidigare!
Senast redigerad av Civic_98 den 3 september 2006, 09:17, redigerad totalt 1 gånger.
Johan Viking!

Kör Honda Civic -98!
Användarvisningsbild
smacke
Bil: NSX
Namn: MarcusMaehlum
Kontakt:

jo, gammalö som fan, men ja gick på den igen.. <!--emo&:P-->Bild<!--endemo-->
SMacke #364
Skriv svar