Inatt blev jag pappa!!
-
PatrikGBG
- Bil: FN2/CW2
- Namn: Patrik Andersson
för de första, TACK alla!
Jimmy, de e inte så svårt för tanten o få ut ett bilvrak med diversa pepp och slit o släng!
Oskar, ska jag få sova sååå mkt nu??
änna van vid 3-4 timmars sömn om dygnet redan hehe
e rätt utsliten efter frdagen, upp o jobba 03, hemma 17, födelsedagsparty på kvällen o fått i mig ett par bärs när tant häver ur sig att de e dags!shiiiit iväg till kk och nu söndag kväll har man fortfarande bara somnat till en stund här o där...
aja de löser sig...
ps. Jimmy vi kan gärna köra smeknamn "SS" hade passat på den lilla!
Jimmy, de e inte så svårt för tanten o få ut ett bilvrak med diversa pepp och slit o släng!
e rätt utsliten efter frdagen, upp o jobba 03, hemma 17, födelsedagsparty på kvällen o fått i mig ett par bärs när tant häver ur sig att de e dags!shiiiit iväg till kk och nu söndag kväll har man fortfarande bara somnat till en stund här o där...
aja de löser sig...
Patrik Andersson #928
Accord -09 executive Premium White, Civic Type R -09 Milano Red och Accord -80 Bläääck metallic
Urgammal
Accord -09 executive Premium White, Civic Type R -09 Milano Red och Accord -80 Bläääck metallic
Urgammal
-
Jimmy
- Bil: Civic EG
- Namn: Jimmy Eriksson
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-PatrikGBG+28 Jan 2007, 19:37:07--><div class='quotetop'>QUOTE(PatrikGBG 4 28 Jan 2007, 19:37:07)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->för de första, TACK alla!
aja de löser sig...
[right][snapback]370038[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
<!--emo&:prop:-->
<!--endemo--> <!--emo&:thumbup:-->
<!--endemo--> <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
heheh
grattis igen mannen
aja de löser sig...
[right][snapback]370038[/snapback][/right]
<!--emo&:prop:-->
heheh
grattis igen mannen
Senast redigerad av Jimmy den 29 januari 2007, 13:21, redigerad totalt 1 gånger.
www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
- smacke
- Bil: NSX
- Namn: MarcusMaehlum
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-PatrikGBG+29 Jan 2007, 10:14:49--><div class='quotetop'>QUOTE(PatrikGBG 4 29 Jan 2007, 10:14:49)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->här e den lilla grisen
[right][snapback]370192[/snapback][/right]
nog e de pappas tös alltid.. ser EXAKT ut som pappa efter 5 folköl.. <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
[right][snapback]370192[/snapback][/right]
nog e de pappas tös alltid.. ser EXAKT ut som pappa efter 5 folköl.. <!--emo&:D-->
SMacke #364
-
PatrikGBG
hahahhaa preciiiiis va ja säger oxå!!!
nu ska du få lära mig alla pappa knep gubbe!
nu ska du få lära mig alla pappa knep gubbe!
Patrik Andersson #928
Urgammal
Urgammal
grattis grattis.
fick min 2:a i onsdags
fick min 2:a i onsdags
<span style='font-family:Courier'><span style='font-family:Arial'>Jens Wahlman</span></span>
vw caddy
civic esi-hb-såld
civic 1,5 ghetto räzer / snart mpfi-till salu
saab 9-5 2,0t till salu
<span style='font-family:Arial'>I read that drugs, alcohol, sex, and partyin all night was bad for me, so I made the best decision of my life.......I quit reading </span>
vw caddy
civic esi-hb-såld
civic 1,5 ghetto räzer / snart mpfi-till salu
saab 9-5 2,0t till salu
<span style='font-family:Arial'>I read that drugs, alcohol, sex, and partyin all night was bad for me, so I made the best decision of my life.......I quit reading </span>
-
PatrikGBG
glömde nämna...
namnet blir ju faktiskt N/A..fett nick på HPC när hon växer upp!!!
namnet blir ju faktiskt N/A..fett nick på HPC när hon växer upp!!!
Patrik Andersson #928
Urgammal
Urgammal
-
PatrikGBG
allt e fan grejjt, men idioten te barnmorska klippte strängen med snöret för högt så de blir kirurgen!!
annars e allt fiiiiiiiiiint
annars e allt fiiiiiiiiiint
Patrik Andersson #928
Urgammal
Urgammal
<!--QuoteBegin-PatrikGBG+4 Feb 2007, 11:25:29--><div class='quotetop'>QUOTE(PatrikGBG 4 4 Feb 2007, 11:25:29)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->tjohoooo hos tjockepappa
[right][snapback]371924[/snapback][/right]
Naaw.. va söt! <!--emo&
-->
<!--endemo-->
Grattis !!!! <!--emo&:thumbup:-->
<!--endemo-->
[right][snapback]371924[/snapback][/right]
Naaw.. va söt! <!--emo&
Grattis !!!! <!--emo&:thumbup:-->
[b][u]Oscar Henze[/u][/b]
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->[i]CTR-05.....*..<!--coloro:#8B0000--><span style="color:#8B0000"><!--/coloro-->Kompressor<!--colorc--></span><!--/colorc-->..*[/i]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->[i]Volvo 940GL - 91 (Vinter kärran)[/i]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->[i]CTR-05.....*..<!--coloro:#8B0000--><span style="color:#8B0000"><!--/coloro-->Kompressor<!--colorc--></span><!--/colorc-->..*[/i]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->[i]Volvo 940GL - 91 (Vinter kärran)[/i]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Asså med tanke på ditt utseende och vilken jävla slatt du är så är det ett under att ungen ser såpass normal ut ändå.
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
-
PatrikGBG
hahahahhahaa cp!
aaaaaaaalla säger att hon e bara lik pappa oxå o såååååååå söt, de e du som har dålig smak kölatorsk
aaaaaaaalla säger att hon e bara lik pappa oxå o såååååååå söt, de e du som har dålig smak kölatorsk
Patrik Andersson #928
Urgammal
Urgammal
-
PatrikGBG
hon växer o blir go!!
Senast redigerad av PatrikGBG den 30 mars 2007, 18:29, redigerad totalt 1 gånger.
Patrik Andersson #928
Urgammal
Urgammal
- smacke
- Bil: NSX
- Namn: MarcusMaehlum
- Kontakt:
heeeelt OT, men ja brukar sitta å kolla på Best Motoringavsnitt framför datorn å då å då så sitter Tilda i knät på mig...
För några veckor sedan satt ja å kolla på NSX-R battle å dom skall precis starta å speakern som babblar för fullt på Japanska säger som vanligt "Statooooo" !!!! när de e dags att starta loppet....
Varpå Tilda leker pappegojja å säger oxså Statoooo....
kort sagt, lillan snackar Japanska..
För några veckor sedan satt ja å kolla på NSX-R battle å dom skall precis starta å speakern som babblar för fullt på Japanska säger som vanligt "Statooooo" !!!! när de e dags att starta loppet....
Varpå Tilda leker pappegojja å säger oxså Statoooo....
kort sagt, lillan snackar Japanska..
SMacke #364